Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Arek_78

Nowy użytkownik
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane Scenic II 2007 r.
  • Silnik
    1,5 DCI
  • Przebieg (tys.km)
    149

Ostatnie wizyty

317 wyświetleń profilu
  1. Dołączam się do pytań - mam dokładnie to samo Jak koledzy rozwiązali ten problem? Nowy wąż? czy może regeneracja?
  2. Ja się nie czuje oszukany. Zawsze jest ryzyko przy kupnie używki, ale stan wizualny auta wygląda jakby nie miało przejechane 3/4 z tego przebiegu. Założenia moje są takie bo w rodzinie mamy tylko Renówki i tak sie pierniczą z niewiadomych przyczyn (typu gaśnięcie podczas jazdy). Po prostu elektronika w tym koncernie jest na poziomie chińszczyzny i tyle. Jak ktoś ma prace związaną z terminowością to niech sobie odpuści te auta. Wracając do tematu - zrobić próbę przelewową. Nie piszcie bzdur z rozrusznik napędza pasek rozrządu. Fakt że jest on umieszczony w 1.5 dci w tym kierunku zbił was z tropu. Ja jestem na etapie rozebrania auta i wyjęcia pompy wysokiego ciśnienia (do regeneracji oddaję). Za tydzień będę się martwił jak ustawić rozrząd przy składaniu wszystkiego :angry:
  3. Ja miałem tak samo. Słabszy akumulator i silnik nie odpalał. Po paru sekundach kręcenia wyskakiwała Usterka wtrysku. Po naładowaniu akumulatora auto odpaliłem. Przyczyną okazały się wtryskiwacze - lały paliwo i dlatego nie było ciśnienia na rozruchu - miałem 160 gdzie norma wg Clipa to 400. Zapalał dopiero przy 230 (aku naładowany dlatego szybciej kręcił). Dzisiaj mam do kupienia 4 wtryski, regeneracja pompy i płukanie całego układu. Przebieg auta wg licznika - 149 tys km - na Clipie znalazłem 233 tys km. Wniosek z posiadania auta mam 2: 1. Nigdy więcej aut marki Renault 2. Nigdy więcej Diesla
  4. Już jakiś czas temu założyłem licznik do megany żonki. Wszystko działa dobrze poza dwiema rzeczami: 1. Mam wrażenie że licznik działa z takim jakimś opóźnieniem. Jakby za późno reagował. 2. Źle liczy spalanie - pokazuje mi około 2l/100 mniej. Może to wina tego opóźnienia bo faktycznie wskazania zużycia chwilowego zmieniają się powoli. Czy macie też takie problemy? I jak je rozwiązać? PS. Na wolnych obrotach żarzy mi się kontrolka ładowania i jeszcze jedna. Ktoś już to opisywał, ale rozwiązania brak. [ Dodano: 2010-09-09, 13:59 ]
  5. Wątpią aby po załozeniu foteli z poduszkami wszystko było ok. Były sterowniki AirBag z opcją 2 i 4 poduchy. Więc jak auto miało 2 poduchy to nawet jak dołożysz te fotele to trzeba będzie wymienić i sterownik. Sterowniki miały też inne wtyczki. Najpierw trzeba sprawdzić jaki masz sterownik i czy jest pociągnięta instalacja a potem szukaj foteli.
  6. Koledzy czy da się ten "swap" licznika przełożyć, żeby w 100% wszystko działało. Bo jak czytam te posty to już się zgubiłem i widze że problemy pojawiają się w raz z większą ilością osób po "swapie" Mam 1.6 8v 75km
  7. Tak też myślałem - od Ursusa podejdzie Dzisiaj jade kupić a potem jeszcze tą mase poprawie.
  8. Dopiero co ściągałem głowice więc nie ma możliwości żebym przegapił wypalony zawór. Przyczyna musi siedzieć gdzie indziej - jutro sprawdzę jeszcze mase do kompa, bo odkręcałem od głowicy. Powiedzcie mi skąd idzie sygnał do obrotomierza? Z cewki czy kompa? Bo po rozpędzeniu się auta, jak ujme pedał gazu to obrotomierz lata od zera do właściwych obrotów - tak jakby tracił sygnał.
  9. Dzisiaj akurat miałem to samo. Przewód jest wygięty (kolanka) z dwóch stron. Jutro kupie zwykły (niezbrojony) gumowy i założę. Sklepy motoryzacyjne odsyłają nas do serwisu, bo chyba zamienników nie ma, a serwis sobie liczy jak za złoto. Mam nadzieje, że jak będzie ciut dłuższy to nie wpłynie na prace tego czujnika.
  10. Ja już to przerabiałem. Trzeba sanki odkręcić, obniżyć silnik ze skrzynią, odkręcić koło i może jakoś wyciągniesz, a i też w środku przekładnie trzeba odkręcić od kolumny kierownicy - z tym się najbardziej męczyłem. A najgorsze, że ta maglownica znowu mokra ;)
  11. DAREN wielki jesteś - jak tylko zrobisz manuala masz u mnie piwko ;) Męczyłem się z tym ładne parę tygodni i niestety odpuściłem bo żona auto potrzebowała ;) Umieść w manualu jak podpiąć komputer pokładowy i co trzeba jeszcze wymienić. Czekam z niecierpliwością.
  12. Panowie i jak z tym diagnozowaniem silnika w Megi I PH I ? Który z interfejsów ją zdiagnozuje, próbowałem ELM327 i niestety nie ma szans. Zastanawiam się nad kupnem Euroscana (2xcom) za 250 zł, ale próbować na ślepo nie mam zamiaru.
  13. Tak, dokładnie grudzień 1998. Próbuję go do porządku doprowadzić po poprzednim włascicielu. Jeszcze klimę mam do założenia bo do dzisiaj nie miałem czasu tego zrobić. Dzięki za info polece do elektronicznego w poniedziałek i będę się z tym bawił.
  14. Potrzebny mi opornik ponieważ nie mam wymienionych napinaczy pasów - wiem, że w Renówkach oba wystrzelają. Poducha pasażera jest ok, poduszki siedzeń ok, kierowcy i taśmę wymieniłem. A schemat potrzebuję bo jak inaczej sprawdzić czy kabel jest dobry jak nie miernikiem - ale to już wiem jak zrobić więc schemat sobie odpuszczam. Potrzebne mi tylko info jakie oporniki wstawić żeby sensor oszukać. A potem będę szukał napinaczy - ale nie od anglika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!