Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II ciężko pali i gasnie


Djtommyone

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem poniewaz moja meganka 2  1.6 benzyna ciezko pali po około 5sek po odpaleniu gasnie  lub jak próbuję ruszyc do przodu lub do tyłu takrze gasnie.

proszę o pomoc co może być przyczyną 

 

Proponuje przypomnieć sobie regulamin forum odnośnie ortografii. Aston76

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Djtommyone napisał:

moja meganka 2  1.6 benzyna ciezko pali po około 5 sek po odpaleniu gasnie 

Auto dopiero kupione?

Ma 350.000 km przebiegu - więc należy zaserwować przegląd generalny silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiałem się czy nie może to być  np:

Czujnik położenia wału lub czujnik walka rozrządu??

 

Kupione 2 miesiące temu i słabo palił więc wtyczki od czujnika położenia wału popryskałem kontaktem od tego czasu zaczął gasnąć?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Djtommyone napisał:

Kupione 2 miesiące temu i słabo palił

1/ Wymiana rozrządu;

      a/  brak synchronizacji między wałem korbowym a wałkiem rozrządu,

      b/  zanim zaczniesz wymieniać czujniki, wymień rozrząd oraz ustaw rozrząd na blokady,

2/ Wymiana świec, polecane to beru,

3/ Kontrola/wymiana cewek - polecane beru,

4/ Kontrola stanu ;

       a/ akumulatora,

       b/  kompresji,

18 minut temu, Djtommyone napisał:

Zastanawiałem się czy nie może to być  np:

Czujnik położenia wału lub czujnik walka rozrządu??

5/ Może być ;

      A/  czujnik położenia wału jest chimeryczny, często awaryjnym -  wymiana tylko na oryginał;

             Na podstawie wysyłanego sygnału kątowego położenia wału korbowego, komputer oblicza ;

                - prędkość obrotową ,

                - steruje kątem wyprzedzenia zapłonu oraz wtrysku paliwa ,

               - stabilizuje prace silnika na biegu jałowym,

               - steruje elektrozaworem zmiennych faz rozrządu ,

     B/  czujnik położenia wałka jest b. trwały aniżeli czujnik położenia wału korbowego;

               - jak czujnik wałka rozrządu jest uszkodzony to elektrozawór zmiennych faz rozrządu - jest wyłączony.

     C/  oba czujniki wykorzystywane są przy uruchomieniu silnika,

          Jeżeli parametry tych czujników są fałszywe lub zmienne to ecu głupieje i stąd różne efekty;

             - szarpania,

             - problemów z zapalaniem na ciepłym / zimnym,

            -  wypadanie zapłonu,

            -  powolne zbieranie się,

     D/ Przy wymianie rozrządu, warto jednocześnie wymienić kzfr.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Djtommyone napisał:

Rozrząd oleje i kzfr wymienione i nadal lipa nic nie pomogło

A elektrozawór sterujący kołem wymieniłeś na nowy?

 

13 godzin temu, Djtommyone napisał:

jak próbuję ruszyc do przodu lub do tyłu takrze gasnie

To on za to odpowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tego akurat nie robiłem tylko oddałem do ,,fachowca'' swiece wymienilem odrazu po zakupie i sprawdzilem cewki bo troche krecil zanim odpalil i stawialem na to czujnik położenia wału też wymieniłem ale ze szrotu kupiłem i od tego momentu zaczęły się problemy z gasnieciem nawet po powrocie na poprzedni czujnik juz sie nie poprawilo i to mnie wlasnie meczy czy czasem nie razlaczylem czegos jak akurat po mojej wymianie zaczal wariowac

 

Elektrozaworu nie wymienialem ps: wtyczka była zalana olejem, wygladalo to tak jak ktoś zalał wlewajac olej do silnika

 

Proponuje przypomnieć sobie regulamin forum odnośnie ortografii. Aston76

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • Zwycięzca
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!