Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Drży pedał gazu


karol3387

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam Renault Megane 2 1.6 16 2005 rok przebieg181 tys, po wymianie rozrzadu , podczas jazdy pedał gazu trzesie na postoju a podczas jazdy drży. Wie ktos jaka moze byc przyczyna. Poduszka silnika skrzyni biegow wymieniona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drżenie pedału gazu na wolnych obrotach może świadczyć o źle złożonym rozrządzie.

Jakie są te wolne obroty na gorącym silniku i co było zmieniane z paskiem?

Typ oleju na którym jeździsz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś sprawdzić jak wypadają zapłony na poszczególnych cylindrach i jakie jest jego przesunięcie. Nie podałeś wartości wolnych obrotów.

Edytowane przez jabrze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wolnych obrotów na rozgrzanym silniku. Trzęsie delikatnie samochodem na światłach  ale obroty stoją w miejscu.silnik tez jakby delikatnie rzucał na boki jak otworze maske.

Już sprawdzałem na poszczególnych cylindrach reakcja jest taka sama na wszystkich cewkach,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja Mam akurat 700 wiec nie wiem czemu tak jest . Zauważyłem ostatnio że koło pasowe lekko bije, ale nie którzy mówią ze ze powinno delikatni bić. Jak kupiłem samochód to jedna z Cewek nie jest oryginalna ale przed wymiana było ok . Wiec nie wiem czy ma to coś do tego 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wskazane pomiary wiele powiedzą i nic nie robimy w ciemno. Ważne, żeby szczelina na świecach nie była większa jak 0,8 mm. Warto je obejrzeć jak się oczyszczają.

Najlepiej jakbyś przesłał wykres przesunięcia zapłonu na wolnych obrotach.

Wszystko robimy przy zasilaniu benzyną z zakręconą butlą LPG jeśli jest w pojeździe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ podczas Jazdy samochód zgasł ,i nie chciał odpalić . komputer pokazał czujnik położenia wału . Mechanik wymienił czujnik wałków rozrządu i dalej nie chodził . I nie wiedział dlaczego i się poddał . Dopiero drugi mechanik powiedział ze jest to czujnik położenia wału z Przejściem na kolo zmiennych faz rozrządu wymienił czujnik i jest Dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była wymieniana . Tylko nie którzy mówią ze jak będzie nie oryginalny lizak to tez będzie inaczej chodził , bo niby nie może być za twarda ta dolna poduszka(lizak).

Najbardziej Denerwujące jest to z tak drży pedał gazu i hamulca na skrzyżowaniu . A jak teraz klima jest używana to już jest tragedia aż trzęsie tym pedałem hamulca . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie lizak stanowi Twój problem. Opisałeś wcześniejsze, niewłaściwe zachowanie silnika i trzeba je całkowicie wyeliminować. Do prób odepnij wtyczkę od alternatora i w ten sposób sprawdzisz, czy on nadmiernie nie obciąża mechanicznie wału silnika. Z Twojej wypowiedzi wynika, że niestabilność wolnych obrotów jest duża.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój Problem jest taki że miałem wymieniany rozrząd i po wymianie jest taki problem ze pedałem hamulca oraz gazu podczas jazdy drży i trzęsie. Poduszka górna oraz dolna była wymieniana .olej 5 w 30 motul. Świece też prawie nowe  silnik jak sie rozgrzeje to nie równo chodzi tzn. obroty trzymają się dobrze ale silnikiem rzuca na boki.. Przy rozrządzie nie było wymieniane koło zmiennych faz rozrządu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!