Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

atrakcyjny_kazimierz

Nowy użytkownik
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1,5 dci K9K 724
  • Przebieg (tys.km)
    143
  1. Proszę o wskazówkę jak założyć podkładkę pod wtrysk.. Miedziana podkładka składa się z dwóch warstw - porowatej i gładkiej. Możliwe, że porowata ma jakieś właściwości termiczne i chyba należy ułozyć tą stroną do głowicy. Tak obstawiam, ale nie mam pewności. Czy dobrze ?
  2. Witam Z powodu kiepskich uchwytów daszka z 3 lampą stop, mijając się z tirem pofrunął on w górę upadając na asfalt. Ruch jak na autostradzie, a ja do tyłu i zbieram plastikowe elementy lampy i cały dokładnie podrapany daszek. Element elektroniczny lampy kompletny (1 rok po renowacji, bo jak wszystkie był zaśniedziały), ale plastiki niestety w drobnych fragmentach. Założyłem podrapany daszek na silikon i jeżdżę bez trzeciej lampy. Nie zamierzam wydać 400 zł na nową lampę, lub na kompletny daszek z lampą za podobną kasę na Alle..., który z miasta łodzi pochodzi (nie podoba mi się podniesiona końcówka daszku) Czy uzyskam tu ciekawsze wskazówki jak załatać lampą otwór po lampie, którego widok gryzie w oczy ? Może ktoś ma obudowę lampy bez świecącego wnętrza, nawet z pęknięciem szybki lampy w okolicach spryskiwacza szyby tylnej w kombi ?
  3. Do 1.5 DCI wchodzi 4,5 l oleju, ale asekuracyjnie większość użytkowników kupuje 5 litrów.
  4. Nic nie kupuj, jak nie dokonałeś próby przelewowej wtrysków. Jest o tym tyle postów, że nie warto o tym pisać. Poszukaj, a oszczędzisz dużo kasy.
  5. Kupuj Filtrona i nie czytaj bajek. Nowy, to dobry. Wymieniaj częściej niż proponuje instrukcja przebiegów, a będziesz jeździł długo i szczęśliwie, nawet na polskim paliwie.
  6. Wlewam z Lukoila, chociaż w pobliżu Bydgoszczy są w tzw."wiosce" ogromne zbiorniki Orlenu. Płynie to rurami z Płocka i tam jest magazynowane i rozprowadzone po części północnej Polski. Do niedawna ceny były niższe o 40 gr. niż woj.pomorskim. Obecnie to chyba w całej Polsce ceny są podobne. Słyszałem, że Verva dla dci, jest zbyt suchym paliwem. Ruski Lukoil na ich stacjach i Cerfourze nie stwarza problemów dla mnie, bo tam tankuję. Znając życie ,to zapewne ktoś to inaczej oceni.
  7. Filtr paliwa jeszcze zmień - silnik tego potrzebuje :D :D
  8. Nie słuchaj sprzedawców, tylko pytaj na forum a potem kupuj. Jeżeli kupiłeś to wlej go i po problemie. Jeżdżę na Elfie, ale nie muszę. Dobry olej, to bezproblemowa jazda. To wszystko
  9. Prawdopodobnie trzeci też nadaje się do wymiany zaworka (bo końcówki raczej nie) Prosta sprawa do zrobienia w 15 minut. Jednak dostosuj się do zaleceń Gojgiena, bo jest masa opisów tego tematu.
  10. Po dokładnym sprawdzeniu zachowania auta przy starcie wynika, że raczej to nie tarcza ani docisk, tylko coś w połączeniu lewarek zm. biegów ze skrzynią. Czy wyrobiły się tam jakieś tulejki i poprzez większe luzy trudniej wchodzą biegi ? Miał ktoś taki przypadek ?
  11. Nie, tu jest w porządku. Jeszcze sprzęgło na 1 biegu nie ciągnie, ale biegi wchodzą coraz trudniej.
  12. Stopniowo zauważam delikatne problemy z wrzucaniem 2 i 3 biegu na zimnym silniku. Biegi wchodzą, ale wrzucam je bardziej pod odpowiednie obroty, niż tak jak wchodzić powinny. Podejrzewam, że wymiana tarczy z dociskiem mnie nie ominie. Wysprzęglik jest O.K.i nie ma śladów wycieku płynu. Pedał nie ma martwego ciągu i bierze od góry. Mam warunki i chęci do samodzielnej naprawy, ale boję się niespodzianek. Czy może mi ktoś doradzić, czy jest to możliwe i co może mnie przy tej czynności zaskoczyć ?
  13. Mechanik wyjmował wtryski wymieniając podkładki i nie zauważył, który z nich przecieka? Możesz kolejno wypiąć przewody wyjmując wtryski i skręcić w imadle i nic nie trzeba programować, jeżeli trafią do głowicy w kolejności takiej, jak były wymontowane.
  14. Zbierz wszystkich fachowców u których byłeś do jednego worka i wywieź ze Śląska ;) . To bardzo drobna sprawa. Wystarczy wykręcić wtrysk (kolejno, abyś ich nie pomylił) Popatrz jak wyglądają, czy są suche, oceń stan podkładek. Jeżeli będzie ślad wycieku na wtrysku, to skręć go porządnie w imadle (dziwna sprawa, bo sam się raczej nie rozkręci ;) ) Wcześniej zakup podkładki pod wtryski i musi być O.K. ;)
  15. Wykonaj próbę przelewową wtrysków. Stawiam na to jako przyczynę problemów z zapalaniem. Należy wymienić zaworki we wtryskiwaczach. Holujesz auto, aby je zapalić ????????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!