Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dławienie na zimnym silniku - Megan 2 1.6 16v


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Tak więc pomiar zrobiony na rozgrzanym silniku . 3 próby zrobione . Chyba działa dobrze. A jeżeli chodzi o telepanie na zimnym to telepie nawet widzę to na obrotomierzu jest 1000obrotow i skacze tak o 100-200 obrotów . A jak jest ciepły to jest w miarę ok . A i jeszcze trochę dziwne bo temperatura na zewnątrz jest około 9 a u mnie pokazuje 16

Edytowane przez rafica1993
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rafica1993To jest temperatura zasysanego powietrza podgrzewana przez głowicę - jest ok. Ważna wierność odtwarzania temperatury płynu chłodzącego.

Moją uwagę przykuł czas opadania obrotów/opróżniania koła zf.  Jest on bardzo szybki. Spadek powinien być do 900 obr. i dalej wolniej. Czy przypadkiem nie masz oleju 0W?

Kolejna rzecz to wychylenie. Oryginalne koło ma bardzo duże wychylenie (zmierzone) 42 stopnie. Dokładając luzy poprzeczne będzie 44 stopnie. Odpowiedz sobie ile jest u Ciebie (może to winne MaxiEcu- ja go nie mam). Jeszcze jedna istotna rzecz - w okolicy 700 obr. (mapa silnika oryginalna- wzorcowe 704) przewaga zapłonu jest w minus. Ten silnik idealnie pracuje przy średniej od 0-0,5 stopnia. To wtedy nie jest duszony i ma najmniejsze drgania.

Coś mi w tej układance nie pasuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko Tobie pomóc. 

Rozwiązaniem będzie wymiana silnika bo to przecież on nie równo pracuje. Do pewnej wiedzy trzeba dorosnąć. 

Miałem takie dwa samochody jednocześnie, odpowiednio eksploatowane nie miały takich problemów. 

Ten silnik będzie wrażliwy na nierówną kompresję, problem z instalacją elektryczną (czytaj ładowaniem) będzie przekładał się kulturę pracy - miałem taki przypadek, co prawda to nie moje auto miało z tym problem, ale przy nim pracowałem. 

Widać łatwiej jest wymienić cały osprzęt silnika niż odpiąć jedną wtyczkę od alternatora. Łatwiej jest rozkładać ręce, że nikt nie pomoże można zbadać kompresję. Pewnie wyjdzie nierówna. Stosunkowo niski przebieg o niczym nie świadczy - modne jest cofanie licznika za granicą. Nawet lepkość oleju w tym silniku ma znaczenie. Rozrząd również można źle wymienić - później silnik ma taki dziwny metaliczny dźwięk jak by się coś tarło metal o metal. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz to już coraz bardziej się dławi i drży jak klima to już wgl . Zaopserwowalem jeszcze że kontrola od trakcji się minimalnie jarzy ale nie świeci i tak jeszcze przez chwilę po zamknięciu . Pierw myslem że przebija się przez tło ale w nocy faktycznie ledwo widocznie się podświetla nie wiem dlaczego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!