Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

gRRuby

Użytkownik
  • Postów

    127
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Auto
    GSIII phI
  • Silnik
    2.0dCi 160KM
  • Przebieg (tys.km)
    120

Ostatnie wizyty

899 wyświetleń profilu

Osiągnięcia gRRuby

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Tydzień pierwszy skończony
  • Miesiąc później
  • Po roku

Najnowsze odznaki

4

Reputacja

  1. Sytuacja opanowana. Klima wróciła do żywych. Czynnik uzupełniony, układ szczelny ale widać czynnika ubyło po latach. Bardzo dziękuję za pomoc! Trochę nie rozumiem tego połowicznego działa AC przy małej ilości czynnika. Czy chodzi o to, że wlot / rozprężanie gazu w chłodnicy jest od strony pasażera i wystarcza jedynie na schłodzenie tej strony? Czy może przy małej wydajności AC czujniki temperatury wariują i kierują "zimno" na jedną stronę? Jak to jest? Przy okazji. Czy tym lub pyclip da radę ustalić walnięty czujnik parkowania? Proszę nie mieszać tematów O czujnikach i ich sprawdzaniu jest już sporo na forum Poszukaj, poczytaj. - Prezes
  2. OK. Dzięki. Spróbuje obu. Mam Clip-a, ale rozjechał mi się program i nie mam kiedy się z tym bawić, a elm na bt kiedyś kupiłem, ale nigdy nie używałem. /Trochę niska temperatura oleju -273C ?/
  3. Cześć, Mam ten sam problem. Raz nawiew kierowcy chłodzi, a raz nie. Mam wrażenie, że ze wzrostem temperatury np. jak postoi na słońcu to przestaje chłodzić stronę kierowcy. Tylko czy to nie walnięty siłownik klapy mieszacza powietrza? Fakt faktem, że klimy nigdy nie nabijałem... ale chyba przy braku czynnika nie chłodziła strony pasażera.
  4. No to gitarra! Polecam jednak metodę, którą kiedyś opisałem. Z odłączeniem tych kostek różnie bywa. Jeśli są fabrycznie założone to lepiej nie ruszać. Rozszczelnią się, potem są zielone styki i gniją kabelki we wtyczce. Nie musi tak być ale jest spore ryzyko bo uszczelki już się inaczej układają.
  5. Wymieniałem klocki zgodnie z opisem, który kiedyś zamieściłem i zapewniam, że to działa i żadnych problemów nie ma. Mam co prawda Clipa, ale i tak wymieniam tą metodą.
  6. Odkopuje bo temat powrócił, a w zasadzie nigdy się nie rozwiązał i o nim zapomniałem. Czyli to jakiś problem z softem.... Robiłem kiedyś update - był dostępny na jakiejś zagranicznej stronie Renault i wydaje mi się, że nowszego już nie wypuścili. Sprawdzę wersję i zapodam.
  7. W obu wypadkach produkuje je Bosch, który jest 100% właścicielem Blaupunkta. Kwestia nalepki. https://en.wikipedia.org/wiki/Blaupunkt
  8. Jest postęp. Wcisnąłem mocno ten joystick, wszedł głębiej i "kliną". Wygląda jakby wyskoczył z jakiegoś zatrzasku. Jest zdecydowanie lepiej bo już tak nie lata. Mimo wszystko zamówiłem używkę bo ma straszne luzy. A jak znam tego typu konstrukcje to raczej niewiele można zdziałać. Tylko wymienić.
  9. Dzięki! Czyli nie trzeba rozbebeszać schowka i wyrywać całości tylko od zewnątrz da się rozebrać. Pytanie tylko czy jest szansa to jakoś naprawić?
  10. Tylko, wiecie, nie chodzi tylko o to by go rozebrać. Pytanie czy jest sens i da się coś z tym zrobić. Jak podejrzewam w środku jest zintegrowany joystick rodem z konsoli do gier. Coś w ten deseń http://img.dxcdn.com/productimages/sku_226062_1.jpg Na przednich fotelach ciężko poszaleć Tak poważnie to ciągle zaczepiam rękawem, jakimś paskiem od plecaka czy torby. Fatalnie miejsce na taki "diwajs".
  11. Cześć, Czy joystick w panelu nawigacji, ten w podłokietniku da się jakoś rozebrać i naprawić - "skasować luzy"? Generalnie działa tylko dostał strasznych luzów i wpada w denerwujące wibracje. Jest w takim niefortunnym miejscu, że ciągle się o niego zahacza. Jak nie ja to pasażer. Używka około 100zł więc nie tragedia, tylko drugie pytanie - czy można go bezkarnie podmienić czy trzeba go jakoś "przystosować"? Z góry dzięki za wszelkie info!
  12. Jest prosta i banalna metoda cofania tłoczków. Trzeba mieć przyrząd do wkręcania tłoczków i drugą osobę do pomocy. Patent polega na zwalnianiu hamulca dokręcaniu tłoczka o 2-3 obroty, zaciąganiu i ponownym wkręcaniu 2-3 obroty. Kilka do kilkunastu razy i tłoczek cofnięty. Robiłem tak jak nie miałem klipa. Sposób bezpieczniejszy niż kombinowanie i akumulatorkiem od ups-a i cofaniu silnikiem. Po wymianie klocków normalnie zaciągasz ręczny i silniki dokręcają ile trzeba. Przy wymianie koniecznie skontroluj i nasmaruj prowadnice.
  13. Filtr się wymienia od strony silnika. Trochę jest zabawy, ale deki nie trzeba rwać. We wcześniejszych: http://motofan.pl/tutorials/jak-wymienic-filtr-kabinowy-w-renault-megane-scenic-i
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!