Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

ala123

Użytkownik
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1,9dci (F9Q) Lux Expression (144 KM)
  • Przebieg (tys.km)
    97

Ostatnie wizyty

558 wyświetleń profilu
  1. Auto Lizak?? hehe  darujcie sobie!!!

  2. Faktycznie należy zwrócić uwagę na cykliczne wymiany płynów eksploatacyjnych (olej/filtry). Poza tym podpisuję się pod poprzednim postem - zadbane auto może długo posłużyć.Najlepiej udać się z autkiem do sprawdzonego warsztatu na przegląd za kilkadziesiąt złotych i mieć pewna diagnozę jaki jest bieżący stan wózka.
  3. Mam podobny problem ... może ktoś wie co z tym można zrobić, aby zaczęło działać ?
  4. Trochę odświeżę temat, bo ostatnio spotkało mnie zaskoczenie własnie z kluczykiem w karcie. Totalnie padł mi akumulator i jak wiadomo autko nie otwiera automatycznych zamków. Biorę kluczyk z karty i próbuje otwierać. Niestety nic z tego nie wyszło - kluczy kręci się w górę i w dół a drzwi jak były zamknięte tak ani drgną. Skończyło się na awaryjnym otwieraniu drzwi przez specjalizowany serwis. Pytanie: czy ktoś z Was wie gdzie można naprawić taki niedziałający (podejrzewam mechanicznie)zamek ? Może coś we własnym zakresie ? Jeżeli nie to potrzebuję jakiegoś sprawdzonego fachowca na terenie Warszawy (za ASO dziękuję).
  5. Jeżeli to jest silnik ten sam, co siedział w Megi II phII, którą jeżdżę to ze spokojem mogę go polecić. Silnik dynamiczny i oszczędny a jak się dołoży trochę koników to robi się rakieta, która całkiem dobrze się zbiera przy naprawdę niskim spalaniu. Na przejechane ponad 130tys. nic się nie rozleciało, ani nie odnotowałem żadnych problemów poza sprawami eksploatacyjnymi typu świece, rozrząd. Polecam ten motorek
  6. Jak dla mnie to przychylam się do wersji Monaco ... tylko ten biały kolorek :-? jakoś trudno mi się będzie do niego przyzwyczaić. Zaletą zaś jest to, że właściwie w standardzie ma wszystko poza (niestety) automatem W sumie się dziwię, że firma tak oszczędnie oferuje wersje z automatami.
  7. Wiem, ale dobrze jest poznać zdanie i opinię innych użytkowników marki
  8. Witam, Czy ktoś z Was może jeździł lub jest w posiadaniu tego modelu i ma jakieś o nim opinie to chętnie wysłucham. Czy warto interesować się takim autkiem. Za każdą radę i opinię z góry dzięki. http://renault.pl/samochody-nowe/samochody...e/laguna-coupe/
  9. Meganka (2004 rok) stacjonowała w garażu i przy próbie jej odpalenia pojawiła się "Electronic Fault". Nie doświadczyła ani mycia, ani tym bardziej deszczu, więc zamoknięcie czegokolwiek wykluczam. Bezpieczniki w skrzynce z lewej strony od kierownicy sprawdzone. Czy ktoś z szanownych forumowiczów jest mi w stanie coś konstruktywnego doradzić ? Czytałem o magicznej puszce z prawej strony zderzaka od strony akumulatora po maską, ale nie wiem jak się do niej bezpiecznie dostać i czy to jest przyczyna "martwej" meganki. A może ktoś jest w stanie polecić jakiegoś sprawdzonego elektromechanika w okolicach Woli (Wawa), który nie zedrze ze mnie jak za zboże ... Proszę o pomoc.
  10. Nie tak do końca ... problem jest trochę bardziej skomplikowany, bo wspomniany kluczyk nie działa tak jak wydawało się że powinien. http://megane.com.pl/potrzebny-elektronik-...0447.htm#173921 Kiepski żart.
  11. pol555, możesz napisać jak to zrobiłeś Może ktoś inny już wykonywał akrobację z otwieraniem pokrywy silnika przy padniętym akumulatorze a tym samym braku możliwości dostania się do wewnątrz samochodu, gdzie znajduje się wajcha.
  12. Witam, Czy może udało się rozwiązać problem i jakie były ewentualne koszty naprawy.
  13. Dołączę się do tematu ... Dodatkowo przy szybszym kopnięciu poza komunikatem "injection fault" + STOP całkowicie spada moc i właściwie trzeba się zatrzymać. O tyle jest to niepokojące, gdyż podobną sytuację miałem na trasie podczas wyprzedzania szeregu dostawczaków prawie bez miejsca na zjazd. Zatrzymanie silnika ... 5 minut odpoczynku i można jechać. Bardzo martwi mnie ten spadek mocy ... zaczynam tracić zaufanie do Meganek tym bardziej, że opisywana sytuacja nie była śmieszna i stwarzała realne zagrożenie na drodze. :evil: Czy ktoś wie co się psuje i jak można temu zaradzić (poza radami typu jedź do ASO).
  14. To ja pozwolę się dołączyć jeszcze z dodatkowymi pytaniami: 1. Gdzie w Warszawie, można bezpiecznie i fachowo (nie ASO) wymienić komplet rozrządu do Megane II 2004r (F9Q) 1,9dci 120KM ? 2. Co wchodzi w tzw. komplet (pasek rozrządu, rolka napinacza, pompa wody - coś jeszcze) ? 3. Jaki jest orientacyjny koszt wymiany (robocizny) oraz części ? 4. Czy lepiej kupić części i udać się z nimi do warsztatu, czy może powierzyć im całość usługi ? 5. Czy ktoś zna symbole części lub sprawdzone odpowiedniki, pasujące do wskazanego modelu Megane ? 5. Jak długo może trwać taka operacja ? Z góry dziękuję za odpowiedź.
  15. Jak już jesteśmy w temacie to czy wiecie, gdzie można w rozsądnej cenie zakupić samą część plastikową od hamulca ręcznego (typ lotniczy). Sprawdzałem w ASO i cena 600 zł za cały moduł hamulca nie bardzo mi odpowiada (sam sprzedawca na Puławskiej w Wawie pytał czy siedzę jak mnie informował o cenie). Wymiana plastiku chyba jest raczej konieczna, ze względu na nie działający przycisk zwalniania oraz po rozkręcenie pęknięty otwór na wkręt mocujący sprężynę. Chyba, że ktoś ma sprawdzony warsztat, który naprawia takie cuda najlepiej w Wawie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!