Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault Megane II Cabrio 1.6 113km vs 2.0 134km


papikkkk

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! 
Stoję przed sporym dylematem. Otóż Zastanawiam się pomiędzy Renault Megane II Cabrio 1.6 113km, a silnikiem 2.0 134 km. 
Auto z silnikiem 1.6 pochodzi z 2005r i ma 133000km przebiegu. Jest troszkę zniszczone, miejscowo lakier, pęknięte lampy, jedna karta bez klucza awaryjnego, słowem- auto używane. Koszt 9000
Auto z silnikiem 2.0 pochodzi z roku 2004, 210000km przebiegu. Auto w stanie bardzo dobrym, dwa komplety kół, cała dokumentacja. Sprzedawca ściągnął je z Niemiec, koszt to 11500 zł. 
Czy między tymi silnikami jest jakaś ogromna różnica spalania i eksploatacji? Zależy mi na aucie w miarę ekonomicznym (zamierzam założyć gaz). Proszę Was o opinie, dzieki! 

Dodam, że auto z większym silnikiem jest 6cio biegowe

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik 1,6 będzie palił niewiele mniej LPG, a radość z jazy będzie będzie większa przy 136 KM.

Oczywiście nie wierzę że auto z 2005 ma 133 tyś km przebiegu i pewnie Niemiec je pod kocem trzymał.

Jeżeli to są komercyjne ogłoszenia to proszę prześlij linki a szanowne gremium się wypowie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, papikkkk napisał:

Czy między tymi silnikami jest jakaś ogromna różnica spalania i eksploatacji?

Zależy mi na aucie w miarę ekonomicznym (zamierzam założyć gaz).

Zamierzasz jeździć po mieście i na krótkich odcinkach? czy raczej dłuższe trasy?

Silnik 2,0, to b.udana konstrukcja;

   -   KZFR w 2,0 jest b. trwałe aniżeli w 1,6,

  -   wyróżnia się dużą bezawaryjnością,

  -   niskimi kosztami serwisu oraz ,

  -   obie jednostki z hydrauliczną regulacja zaworów, dobrze współpracuje z instalacją LPG,

  -   jeżeli masz lekką nogę,  to różnic w spalaniu nie ma. Przy spokojnej jeździe to w 7 l/100 km się zmieścisz (benzyna ),

  -   210.000 km dla silnika 2,0 to dopiero 30% jego żywota,

  -   podstawa to ;

          -  markowe filtry oleju, paliwa; mann, knecht,

          -  oraz wymiana markowego oleju co ok.12.000 km lub co roku, np; Valvoline Synpower 5W40 ,

Jeszcze więcej frajdy daję ten silnik z turbiną.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Andrzej-2010 napisał:

Zamierzasz jeździć po mieście i na krótkich odcinkach? czy raczej dłuższe trasy?

I to i to. Po mojej małej mieścinie, do pracy,  ale gdy założę gaz to i trip jakiś w Polskę. 

1 godzinę temu, Andrzej-2010 napisał:

 

 

Witam posiadam do zaoferowania świeżo sprowadzoną Renault Megane II Cabrio w wersji KARMANN z silnikiem benzynowym 2.0 o mocy 136KM w połaczeniu z 6-cio biegową skrzynią.Megane z 2004r.I Rejestracja i uzytkowana od 2005r.Auto sprowadzone od właścicielki,która zachował samochód w bardzo dobrym stanie.Oleje i filtry zmieniane na czas.
Samochód bezwypadkowy,wszystkie szyby łącznie z przednią w oryginale.
Przebieg auta 208 tys km jest autentyczny i potwierdzony.wydruk z TUV.
Samochód w pięknym Niebieskim kolorze i bardzo dobrym stanie.Dach działa bez zarzutu.
Renault jest bardzo zadbana pod względem technicznym jak i wizualnym bez zastrzeżeń.
Zawieszenie sztywne nie wybite prowadzi się świetnie.Hamulce jak i cała reszta pracuje prawidłowo.
Megane wyróżnia się z tłumu i przyciąga oko:)

Samochód po wszystkich Opłatach Celno-skarbowych.Koszt rejestracji 256zł.

Auto bogato wyposażone:
-Klimatronic
-c.zamek
-Immobilizer
-ABS
-ESP
-Airbag x10
-Komputer pokładowy
-Radio CD Z Mp3
-System odpalania Start-Stop
-Klimatyzowany schowek 
-Skórzana kierownica
-Fotele Kubełki 
-Aluminiowe wykończenie wnętrza 
-Panoramiczny szklany dach
-Wszystkie szyby otwierane łącznie z tylnymi
-Roleta Tylnej szyby
-Halogeny
-Zmieniarka CD
-Isofix
-Wyłączana poduszka pasażera 
-Podgrzewane fotele przednie
-Felgi 16 letnie
-Stalowe 15 zimowe
-El.lusterka
-2 karty pilotami
-Pełna dokumentacja co do historii i stanu auta....

Zapraszam osoby zainteresowane.
Osoba,która szuka zadanego samochodu w wersji Cabrio/Sport/Coupe nie będzie rozczarowana stanem auta.
Wyrażam zgodę na sprawdzenie auta w dowolnej stacji diagnostycznej czy ASO.

 

1.6:

 

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-renault-megane-ii-cabrio-2005r-1-6-111-km-ID6BUawT.html?fbclid=IwAR2it20RMqJdKIg1lvLeRH0bJtCgOsCd30Sif56gfvtheW47b0P9_g9R-I4#f190714fa1

57019633_831230123913797_1619563572398915584_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze, w sensie ta złota? Otóż sprawa wygląda tak, że kupiłem ją, aczkolwiek zaczęło się pojawiać coraz więcej drobnych wad, do tego jedna większa- cieknący dach. Jutro jadę go odstawić do sprzedawcy i odebrać pieniążki. Zamierzam dołożyć troszkę siana i kupić niebieską z większym silnikiem. Jedyne co mnie martwi to większe spalanie. To moje pierwsze auto i nie chciałbym, by rozpadło się po miesiącu. Czy będę zadowolony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem na myśli tą granatową, lepiej się prezentowała na zdjęciach i przebieg też był bardziej realny.

Sprzedający nie robi Ci problemów ze zwrotem? Często chcą się dogadywać lub oferują dodatkowy upust.

Co do silnika to 2,0 będzie się lepiej odpychać, cabrio jest najcięższe z całej rodziny więc potrzebuje więcej mocy.

W tych rocznikach nie silnik jest jednak najważniejszy, ale ogólny stan auta, najlepiej szukać zadbanych egzemplarzy ze sprawdzoną historią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!