Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

horacy

Nowy użytkownik
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    renault megane II
  • Silnik
    1,9dci
  • Przebieg (tys.km)
    140
  1. witam! Megankę II użytkuje od dwóch lat i jak do tej pory nadal jestem z niej zadowolony .Oczywiście przed kupnem doradzałem się " fachowców " co sądzą o renault i konkretnym modelu - opinie były różne w większości na niekorzyść ,ale postanowiłem i tak że kupie.Przemawiała do mnie piękna i nietuzinkowa linia grandtoura , dobre osiągi silnika 1,9dci przy dość niskim spalaniu, no i przystępna cena tego rocznika i klasy w porównaniu z autami niemieckimi.Dodam że wcześniej jeździłem tylko niemieckimi autami i z dobrym wyposażeniem,ale żaden z nich nie posiadał tyle co Renault. Wymiana koła pasowego i kupno akumulatora to jedyne koszty poza eksploatacyjnymi jakie poniosłem przez ten okres.Samochód w okresie zimowym spisywał się rewelacyjnie,więc może to świadczyć tylko o jego dobrej kondycji (ponoć jak dbasz tak masz niezależnie od marki)
  2. wrażenia tak jak na początku super Naprawdę mogę polecić ten zabieg,jeżeli ktoś ma choć trochę zdolności manualnych
  3. silnik zaczyna głośniej pracować , jak traktor :)
  4. Opel Astra F (I) 1.6 8V Opel Astra G (II) 1.4 16V VW Golf IV 1.6 obecnie Megane II 1.9dci
  5. [ciach] powiem tak: łokieć cały czas mam na podłokietniku i przy zmianie biegu w ogóle z niego mi się nie zsuwa ( Teraz jest mniejszy skok wybieraka ), zrobiłem już kilkadziesiąt kilometrów w jeździe miejskiej i nie odczułem żadnego dyskomfortu wręcz przeciwnie ,a przy wrzucaniu wstecznego(wsteczny za 6 do tyłu)nie ocieram już o kolana pasażera . Regulamin pkt. 5.13 - nie cytujemy posta, pod którym odpowiadamy. 0cool
  6. witam ! wrzucam kilka fotek jak zdemontowałem i skróciłem gałkę zmiany biegów w MEGANE II - może kogoś to zainspiruje :D -zdjęcie gałki następuje poprzez energiczne szarpnięcie w górę , oczywiście uprzednio trzeba odczepić okrągłą ramkę u podstawy drążka - zdjąć mieszek - kątówką obciąć na pożądaną długość ( w moim przypadku to 6cm ) - wywiercić otwór w pręcie wiertłem fi 7,5( pręt jest dość miękki do obróbki i łatwo się wierci ) - nagwintować skrócony drążek w aucie - pozostały króciec z plastikową końcówką obciąć przy samym plastiku - nawiercić i nagwintować - w nagwintowany drążek - wkręcić śrubę metryczną fi 8 ( w moim przypadku o dł.5cm wkręcana na imbus )i nakręcić na to końcówkę z plastikiem - rurkę do podnoszenia wstecznego obciąć tyle samo co drążek ,pozostałą rurkę przeciąć wzdłuż po czym posmarować kropelką i połączyć tak jak na zdj.( połączenie naprawdę mocne i trwałe ) - gałkę zamontować i cieszyć się z efektu końcowego ;) czas poświęcony na przeróbkę to ok 2 godz. przepraszam za jakość zdj. (robione telefonem) pozdrawiam i proszę o ocenę
  7. ....hm widzę że rozgorzała dyskusja na temat centry. Odniosę się do swojej wypowiedzi wcześniejszej- w tej wypowiedzi nie chodziło mi o wszystkie aku centry, tylko o model FUTURA .Ktoś z forum zarzucał też,że w sklepie doradzają tylko te których mają najwięcej na stanie - chciałem to zdementować ,ponieważ pytałem o ten model właśnie w sklepie gdzie tylko sprzedają CENTRE i to właśnie tam otrzymałem ów odpowiedź : Nie sprowadzamy FUTURY bo za dużo jest z tym modelem kłopotów(reklamacji), za to polecam PLUSA.Skoro facet ze sklepu powiedział że ze sprzedanych ok.120 FUTUR w tym roku musiał reklamować ponad 40 to coś jest nie tak. Mogę też opisać swoje doświadczenia(historię)z akumulatorami np: opel astra I - 11 lat i padł(oryginalny opel)wymiana na sznajdera i auto sprzedane opel astra II- 8 lat i jeszcze był dobry jak auto sprzedawałem golf IV - wymiana aku po kupnie 7 letniego auta na futurę, bodajże 52ah jak dobrze pamiętam - mało jeździłem więc musiałem doładowywać co ok.dwa miesiące . 