Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

1.5dci 636


F85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,pytanie o 1.5dci wyznacznik śilnika k9k 636 -110 koni,260nm.W mega nie III 2012r,ma system start-stop i system odzyskiwania energii wam podczas hamowania.Pytanie czy nie będzie z tym problemów w przyszłości.Kto ma ten system u siebie.Mam na oku megane III z 2012r.z tym systemem i trochę się obawiam tego.Obecnie jeżdżę starszą wersją 110 k9k 836 bez tych wynalazków.Nie wiem czy iść w tym kierunku.... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Start/stop możesz sobie dezaktywować programem MaxiECU gdzieś był o tym wątek.

Jeżeli masz dobrą pamieć to możesz go za każdym razem wyłączać na przycisku. Ja już mam wyrobiony nawyk i zawsze go dezaktywuję po włączeniu silnika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S&s wyłączasz bez problemu, Maxiecu lub darmowy Ddt4all, system odzyskiwania energii bezproblemowy. Jedyne co wcześniej lub później zepsuje się to przepustnica wydechu. I jeszcze jedno, musi być specjalny akumulator do systemu odzyskiwania energii. Córka jeździ z tym silnikiem prawie rok bez najmniejszej usterki. Przebieg około 180 kkm. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego mam cytrynę z systemem start-stop i odzyskiwanie energii z hamowania. Na razie przejechałem 70 tys km jak kupiłem miał 150 tys km. Wyłączam ten system guzikiem po uruchomieniu auta. Jest tam inteligentny system ładowania akumulatora i sam miernikiem nic nie zdiagnozujesz. Czasami akumulator miał wartość 12.2 a alternator go nie ładuje, ale tak ma być. Akumulator musi być Agm lub Efb. Przy zmianie akumulatora musisz wprowadzić nowy akumulator w sterownik bo nie będzie go samochód ładować. Podobno rozrusznik i alternator są wzmocnione ale jak mam oszczędzić 0.2 na 100 km to żadna oszczędność. Jak dobrze gonię po trasie i się zatrzymam to system silnika nie wyłącza aż ostygnie turbina tak samo jak jest zimny wówczas system nie działa więc turbo się nie ma jak uszkodzić. Tylko akumulator drogi za wartę silver E39 płaciłem 520zł i 60 zł wprowadzenie go do sterownika w ASO chcieli ponad 900zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!