Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

MMike

Użytkownik
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I ph 2 Cabrio
  • Silnik
    2.0 K4M
  • Przebieg (tys.km)
    155000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć słuchaj błagam już o pomoc mam ten sam problem.. co było przyczyną?

  2. To sporo zmienia. Wygląda na to, że swap F5R na F4R będzie łatwiejszy, bo z tego co udało mi się obadać, ma mocowania w tych samych punktach, a zdecydowanie wolałbym nic tam nie spawać. :( Zakup anglika też wydaje się być bardzo dobrym pomysłem, ale jakichkolwiek Coupetek z tym silnikiem jest na lekarstwo, zarówno na eBayu, jak i na Allegro. Póki co, cierpliwie czekam i szukam, jak mi już nerwów zabraknie (albo aktualna Meg będzie miała dość ;), pomyślę o F5R i swapie. Dzięki za pomoc. ;)
  3. Koszty to nie problem. Modyfikowanie F5R nie wchodzi w rachubę chociażby ze względu na brak możliwości montażu LPG. O osprzęt się nie martwię, chociaż najchętniej wykonałbym swap na F7R, bo ten mam akurat opanowany. Chodzi mi przede wszystkim o mocowania silnika F5R, jak wiele elementów wymagałoby przespawania.
  4. Witajcie. Jestem coraz bliżej zakupu nowej Coupetki. Opcje są dwie: albo phI w F7R, albo ph2 w F4R, jednak jak wiadomo, znalezienie sensownej jest bardzo trudne w obydwu przypadkach. :( Znacznie prostsze jest znalezienie zadbanej, ładnej Meganki z felernym F5R. Stąd moje pytanie: czy zmiana takiego silnika na F4R lub F7R będzie ciężkim tematem? Nie znalazłem zbyt wielu informacji na ten temat, a z tego co udało mi się zaobserwować, takie elementy jak filtr powierza, ECU czy jedna z poduszek silnika mocowane są w tych samych miejscach. Może ktoś to kiedyś robił? Będę wdzięczny za każdą informację. ;)
  5. Sprawdź, czy na płytce do sterowania nawiewem nie ma upalonych ścieżek. Lupa w dłoń i jazda. :angry: A co do podświetlenia reszty przejrzyj bezpieczniki.
  6. Duża akcja. Wymiana drążków kierowniczych, wymiana półosi z przegubem (tej dłuższej :D ), pełne sprzątanie, suszenie, czyszczenie nawiewów i odświeżenie klimy, zmiana opon na zimowe, zatankowana do pełna benzyną + LPG, wymienione wycieraczki, wymiana plecionki w układzie wydechowym, uszczelnienie miski, nowy płyn chłodniczy i do spryskiwaczy...oj, pracowita sobota była. :)
  7. A ja zdecydowałem się na wtryski Hana, wcześniej miałem czerwone Valteki. Efekt? Odchyłka przy mapach to raptem 3,8%, spalanie w trasie ok. 6 litrów. Do tego korekta po temperaturze i od miesiąca jestem bardzo szczęśliwym posiadaczem samochodu pracującego niemalże jak na benzynie i spalające niecałe 20 zł na 100 km. :( Czy warto? Każdy musi to sobie sam przekalkulować. Przy dużych przebiegach z pewnością się zwraca. Megane Coupe 1.6 K7M 702 Stag 300 Plus ISA 2
  8. Maxgrzes: a filtra paliwa to Ty nie masz przypadkiem zapchanego?
  9. Krokowy świeżo wymieniany (oryginalny). Iskra jest na wszystkich świecach, więc cewki/kable/świece wykluczam. Auto zachowuje się dokładnie tak, jakby kończyło się paliwo. Czy pompa paliwa ma w sobie jakiś dodatkowy filtr, oprócz tego zewnętrznego? Wyciągnąłem pompę...i doznałem szoku. Na dnie zbiornika znajdowało się mnóstwo syfu. Musiał się on tam pojawić w przeciągu ostatniego roku, gdyż wówczas ostatni raz ją wyciągałem. Po rozebraniu pompy moim oczom ukazało się totalnie zapchane sitko i masa szlamu w pojemniku. Po wyczyszczeniu sitka i pojemnika autko odpaliło, przez ok. minutę pracuje równo i wkręca się na obroty, jednak po tym czasie pompka znów dostaje świra i samochód gaśnie. Nie zostaje nic innego, jak szukać drugiej. Fajne mamy paliwo w Polsce... I klapa. Auto popracowało 2-3 minuty i padło. Jest to samo, co było przedtem... Wymieniona pompa i czujnik położenia wału - nic to nie dało. Po odpięciu krokowca - bez różnicy. Cewki? Iskra jest na wszystkich 4 świecach. Nie mam już pomysłu...
  10. Paliwo tankowane na Orlenie. Stacja w Glinojecku. :D A póki co, chyba znalazłem winnego. Poszedłem właśnie do samochodu, o dziwo, auto odpaliło pięknie, zaczęło wkręcać się na obroty. Ale po chwili usłyszałem dziwne dźwięki spod tylnej kanapy i auto znów zaczęło falować. Odpaliłem jeszcze raz, chwilę pochodziło i znowu zgasło. To chyba początek końca pompy paliwowej. :D
  11. Witam! Meg zaskoczyła mnie tym razem bardzo negatywnie. Do rzeczy. W ciągu ostatnich tygodni auto jest intensywnie eksploatowane, pokonuję (pokonywałem) nim dziennie ok. 400 km. Przedwczoraj w drodze do domu auto nagle zgasło w czasie jazdy. Po odpaleniu zaczęła chodzić bardzo nierówno, a po lekkim dodaniu gazu od razu gasła. Na miejscu sprawdziłem pompę paliwa, filtr paliwa, wyczyściłem sterownik i jego wtyczkę, sprawdziłem iskrę. Wszystko wydawało się być w porządku, pompa pracuje, filtr paliwa jest w porządku, iskra jest na wszystkich świecach. Skończyło się to holowaniem do domu w środku nocy. Auto zachowuje się zupełnie, jakby brakowało mu paliwa, jednak jestem pewien, że paliwo jest (tym bardziej, że była tankowana zaledwie 40 km przed miejscem, na którym podróż się skończyła). Co jeszcze można sprawdzić? Moje podejrzenia padają na sterownik silnika...czy słusznie?
  12. Miałem ten sam problem, pomogło przeczyszczenie masy od kompa.
  13. Ta wtyczka, jak dobrze pamiętam, jest do podgrzewanej przedniej szyby. Tak jak napisał Prezes, to wszystko efekt uniwersalnego składania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!