2 lata i sprzedałem auto, megane II - oryginalny renault varta 6 letni i kwalifikował się do wymiany. ...tylko czy to coś da te porównywanie skoro kiedyś samochody były mniej wyposażone i miały mniejszy apetyt na pobór prądu, więc wypisywanie tata miał, dziadek też, czy kolegi żona i jej znajomy może tylko śmieszyć. pozdrawiam
  8. Panowie nie polecam Centry Futura,ponieważ przed wymianą swojego aku(varta-renault org.70ah640A)podpytywałem się sprzedawców w kilku sklepach motoryzacyjnych jakie najczęściej są reklamowane . W większości odpowiedzieli mi ,że nie polecają futury. W jednym sklepie gość powiedział że zrezygnowali ze sprzedaży ,bo nawet co trzecia do nich wracała na reklamację.Po opiniach sprzedawców zdecydowałem się na BOSCHA S5 74ah 750A do silnika 1,9dci 88kw. ponoć lepszy ,a i cena podobna.
  9. zdjęcia robione półtora roku temu a siedzenia , cały środek i z zewnątrz nieźle podeptany(złachany). Szczerze powiedziawszy jeżeli teraz ma przejechane 113tys.to ciekawi mnie jak wygląda.
  10. Mechanik odkrecił prawe koło, potem zdjął nadkole i próbował poruszać kołem pasowym na boki- później kazał mi włączyć silnik i wsłuchał się w dzwięk przy samym kole pasowym.Pasek chodził równiutko i nie było żadnych oznak oprócz głośnej pracy , a pomimo to gdy później zdemontował koło to ono poprostu się rozlazło.Myślę że Twoim przypadku może być podobnie. Dodano: 21 sie 2011 - 21:12 mineły nie całe trzy miesiące i szlak trafił nowe koło CORTECO. Oddałem je do sklepu na reklamację .W sklepie powiedzieli ,że więcej jest takich co reklamują te koła bo ponoć jakaś partia została wypuszczona na rynek wadliwa. Zwrot gotówki i szukam drugiego koła(może używka oryginalna)tym razem na pewno nie CORTECO.
  11. Koło pasowe zmienione i mam nadzieję że nowe trochę pochula , diagnoza w 100% trafna :) ,odgłos silnika stał się znowu przyjemny dla ucha :) Stare koło po zdemontowaniu po prostu było w dwóch częściach.Cała przyjemność to koszt 265zł.(koło CORTECO 215 + 50 robocizna). arni88 :)
  12. Nie znalazłem na tych stronach co podałeś , ale pogrzebałem dalej i znalazłem na tej: http://www.czescidoaut.pl/sklep/COC-80001093-KOLO-PASOWE-RENAULT-MEGANE-1.9-DCI-,5~COC+80001093.htm myślę że za niższą cenę już nic nie znajdę.Dzięki za podpowiedź,jeszcze napisz mi arni88 jak długo jeździsz z tym kołem firmy corteco.
  13. - byłem dzisiaj u mechanika i po badaniu organoleptycznym potwierdził słowa arni88, do wymiany jest koło pasowe na wale . Powiedział że może załatwić mi zamiennik dobrej firmy za 350zł. Pytanie do was czy brać zamiennik(ktoś pisał na forum ,że zamienniki są do kitu), czy szukać jakiejś oryginalnej używki w rozsądnej cenie? Jeszcze jedno pytanie,za wymianę chciałbym sie sam wziąść ale jak mam odkręcić koło(tzn. jak zablokować by nie obracał się wał przy odkręcaniu koła)
  14. witam , jak w temacie od pewnego czasu słychać głośniejszy dźwięk silnika (rytmiczne klekotanie na wolniejszych obrotach, na wyższych już nie jest słyszalny)dochodzący bardziej z lewej strony od rozrządu. Wysyłam dźwięk w załączniku , może ktoś miał podobny i pomoże w diagnozie. silnik 1,9dci 88kw Nagranie008.zip
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!