Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dławienie na zimnym silniku - Megan 2 1.6 16v


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwsza, druga w zasadzie jest po to żeby wiedzieć czy katalizator jest ok, czy nie, chyba tak po krótce.

Zgadzam się z carsik, zostaw sondy w spokoju, nawet jeśli któraś padła, to po pierwsze primo, wywali czeka (tak u mnie było), po drugie primo, jak wywali czeka wejdzie w tryb awaryjny chyba i furmanka powinna jechać powiedzmy że normalnie (tak bylo u mnie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, rafica1993 napisał(a):

A która sama daje info do komputera i dawce?

Pierwsza, czyli przed katalizatorem (regulacyjna; tlenowa) daje informacje o"jakości spalania" mieszanki paliwowo powietrznej. Ona poprawia mapę silnika. 

 

52 minuty temu, rafica1993 napisał(a):

po 3 Megane 2 to nie wiem co by musialo się stać żeby check się zapalił

Wystarczy wyciągnąć wtyczkę jednej cewki-Twój silnika i nie ma prawa zgasnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!