Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam taki problem. Mianowicie auto paliło bez problemu i nagle rzuciło palenie. Brak prądu na cewki, pompy paliwa nie słychać. Kręci ale nie odpala. 

Skanowałem komputerem to pojawiły się takie błędy. Wstępnie sprawdziłem bezpieczniki i przekaźniki i wygląda na to, że wszystko okey. Prąd na skrzynce jest. 

Ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać? Z góry dziękuje.

 

130813924_1103424500085766_3153733882035067792_n.jpg

130749980_835092507051328_70856555388491064_n.jpg

Dodam, że silnik 1.6 benzyna 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co kojarzę to migała bez zmian ale nie dam sobie ręki uciąć, a podczas kręcenia rozrusznikiem gasła całkowicie 

A który to jest ten główny przekaźnik komputera? 

Raz się tak zdarzyło, że kolega ruszał tą skrzynką z przekaźnikami i odpalił ale po ponownych próbach drugi raz się tak nie udało. Kable wyglądają w porządku i piny nie mają luzów. 

Co jest jeszcze odpowiedzialne za te objawy oprócz samego immo? I czy da się np clipem wyłączyć immo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, publicenemy napisał:

Brak prądu na cewki, pompy paliwa nie słychać. Kręci ale nie odpala. 

A/ Z akumulatora przez przekaźnik wtrysku, znajdujący się w UPC zasilane są ;

      1/ cewki szeregowo po dwie ;

           - po plusie - jest cały czas stałe napięcie 12 V po przekręceniu kluczyka,

      2/ zasilana jest też pompa paliwa;

              a/ można podmienić przekaźnik wtrysku na inny z tej skrzynki bezpieczników,

              b/ czy pompa paliwa działa prawidłowo;

                     -  wystarczy odczepić zasilnie paliwa od listwy wtryskowej,

                    -   i po włączeniu zapłonu musi od razu sikać benzyna,

      3/ zasilane są też wtryski napięciem 12 V,

B/ Bezpośrednio z ecu następuje podawanie masy w systemie pulsacyjnym;

        - na cewki,

        - na wtryski ,

C/ Przeczyścić styki przekaźnika wtrysku i ecu,

D/ Sprawdzić ciśnienie paliwa ;

      - powinno wynosić ok; 3,5 bar,

9 godzin temu, publicenemy napisał:

A który to jest ten główny przekaźnik komputera? 

To jest przekaźnik ECU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś czujnik uderzeniowy? Poprzez jego styki zasilany przekaźnik wtrysku. Wciśnij go kilka razy ewentualnie zewrzyj jego przewody we wtyczce.

 

10 godzin temu, publicenemy napisał:

A który to jest ten główny przekaźnik komputera?

W tym modelu jest to przekaźnik umieszczony w skrzynce bezpieczników pod maską, na rysunku oznaczony literą F, sprawdź też przekaźnik B. Możesz podmienić z przekaźniiem od wentylatora E lub C.

image.thumb.png.917a28da65670f9caf27384ff336e512.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie skrzynka wygląda w ten sposób. Tam gdzie jest zaznaczone to jest ten przekaznik blokady wtrysku. jak się to porusza to dziwnie cyka, A po chwili się nagrzewa. Przekaźniki podmienione, A teraz sprawdzam kable i wyglądają w porządku. 

USER_SCOPED_TEMP_DATA_orca-image--1640231292.jpeg

Pojawiły się takie błędy w immo

055-Obwód linii lodowej, przerwa w obwodzie lub zwarcie do masy

054-zasilanie pierścienia czytnika, zwarcie do zasilania +12v

Kodowej *

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!