Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jakość klocków hamulcowych


Rekomendowane odpowiedzi

Mnie zależy na trwałości. Jeżdżę spokojnie (Diesel Power) więc chyba nie ma sensu inwestować w POWER DISC. A takie nacinane tarcze powodują pewnie szybsze zużywanie się klocków? Poza tym czy klocki ATE mocno pylą i w jakim stopniu brudzą alufelgi. Czy są trwałe?

 

Chętnie bym zobaczył ziolo Twoje tarcze z bliska, mógłbyś zrobić dokładne zdjęcie?

 

PS. Z cen które podałem 2 posty wyżej odejdzie jeszcze 10-15 % rabatu, więc myślę nie będzie tragedii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czeka mnie wymiana klockow hamulcowych, w tym celu sprawdzilem sobie jak mam zalozone u siebie i zrobilem prowizoryczny szkic (tak dla pewnosci zeby nie kupic jakis innych), rozejzalem sie na alledrogo i zglupialem bo:

 

moje klocki ksztaltem przypominaja te:

1030smallqh9.jpg

http://moto.allegro.pl/item340612239_klock...ne_safrane.html

 

do samochodów:

Renault Laguna

prod. 09.1993 - 03.2001

Renault Laguna Break / Grandtour

prod. od 06.1995 - 03.2001

Renault Laguna Estate

prod. od 06.1995 -

Renault Megane Cabrio

prod. 02.1997 - 05.1999

Renault Megane Coupe

prod. 08.1995 - 05.1999

Renault Megane Scenic

prod. 10.1996 - 03.2001

Renault Safrane

prod. 01.1992 - 02.1999

Renault Sport Spider

prod. 12.1995 - 07.1999

Renault-Alpine A610

prod. 03.1991 - 08.1994

Brak mojego modelu

 

a na innej aukcji znalazlem takie:

29.jpg

http://moto.allegro.pl/item339222949_trw_l...ane_scenic.html

 

stosowane w:

* RENAULT Clio II

2.0, 02/00->

 

* RENAULT Laguna

1.9 DCi, 1999->02/01

 

* RENAULT Megane

1.6, 03/99->08/02

1.6, 03/99->08/02

1.8, 01/01->08/02

1.9 DTi, 03/99->08/02

2.0, 03/99->08/02

 

* RENAULT Scenic

1.4, 06/99->05/03

1.6, 06/99->05/03

1.9 DCi, 11/00->05/03

1.9 DTi, 06/99->05/03

1.9 DCi, 11/00->05/03

2.0, 06/99->05/03

2.0, 06/00->05/03

 

I te niby sa do mojego modelu :roll: (patrz pogrubiona czcionka)

 

Teraz nie wiem czy kupic te co mam aktualnie, czy te z drugiej aukcji czy moze jeszcze jakies inne :-x

 

P.S. Moja wersja jest z ABS'em, nie wiem czy to gra jakas role.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wiesz allegro nie jest dobrym źródłem informacji bo bardzo często sprzedający to totalni ignorancji przez co zdjęcia przedmiotów nie pokrywają się z rzeczywistością ;-)

 

jak masz wątpliwości to wejdź na stronę producenta klocków i tam w jego katalogu odszukaj nr towaru odpowiedniego dla twojego silnika/wersji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,daj znać co kupiłeś. Ja tydzień temu wymieniłem tarcze ( teraz brembo) i klocki ( teraz ATE) po 200 km zaczęły piszczeć przy hamowaniu. Dam im 2 dni i jadę reklamować. Chętnie poznam inny produkt. Aha wymieniłem bo miałem tarcze Delphi i po 9 tysiącach skrzywiły się - więc tej firmy nie polecam ( mój rozmiar 259).

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tydzień temu wymieniłem tarcze ( teraz brembo) i klocki ( teraz ATE) po 200 km zaczęły piszczeć przy hamowaniu. Dam im 2 dni i jadę reklamować.
przy tarczach brembo wiele klocków piszczy, np ferodo i ate, ja mam trw przy brembo i nie piszczą ;-) siostra ma brembo + lucas i też jest ok
tarcze Delphi
zgadzam się, straszny shit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Caly tydzien mialem nocki i zabraklo mi troche czasu, wiec dopiero w przyszlym tygodniu bede wymienial. Jeszcze bede musial zrobic ogledziny tarcz bo zauwarzylem ze od wewnetrznej strony jakies rowki mi sie porobily :roll: Jak bede wiedzial cos wiecej to dam znac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ten Twój diesel ma 107KM i jest czym przycisnąć. Czy klocki będą się szybciej zużywały to się dopiero okaże. Jak dla mnie skuteczność hamowania jest niesamowita. Klocki ATE brudzą właśnie bardzo mało. I to jest plus ponieważ mam nowe aluski. A tu masz zdjęcie moich POWER DISC-ów :P

 

dsc02002es0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za zdjęcie. Prezentują się bardzo dobrze. Gratki za profesjonalnie pomalowany zacisk. Też to miałem robić przy wymianie tarcz, którego dokonałem wczoraj, ale był mokry dzień i sobie darowałem. Może innym razem. Nie kupiłem jednak tych POWER DISC-ów, kupiłem zwykłe ATE. Renia i tak ma czuły hamulec, choć teraz wiadomo na dotarciu. Cieszę się, że klocki ATE mało brudzą wg Twoich zapewnień, mam nadzieje, że u mnie też tak będzie.

 

Co do samej wymiany to poprzednie klocki firmy JURID wytrzymały u mnie 20 tys. km. Niestety klocki od wewnątrz zużyły się na 1-2 mm ścierniwa, a zewnętrzne miały przy tym 7-8 mm. Czy ktoś miał podobne efekty?

 

PS. Komplet tarcze i klocki ATE plus zmywacz wyszedł mnie z rabatem 450 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukas.s, kolego ten magiczny ma dobry towar a fota w aukcji jest przykładowa (co zresztą jest napisane na samym dole strony) ja u niego zaopatrywałem się w klocki do megi ferrodo premier oraz tarcze brembo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maryan, ja brembo + ferodo miałem w dwóch megankach i piski nie ustawały nawet po przejechaniu 10.000km, spokojnie, wszystko było czyszczone, robił to mechanik z ASO

 

poza tym klocki ferodo w mojej megance skończyły się po 9.000km a w u mojej siostry po ok 13-14 tyś km...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!