Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

problem z doborem lewej póloski w megane I lift 1.6 16V


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

W mojej megance 1.6 16V 2000 r. cieknie z uszczelniacza półosi lewej przy wejściu do skrzyni biegów. Możecie poradzić jaką półośkę kupić, bo słyszałem, że w tym modelu było kilka rodzajów?

Dziękuję za wszystkie sugestie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, tyle, że tu też jest problem z wieloma średnicami półosi. Półosie firmy GSP nie są zbyt drogie, dlatego biorę pod uwagę wymianę całej. W aucie mojej córki, w tym samym modelu tyle, że z rocznika 1999 5 drzwi, ale już po lifcie, mechanik wymienił całą półośkę bo 3 przeguby nie pasowały, mimo, że po VIN dobierane. Wymienił na GSP 250009, 21 zębów na przegubie zewnętrznym od strony koła. Auto stało tydzień w warsztacie, bo taka była pierdologia z przegubem. Zastanawiam się czy będzie u mnie też pasowała?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no kolego, tak się nie robi, Krzysiek ma oczywiście rację pisząc, że wymienia się uszczelniacz. Ja teraz wymieniałem sprzęgło w samochodzie i też kupowałem uszczelniacze w ASO. Jeżeli jest różnica na pewno w ASO będą to wiedzieć. Mam >400k km na półosiach fabrycznych a Ty chcesz założyć jakieś za przeproszeniem gó... GSP i co? pojeździć na tym rok??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem o tym, jednak nie każdego stać na wizytę w ASO, tym bardziej u mnie w mieście, drożyzna. Ciekawe ile zapłaciłeś za oryginały?

A co do półosi GSP, też miałem wątpliwości, ale kolega zakładał w swojej vectrze i trzy lata jeździ na niej bez problemu. Chyba jednak nie są takie złe, ponoć zakładane są też na pierwszy montaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz o średnicy półosi? Nie myślałem, że z Megane są takie problemy z doborem części.

Kiedyś miałem Safrane i chyba nie było takich rozbieżności i zmian w jednym modelu.

Mam dobrego mechanika, ale nie ma miejsca i czasu na trzymanie znowu auta przez tydzień w garażu, aż dopasuje prawidłową część.

A w ASO nie podpowiedzą numerów części, bo to nie w ich interesie. Wiem ile kiedyś zapłaciłem za kawałek gumowej rurki do safranki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, były drogie, ale oczywiście nie kosztowały tyle co półosie GSP Z pewnością żaden szanujący się producent, nie założy takich półosi na pierwszy montaż, a trochę już lat z rynkiem części jestem obeznany.

Zresztą jak nawet kupisz tę półoś GSP to i tak przecież uszczelniacz będziesz musiał kupić :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ceny nie pamiętasz? Co do I montażu to cytowałem pewien sklep internetowy, może kłamią. Ta półośka jest w komplecie z uszczelniaczem, pisałem, że aucie córki taką założył. Ale znalazłem na allu oryginalny uszczelniacz, tylko muszę sprawdzić czy łożysko wejdzie na półoś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!