Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zamiana Rlinka na Androida Sinosmart


Rekomendowane odpowiedzi

cześć 

Z chęcią bym pomógł ale odległość stoi na przeszkodzie jestem ze Świdnika . Wymiana nie jest trudna , to tylko tak z pozoru wygląda . Każda wtyczka ma swoje przeznaczenie . Trzeba tylko trzy , czy cztery wtyczki odłączyć od tej skrzynki która znajduje się pod panelem   Uważnie obejrzyj film . Po wstępnym montażu nie zakładaj kratek wentylacyjnych tylko przetestuj opcje androida . Wiesz mi naprawdę warto , Android jest 1000 razy lepszy od Rlinka  . Jak wszystko będzie działać dopiero zakończ montaż. Nie krępuj się , pytaj . Zawsze odpowiem

 

P.s

Jak się nic nie zmieni to dopiero na początku czerwca będę w Darłówku na wczasach😃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Tak sobie czytam ten temat i pełen szacun dla autora tematu. Sam jestem na etapie poszukiwania megane 4 i ciężko jest znaleźć z rlink fabrycznym w okolicach 50tys. Natomiast znowu tych ,,bez" jest sporo i oczywiście dużo tańszych, żywy przykład z mojej okolicy megane 4 (43tys zł , pełna historia, salon PL przebieg 150tys km), megan 4 z rlink (49999zł, sprowadzona, przebieg to róznie bywa z autam z DE). Kurcze 7 tys róznicy!!! Chyba przemyślę temat, choć nie za bardzo chciałbym poprawiać fabrykę, ale widać ze tu wszystko ładnie hula😅

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Ja również jestem szczęśliwym posiadaczem SINOSMRAT. Montaż naprawdę nie jest trudny. Wszystko robiłem sam. Ale trochę czasu trzeba poświęcić jeśli robi się to pierwszy raz. Teraz zrobiłbym to w ciągu 1, max 2 h. W porównaniu do oryginalnego R-linka to jest po prostu przepaść. Android auto działa bezprzewodowo. Ja jestem bardzo zadowolony.

Swoje radio kupiłem tutaj:

https://pl.aliexpress.com/item/33062806991.html?pdp_npi=3%40dis!USD!US %24336.05!US %24228.52!!!!!%40211b617b16976182483251424edd3a!67516411984!im!!&gatewayAdapt=glo2pol 

pxl_20231119_095001030.jpg

pxl_20231121_134539642.jpg

pxl_20231121_134610288.jpg

pxl_20231121_134749551.jpg

pxl_20231121_134842111.jpg

  • Zwycięzca 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Co do czujników ,tego to nie wiem . Wiem że można podłączyć kamery bo tak mam. I  wiesz jest to metoda  o 1000%  skuteczniejsza od czujników . Ale zadaj te pytanie chinczykowi , odpowiadają na każde pytanie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam. Właśnie podłączyłem tego androida do mojej meganki z 2016 roku, ten najskromniejszy model. Wszystko działa, ale na liczniku wyskoczył mi "ERROR PROG". Czy miał ktoś taki problem i jak ten komunikat usunąć? Może dlatego, że auto nie ma żadnych czujników parkowania, a ja coś tam podłączyłem za dużo, co było w zestawie?

IMG_2120.jpeg

IMG_2124.jpeg

Edytowane przez balusiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zdjęciu widzę że wszytkiego nie podłaczyłeś. Ja mam taki sam model i czegoś takiego nie miałem .Po drugie Ja nie widzę powiązania błędu z Androidem . Proponuje :

podłaczyć OBD i skasować błąd 

- zrób reset Androida 

a jak to nie pomoże wyślij emaila do serwisu , odpowiadają bardzo szybko . no oczywiście trzeba wziąść poprawkę na strefę czasową 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi mi cinche . Na zdjęciu zaznaczyłem miejsca w których też trzeba podłączyć wtyczki . Czy ze skrzynki metalowej wszystkie odłączyłeś kable . Zdęcie pokazuje spód skrzynki . U Ciebie powinno być chyba dwie wtyczki plus antenowe .

aaaa.jpeg

IMG20230303140301.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tak. Pod spodem miałem 4 wtyczki, dwie szerokie, do usb i antenę. Wszystkie odpiąłem i podłączyłem. Podobnie jak na tym filmie. Puki co, wszystko działa. Muszę jeszcze pobawić się ustawieniami. Jak będę miał jakieś problemy na pewno się zgłoszę🙂. Dzięki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To przed załozeniem androida w kokpit polecam jeszcze podłaczyć wzmacniacz antenowy . Ja tak zrobiłem bo niektore stacje radiowe nie miały dobrego sygnału . Ja taki podłaczyłem 15395247653 - Allegro, znajdziesz też u Chinczyka bez pośrednika . Teraz nie mam problemu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że wcześniej o tym nie wiedziałem. Poskładałem już wszystko. Ale dzięki za informację, będę o tym pamiętał🙂. Może skuszę się, szczególnie, że nie trzeba już dobierać się do tej metalowej skrzynki. A tak przy okazji, gdzie najlepiej podłączyć zasilane tego wzmacniacza?

Edytowane przez balusiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!