Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z odpalaniem


mpzajas

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego, ostatnio miałem podobny problem.

Jak wsiadałem do swojej meganki z takim samym silnikiem rano, to kręcił na trzy razy(przerywał kręcenie i zaczynał jeszcze raz i tak kilka razy).

A jak próbowałem ruszyć na zimnym silniku to się przydławiał. 

Powód był banalny. Wystarczyło przeczyścić wszystkie styki na akumulatorze.

Po prostu zimny silnik potrzebuje więcej prądu do rozruchu. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i w dalszym ciągu brak zmian .Rozrząd wymieniony , świece nowe założone. Błędów żadnych nie pokazuje . Mechanik stwierdził że na kompie wszystko ok . 

Powiedział że przez gaz przypuszczalnie mapy się rozjechały więc mam teraz 500 km zrobić tylko na benzynie. Jeszcze ten akumulator sprawdzę dziś.

Edytowane przez mpzajas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jeździe na benzynie pisał Andrzej-2010.  Myślę, że teraz posłuchasz. Jak korekty zejdą do 0 to ustawić gaz.

Z resztą gaz też wymaga dopieszczenia: filtry, sprawność reduktora (czy nie spada ciśnienie jak mocno dasz w gaz; to samo temperatura), wtryski (rozbieralne wyczyścić,  wymienić uszczelnienia i skalibrować jeżeli tego wymagają; nierozbieralne wyczyścić. Może się okazać że są zużyte i powodują uchyb dawkowania), czy sprawny "mapsensor" gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, szwagier24a napisał:

O jeździe na benzynie pisał Andrzej-2010.  Myślę, że teraz posłuchasz.

Przyznam sie szczerze ze byłem sceptycznie nastawiony na to.

Wcześniej wyłączyłem gaz i przejechalem ponad 30 km. Zero zmiany. Może  faktycznie muszę dłużej pojeździć.  Wyczyscilem też klemy i podłączyłem akumulator tak na wszelki wypadek.

Odezwe sie znowu po przejechamiu tych 500 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg.mnie  nie musi to być 500 km tylko około 100 km. Ważne aby silnik pracował w pętli zamkniętej. A to trudne do uzyskania na drodze. 

Miałem podobne problemy z 1.6. Winny był gaz. Trzeba było doprowadzić silnik do porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No więc tak.

Dziennie robię 70 km . Poprawa nastąpiła po 300 km jazdy na samej benzynie. I stopniowo postępowała , po 300 km byl  mniejszy problem z odpalaniem ale do 100 procent jeszcze trochę brakowało.  Powiem tak poprawa była odczuwalna powiedzmy na 50 procent. Obecnie mam przjechane ponad 500 km na samej benzynie i określił bym to na 95 procent poprawy. Jednak trochę mu jeszcze brakuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 22 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!