Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nel

Użytkownik
  • Postów

    1707
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Auto
    Megane II phI kombi . Picasso 1,6HDI
  • Silnik
    1,6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    171

Ostatnie wizyty

2306 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Nel

Mentor

Mentor (12/14)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Generator postów Unikat
  • Starter
  • Tydzień pierwszy skończony

Najnowsze odznaki

81

Reputacja

  1. gufy78

    Witam

     

    Poszukuje schematów do Megane II cc - padł mi zamek w klapie bakaznika i auto unieruchomione na amen z otwartym dachem... Mam problem z dostaniem się do zamka, nie mogę ściągnąć takiej metalowej obudowy. 

     

    Kiedyś już forumowicze pomogli mi przy naprawie tylnych szyb i nie wiem od kogo dostałem namiar na stronę ze wszystkimi schematami. Nie mogę teraz odnaleźć linka do tej strony a było to ponad rok temu i nie mam już historii w przeglądarce

     

    Wiesz może jak wymontowac ta osłonę lub mógłbyś mi podesłać link (jeśli masz) do tej strony ze schematami? W dziale download też ciężko odnaleźć konkretny schemat... 

     

    Z góry dziekuje

  2. Tu masz wykaz skrzyń
  3. Wygląda na wtyczkę od alarmu fabrycznego . Daj lepsze zdjęcia ,żeby było widać ile przewodów , pinów ma wtyczka.
  4. Sprężarkę uruchamia komputer(ten z bezpiecznikami) pod maską i tam szukaj przyczyny.Panel wysyła tylko sygnał "cyfrowy" do tego komputera a tego nie sprawdzisz miernikiem.
  5. Wymień elektrozawór , sprężynka ma określoną siłę do siły cewki ,żeby mogły dobrze współpracować. Nie da się tego zapewnić rozciągając na oko.A zachowanie silnika przed i po rozciągnięciu wskazują na jego uszkodzenie.
  6. W meganeII Ph2 jest to biała wtyczka MN pin 10 i idzie on do sprzęgła sprężarki. Z czujnika ciśnienia przewody nie idą do UPC tylko do komputera wtrysku.
  7. Zależy od wiedzy i umiejętności. Jeżeli w lampach są silniczki i są podłączone to podejrzewam, że padło sterowanie to ze zdjęcia. Najlepiej kupić na aledrogo.
  8. To jest wtyczka do tempomatu.(którego nie masz)Nie ma nic wspólnego z twoją usterką.
  9. Jeżeli jest to problem z kluczykiem to nowy centralny podłączasz pod przycisk na kokpicie ,przewody 20A i 20B (otwórz , zamknij). Jeżeli problem leży w UCH ,to musisz podłączyć pod przewody do silniczków , najlepiej do kostki na lewym przednim słupku. 123 - przycisk zamykania 645 - UCH
  10. Przecież scenic po lifcie nie ma centralki centralnego zamka , jego rolę przejęło UCH.
  11. W obydwu przypadkach wina jest w gumowej przelotce z przewodami pomiędzy nadwoziem a klapą bagażnika.Urywają się przewody ,co powoduję różne problemy.Należy wyciągnąć przelotkę i po kolei ciągnąć każdy przewód , ten który się przerwie jest powodem problemu.
  12. Przede wszystkim sprawdź i wyczyść klemy na akumulatorze. Oraz sprawdź masy na silniku .Na rysunku zaznaczyłem ci MAH i MAS.
  13. Napisał przecież wyraźnie ,że jeżeli ciśnienie jest zbyt niskie (spowodowane niską temperaturą) ,to sprężarka się nie uruchamia w żadnym trybie "Odszranianie " też .Tylko sprawdzenie Clipem , jakie jest ciśnienie w układzie , odpowie Ci na pytanie czy układ jest sprawny.
  14. To do jakiej temperatury włącza się sprężarka (w danym aucie)zależy tylko i wyłącznie od czujnika ciśnienia czynnika . Sprawdźcie sobie na Clipie , jakie ciśnienie pokazuje komputer przy niskich temperaturach , poniżej 2 barów. Więc sprężarka się nie włącza ani w trybie "Auto" , ani po włączeniu odszraniacza. Osuszanie powietrza następuje tylko wtedy , gdy sprężarka pracuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!