Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

TomTom Carminat Live


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Na wstępie zaznacze że nie wiem którą wersję dokładnie mam, czy phI, czy phII, czy phIII, więc w Prefixie zaznaczyłem pierwszą opcję.

Niedawno kupiłem Megane III z 2011 roku 1.5 dCi. Nie działa mi nawigacja, oraz nic nie mogę zrobić na ekranie, ponieważ po wciśnięciu dowolnego przycisku na ekranie pojawia się błąd "Nie znaleziono karty" (czy coś w tym stylu, błąd jest po francusku, więc to tylko moje tłumaczenie z Google Translate).

W internecie przeczytałem żeby kupić czystą kartę, włożyć do samochodu, aby pojawił się folder loopdir i następnie zaktualizować przez TomTom Home. 

Wszystko to zrobiłem i myślałem że już będzie działać, ale po zainstalowaniu tego przez system w samochodzie (instalowało się około 5-10 minut) nadal wyskakuje ten sam błąd.

Na samej nawigacji aż tak bardzo mi nie zależy, ale bym nie narzekał jakby była, lecz bardziej martwi mnie nie działanie czujników parkowania, które nie wiem czy nie działają z innego powodu czy może właśnie z powodu "niby braku karty sd", która jest włożona.

Z programu TomTom Home wyczytałem że jest to wersja TomTom Carminat Live.

Macie jakieś pomysły co z tym zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!