Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Centralny a alarm problem


Rekomendowane odpowiedzi

Taka sytuacja. Zamknąłem auto centralnym, niestety już nie zadziałał z pilota by otworzyć. 

 

Otwarlem drzwi z kluczyka, oczywiście uruchomił się alarm.

Jest to model Cobra 5370.

Odłączyłem wtyczkę pod maską od syreny, przynajmniej nie wyje.

 

Jednak cały czas alarm jest nierozbrojony, miga dioda nad kierownicą i czy auto stoi na parkingu czy jak jadę , to co jakiś czas włączają się światła awaryjne, zintegrowane z alarmem nie da się jeździć.

 

Na szczęście silnik uruchamia, bo immo jest odcięte, bo kiedyś był z nim problem i został odcięty przez elektromechanika.

 

I teraz pytania:

 

1. Czy ktoś się orientuje czy jest możliwe samodzielne odcięcie alarmu by nie migały te światła awaryjne i dioda nad kierownicą? Móglbym wówczas otwierać auto z kluczyka z pominięciem centralnego.

 

2. Co finansowo taniej wyjdzie, naprawa centralnego czy odcięcie alarmu?

 

3. Czy jeżdżąc z odciętym alarmem będzie wszystko ok (zważywszy że immo jest wycięte).

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.7 :!: - aniewa

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz uszkodzony napęd zamka. Kluczyk to tylko zwolnienie blokady. Spróbuj wyciągnąć wtyczkę  z Cobry. Kojarzę jakiś mostek, który był potrzebny do immo, ale Ty masz odcięte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn jak napęd? Tym przyciskiem w środku zamyka i otwiera drzwi w sensie blokady. Ewidentnie wskazuje to na coś z kluczykiem? Ale baterie były wymieniane. Bezpieczniki od centralnego i UCH też wymienione, bez zmian poza tym, że teraz lampka w podsufitce jak zamknę drzwi, to gaśnie od razu a nie stopniowo jak zazwyczaj.

 

Wtyczkę z Cobry wyjąłem, ale spowodowało to tylko odcięcie syreny, natomiast alarm dalej uzbrojony. Co chwilę wlacza się dioda od alarmu świecąc na stałe i migają światła awaryjne, trwa to jakiś czas. I tak powtarza się to co jakiś czas.

Edytowane przez onifer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przycisk w środku, to napęd elektryczny, czyli działa dobrze. W zamku dodatkowo jest mikrowłącznik podpięty do uch. Za jego pośrednitwem uzbraja i rozbraja alarm. Do pełnego rozbrojenia trzeba było włożyc kluczyk do stacyjki i przekręcić w pierwszą pozycję. Kluczyk mechaniczny jest tylko blokadą otwarcia klamki. Nie powoduje zmiany stanu styku.

Pilota masz z jednym przyciskiem? Cobrę pamiętam z L1Ph2. Była zamontowana na tylnym lewym nadkolu. Pod maską był tylko sygnalizator dźwiękowy alarmu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z jednym przyciskiem i dioda. Co bym nie zrobił, jak nie przekręcał kluczyka czy naciskał długo czy krótko przycisk na kluczyku, to nic nie pomaga.

Edytowane przez onifer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akumulator odlaczałem i podpinałem i nic. Zresztą na noc odpięta klema, bo inaczej co chwilę się włączają te awaryjne.

Odlaczałem i podlaczalem przy otwartej masce, standardowo. I zamykałem maskę również przy odłączonym.

 

Dalej kicha. Nie mogę znaleźć centralki alarmu ani centralki centralnego. Przeszukałem całe auto i nic.

Dalej alarm uzbrojony, raz na 100 prób centralny łapie z kluczyka, że migną światła awaryjne raz jak przy otwieraniu, ale co z tego skoro alarm dalej jest uzbrojony.

Na dodatek dziwna sprawa, kiedyś miałem immobilizer wycinany i coś tam elektryk wstawiał, żeby oszukać komputer, ale zawsze jak jechałem to migała szybko dioda od immobilizera.

Teraz mimo że odpala auto, dioda ta przestała migać zupełnie.

W dalszym ciągu jak włączę silnik, alarm uzbrojony i co chwilę włącza światła awaryjne.

Edytowane przez onifer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!