Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

[bialynysa] - Megane II 1.4 16V 2003r.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanowne grono. Chciałbym prosić o porady gdzie szukać problemu. Silnik jak wyżej 1.4 16v 80km. Problem jaki występuje to zaraz po uruchomieniu silnika jazda jest praktycznie niemożliwa. Praktycznie silnik nie chce wejść na obroty. Ale gdy sobie tak trochę po pyrka można jechać, temp łapie fajnie szybko. Do 2 tyś normalnie wchodzi na obroty ale powyżej jakby coś go trzymało, taki 30% spadek mocy, jak by coś zatkane, ni cholery nie wiem. Silnik pracuje równo nie przerywa, świece wymienione, tylko to dławienie. Kupiłem skaner obd ale nic nie wykazuje, zero jakich kolwiek błędów. Dla pewności byłem też podłączyć pod kompa u elektromechanika ale też nic nie pokazało. Jakiś czas temu, wyskoczyłem na obwodnicę i pożądnie ją przegoniłem, problemy praktycznie ustały, począwszy od problemie jazdy na zimnym do braku mocy powyżej 2 tyś obrotów. Ale niestety to tylko tak z 2 tygodnie był spokój, później wszystko wróciło. Komp nic nie pokazuje może to przy pchany katalizator? Dodam jeszcze że małżonka jeździ krótkie odcinki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, bialynysa napisał:

Dodam jeszcze że małżonka jeździ krótkie odcinki. 

Co jakiś czas, konieczność ;

  - przegonienia auta na wysokich obrotach,

  - przeczyścić przepustnice oraz wymienić oringi,

  - przeczyścić map sensor oraz zapewnić szczelność jego montażu. 

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co map sensor wyczyszczony i założone nowe oringi. Efektów brak. Lecę zaraz na obwodnicę. 

Obwodnica zaliczona, spadku mocy powyżej 2 tyś brak, czyli jakiś tam efekt jest, zresztą podobnie jak ostatnim razem. Czy mapsensor powinien być zaolejony? 

Obwodnica zaliczona, spadku mocy powyżej 2 tyś brak czyli jakiś tam efekt jest, zresztą podobnie jak ostatnim razem. Czy mapsensor powinien być zaolejony? 

Obwodnica zaliczona, spadku mocy powyżej 2 tyś nie czuć, zresztą podobnie jak ostatnim razem. Ten mapsensor faktycznie aż luźny był i cały zaolejony. Ten olej tam ma być? Znaczy dostawać się tam? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bialynysa napisał:

Czy map sensor powinien być zaolejony? 

Może mieć ślady oleju, ale nie powinien być zaolejony;

7 godzin temu, Andrzej-2010 napisał:

  - przeczyścić przepustnice oraz wymienić oringi,

  - przeczyścić odstojnik oleju oraz stan przewodu gumowego odmy od odstojnika do przepustnicy,

  - świece i cewki muszą być suche i czyste.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wydaje mi się że problem rozwiązałem chyba w stu procentach. Powodem wszystkich dolegliwości była poprostu luźna masa, na klemie zardzewiała śruba a pod nią skręcony palcami przewód masy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!