Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Korekty wtrysku Megane II K4M 813


szwagier24a

Rekomendowane odpowiedzi

Mam silnik K4M 813, instalacja STAG Qbox PLUS. Mam pytanie jakiego rzędu macie korekty długo i krótkookresowe przy tym silniku. U mnie dla obu paliw korekta długookresowa LTFT wynosi 16 natomiast krótkookresowa STFT oscyluje wokół 0. Co ciekawe przy dużym obciążeniu korekta STFT potrafi przyjąć wartość powyżej 50 % co jest dla mnie nie zrozumiałe. Myślałem że nie powinny przekroczyć 25%.

Jestem stroicielem samoukiem, ale wcześniej nie zwracałem tak bacznej uwagi na korekty jak na odchyłkę czasów wtrysków obu paliw. Obecnie odchyłka jest w zakresie -5+5 procent a w znaczym obszarze niemal równa 0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, szwagier24a napisał:

U mnie dla obu paliw korekta długookresowa LTFT wynosi 16 natomiast krótkookresowa STFT oscyluje wokół 0.

Zakręć gaz na butli,

Pojeździj ze 100 km na samej benzynie i wszystko będzie jasne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc. Na benie pojeżdżę. Ze szczelnością wtryskiwaczy, elektrozaworów nie mam problemu a reduktor silver nie puszcza gazu do dolotu. Także na razie nie zakręcam butli.

Dam znać co z korektami.

W poprzednim aucie tam chyba nie schodziły do 0.

Na samej benzynie po 50 km ciągiem:

Screenshot_20200909-051223.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Największym zagrożeniem dla silników eksploatowanych na gazie jest ;

        - nieprawidłowe strojenie instalacji LPG,

       - i w konsekwencji spalanie mieszanek ubogich,

                        - 27,34  +  63,28   =   35,94   -   mieszanka   b;uboga

Auto jedzie na złej mapie benzynowej ;

- skorygowanej przez ECU, w oparciu o źle wyregulowany gaz.