Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Sterowanie turbosprężarką


Rekomendowane odpowiedzi

WITAM Do tej pory tylko czytałem posty i problemy które mają ze swoimi furami użytkownicy aż do momentu kiedy i mnie dopadło. Moja meganka II 1.9 dci przestala jechać ,toczy się jakieś 90 km na piątym biegu i nic więcej, zbiera się jak ful załadowany tir a para koni ma większe kopyto/ czytając posty wyeliminowałem większość typowych usterek tj.

Wykasowałem błędy kompa –brak powtórzeń

Sprawdziłem EGR jest Ok. –próbowałem z wypiętą wtyczką

Odłączyłem katalizator

Sprawdziłem i wymieniłem czujnik CIŚNIENIA POWIETRZA KOLEKTORA

przepływomierz w ASO twierdzą że jest ok.

turbo o prawidłowym ciśnieniu z tym że po odpaleniu od razu podnosi się regulator do górnej pozycji a elektrozawór odpowiedzialny za podciśnienie cały czas dostaje napięcie i przepuszcza vacum nawiasem jego też wyeliminowałem i wymieniłem. Po odpięciu podciśnienia na turbo sprężarce moja meganka jest jak dawniej spko, tylko boje się tak jeździć

Proszę o sugestie co jeszcze mogło paść i gdzie i co sprawdzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja sugestia jest taka:

po 1) jeśli wypiąłeś EGR-a to musisz go sprawdzić czy aby działa poprawnie no i teraz go zalogować(nie wiem jak to po fachowemu wygląda ale miałem podobnie).

Po 2) czy jak dodajesz gazu to auto kopci(jeśli tak to jaki kolor ma dymek biały ,niebieskawy ,czy czarny)?

Po 3) czy autko bierze Ci olej ?

po 4) może to wina paliwa ?

i po 5) czy oświeca Ci się jakaś kontrolka na desce ???jeśli tak to jaka ? ]

:) :) :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i dzięki Tomik 1970 za zainteresowanie ,jeśli chodzi o kontrolki to na tablicy jest czysto świeci tylko to co ma świecić, zapomniałem też napisać że wymieniłem filtr paliwa a stare wyjeździłem prawie do zera i zatankowałem w sprawdzonej stacji BP z olejem jest O.k jakieś b. drobne ubytki są ale to tak małe ilości że nie warto sobie zawracać d…y na pewno nie jest to 1l na 1000 km a bliżej 50ml może mniej jeśli chodzi o kopcenie to i owszem powyżej dwóch tysięcy i na czarno .EGR nie logowałem powtórnie i nie wiem jak to zrobić a w ASO o niczym takim mi nie powiedzieli choć powiedziałem im że zawór był odpięty i czyszczony .Wdzięczny będę za kolejne pomysły ponieważ nie jestem w stanie odstawić gruchota na tydzień albo i dłużej do serwisu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak rozpędzisz auto na maxa to zaświeca się jakaś kontrolka?

Czy silnik przekracza 3 tys obrotów?

Próbowałeś odkręcić wydech za katalizatorem i rozpędzić się bez niego?

Przeczytaj mój ostatni post w tym temacie:

http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=2167&...sc&start=30

może u Ciebie też to pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!