Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z mocą silnika na zimnym


Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam Megane III 2008 110km grudzień. Od roku borykam się z problemem z mocą auta na zimnym silniku. Teraz gdy zrobiło się zimniej problem z odpalaniem długie kręcenie zanim odpali.

 

Najpierw myślałem że jest to przepustnica więc mechanik wyczyścił ją i zrobił adaptację. Mimo naprawy auto nadal niestety źle działało nie miało mocy. Potem zostały wymienione wszystkie cewki w aucie niestety tez to nie pomogło. Posiadam megane iii grandtour (kombi) zamieniliśmy przepustnice z jednego do drugiego problem ten sam. Akumulator został wymieniony na nowy to samo. Świece były wymieniane 2 lata temu benzynę lałem z dwóch różnych stacji 98. Podłączałem też auto pod komputer zero błędów sondy lambda działają prawidłowo. Myślę nad wymianą czujnika położenia wału ale czy sens jest go wymieniać jak nie pokazuje się błąd na komputerze?

 

(Brak mocy) chodzi mi o to że gdy ruszam mogę nacisnąć pedał gazu do podłogi a auto się rozpędza bardzo powoli. To samo na innych biegach 2,3 przy 4 i 5 jakoś jeszcze to działa.

Edytowane przez conika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego mam taki sam samochód k taki sam problem .koło kzfr wymieniałeś,elektrozawór kzfr sprawdź.wyczytałem gdzieś na forum że winne mogą być źle ustawione zawory .sprawdź sobie korekty paliwowe szukaj tutaj problemu . Ja jeszcze walczę u mnie są mapy paliwowe rozjechane.brak mocy wypadanie zapłonu mułowaty 

 

Przeczyść sobie jeszcze map sensor ma duży wpływ na moc auta,sprayem do czyszczenia EGR lub coś podobnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie koledzy z forum doradzają przegonić auto żeby mapy pozbierac bo odczyty korekt nam wysokie .sprawdzałeś korekty paliwowe ,ja kieruje się teraz pod kątem wtrysku paliwa i korekt,u mnie też nie ma check niby jeździ ale reakcja na pedał gazu jakby opuzniona .Jak się coś zmieni to się odezwę

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5 :!: - Prezes

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Lukas25 napisał:

Po co mnie przedrzeźniasz :?:

 

U mnie nie ma opóźnienia na pedał gazu, ja wciskam go w podłogę do końca i auto się toczy a nie jedzie. Na 1 przy 2500 obrotów coś tam zaczyna szybciej jechać ale to też nie jest to.

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania :!: - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potencjometr położenia pedału gazu mógł się posypać. Sprawdź przeczyść styki może pomoże

Ale jak źle napiął to mógł przeskoczyć. Sam tego nie sprawdzisz, tylko mechanik. 150 zł biorą za sprawdzenie w moich stronach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Lukas25 napisał:

Dlaczego ciągle mnie przedrzeźniasz :?:

 

Najgorsze jest to że nie ma żadnego błędu w kompie :( No nic jak by udało Ci się naprawić daj znać może u mnie to samo jest uszkodzone.

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania :!: - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, conika napisał:

Najgorsze jest to że nie ma żadnego błędu w kompie :

Jeżeli mechanik twierdzi, że wszystko jest OK,

    - bo w sterowniku nie ma kodów błędów ,

    - a silnik nadal źle pracuje,

To natychmiast należy zmienić mechanika na bardziej kumatego.

 

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak błędów - to wcale nie oznacza sprawnego silnika,

Kumaty mechanik, potrafi na podstawie skanów parametrów silnika wskazać przyczynę;

   - np; stara, wyeksploatowana sonda będzie działać ale tylko w wąskim zakresie,

   - przeskoczenie paska o 1 ząbek - nie zawsze zostanie wychwycone jako błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Andrzej-2010 napisał:

I znowu :?:

 

Patrzyliśmy na sondę przez komputer odchyłów nie widzieliśmy możliwe że tak jak napisałeś pasek przeskakuje o 1 ząbek. Trudno stwierdzić będziemy grzebać dalej na pewno napisze jak znajdziemy błąd rok już się z nim bujam.

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania :!: - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!