Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nie odpala po wymianie regulatora ciśnienia paliwa - Megane III 1.5 dci 90KM


tomaszsac

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Pacjent jak w tytule.

Historia:

Pierwsze błędy to podczas przyśpieszania komunikaty pomarańczowe i czerwone: Możliwe uszkodzenie silnika. 

Początkowo tylko przy przyśpieszaniu na autostradzie później już nawet przy 80.

Błąd odczytany: DTC000264 Parametr dostosowawczy regulacji wydatku usterka wiarygodności sygnału.

Podczas jazdy i wystąpienia błędu było w zapisie widać:

- zalecanie ciśnienie na listwie wtrysku : 1520 barów

- ciśnienie na listwie wtrysku: 1222 barów

Wypłukałem zawór regulujący ciśnienie paliwa.

Oczywiście żeby go wyjąć to albo demontaż pompy albo listwy - i to chyba źródło przyszłych problemów.

Po zamontowaniu oczywiście nie odpalał więc nowy zawór jest.

Pomimo nowego zaworu dalej nie odpala.

Ciśnienie bezpośrednio na wyjściu z pompy 800 barów przy kręceniu rozrusznikiem i odpiętej wtyczce od zaworu - stoi w miejscu.

Na listwie ciśnienie powoli spada do ok 200 barów.

Gdzie szukać przyczyny, że dalej nie odpala - chyba nie daje sygnału na wtryski?

Co jeszcze można sprawdzić?

Od czego komputer uzależnia wysterowanie wtryskiwaczy? 

Jedyne co jeszcze widzę to:  synchronizacja wału korbowego: nie ok

ale: synchr. gmp wałka rozrządu: wykonany

Próba z "plaka" - silnik na moment odpala więc przyczyna leży w zasilaniu/sterowaniu paliwem.

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Andrzej-2010 napisał(a):

układ wtryskowy Delphi???

W stopce ma k9k 834 czyli delphi.

Obstawiam uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, tomaszsac napisał(a):

Pierwsze błędy to podczas przyśpieszania komunikaty pomarańczowe i czerwone:

 - Możliwe uszkodzenie silnika. 

Zainteresować się tematem;

 Opiłki metalu w paliwie w silniku 1,5 dci do roku 2006

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Prezes zmienił(a) tytuł na Nie odpala po wymianie regulatora ciśnienia paliwa - Megane III 1.5 dci 90KM

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!