Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

tomlasz

Nowy użytkownik
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    RMS
  • Silnik
    1.9 dCi 130 KM
  • Przebieg (tys.km)
    32000
  1. Jeśli ktoś ma choć troche rozeznanie w naszym rynku aut sprowadzanych to wie, co jest na nim oferowane. Ja zawsze (do znudzenia) podaję ten przykład: samochód na ogłoszeniu w Polsce 31.700 zł. Powiedzmy, że gośc go odda za 31.000 zł. musiał to "cudo" przywieźć, a więc koszt powiedzmy około 1.000 zł => 30.000 zł autko jest juz zrejestrowane i opłacone, koszt około 2.000 zł => 28.000 zł wiadoma rzeczą jest, że musi na tym zarobić powiedzmy 3.000 zł => 25.000 zł No tutaj jest IDEAŁ, więc pewnie nic już nie dołożył :) Zostańmy więc przy tych 25.000 zł. Aktualnie kurs Euro to około 4,15 zł co daje nam 6.024 Euro domniemana cena auta. Niech Kolega wejdzie na "zagraniczne" strony i znajdzie mi takiego Scenica, bezwypadkowego, z przebiegiem 14.000 km za 6.000 euro..... POWODZENIA !!! Nie wiem jak np we francji, ale w Niemczech największy wpływ na cenę ma przebieg. Jak ktoś nie wierzy, niech wejdzie na konkretne auto np. z 2007 roku i zobaczy jak zmienia się cena w zależności od przebiegu. Na tym samym modelu potrafi być kilka tysięcy euro różnicy
  2. Patrząc na cene uważam, że Expression nie wchodzi w ogole w grę. przy tak malej różnicy w cenie, a tak dużej w wyposażeniu to tylko Privillege. Privillege ma jednak tylko beżowa tapicerkę, co nie wszystkim moze odpowiadac
  3. Witam, i jak się skończyła przygoda ? Widzę, że Kolega z Wrocławia. Mogę wiedzieć, który to salon i kto to z obsługi Klienta z serwisu ? Będę ich omijał wielkim łukiem !!!
  4. z tego co wiem, to wgrywaja nowy SOFT ! jezeli chodzi o auta z zagranicy, to wg mnie nie powinno to mieć żadnego znaczenia, z ta małą róznicą, że do klienta, który kupił auto nowe w salonie RENAULT dotrze listownie, a w przypadku auta kupionego za granicą, to klient powinien udac sie do ASO i zapytac czy jego auto podlega pod tą "akcę" / "wezwanie serwisowe". to jest moja opinia ! P.S. gdzie kolega serwisuje swojego Scenica ?
  5. witam i mam prośbe do wszystkich, którzy mają scenica z roku 2001-2003. czy moglibyście spisać z SERVO numery znajdujące się na naklejce. powinny być dwa numery: jeden RENAULT zacynający sią na 77 lub 82 a drugi numer ATE wyglądający wg schematu XX.YYYY-ZZZZ.W (np. 03.7864-2003.4) Podając numer bardzo proszę o informację czy Wasz Scenic posiada ESP i ABS czy nie bardzo wszystkim dziekuję !
  6. czy ktoś z Was ma może zamontowany w swoim Scenic-u (r.p.2000-2003) "tempomat" ? poszukuję wszelkich możliwych informacji na ten temat !
  7. mam prośbę, czy mógłbyś opisać krótko zachowanie Twojego silnika ? Jak wygląda jego praca ? czy pracuje miękko jak dCi ? czy coś stuka ? jaki to jest objaw ? dziękuję bardzo
  8. Witam, miałem wątpliwą przyjemność widzieć kilku szczęśliwców z takimi autami ! jeżeli chcesz to zrobić "tak jak należy", to na pewno nie wyjdzie ci to taniej niż normalny zakup... a dlaczego ? pomyśl o takich rzeczach jak: - TE WIDZIANE NA PIERWSZY RZUT OKA: - konsola - kierownica - przełączniki kierunkowskazów i wycieraczek - układ kierowniczy - pedałki - TE NIEWIDZIANE: - wlew paliwa - sterowniki szyb elektrycznych (zawsze sa przy kierowcy) - regulacja wysokości fotela kierowcy (w niektórych modelach) - otwieranie maski silnika (ha ha ha ! ciekawe, kto to przekłada !) - sterownik centralnego zamka (w końcu zawsze jest w drzwiach kierowcy) - regulacje wysokości świateł - reflektory (powiedz mi kto myśli o tym, że jest różnica w reflektorach.... w końcu np jeden z nich musi oświetlać pobocze, a Twój angielski lewy będzie świecił komuś w oczy, a prawy nie oświetli pobocza).... ponoć nie jest to kwestia regulacji ..... i wiele innych rzeczy, o których nie wielu pamięta (ja też), a wychodzą w praniu
  9. z mojego doświadczenia "wyczytanego i wysłuchanego" proponuję JEDNĄ NAJWAŻNIEJSZĄ RZECZ: - ustalenie jaki masz układ wtryskowy DELPHI czy BOSCH jeżeli DELPHI to SUGERUJĘ daleko idąca ostrożność, ponieważ słyszałem, że jest to układ bardzo podatny na awarie elementów. Ja mam Scenica 1.9 dCi F9Q 732 układ BOSCH ostatnio znalazłem nastęujący środek: LIQUI MOLY, Systempflege, 250 ml jest to jedyny środek, dodatek do ON, jaki znalazłem, na którym jest napisane ZALECANY DO UKŁADÓW COMMON RAIL i POMPOWTRYSKIWACZY (auta z grupy VW) .... no więc go zastosowałem ! nie powiem jednak nic nt tego czy ty MOŻESZ, POWINIENEŚ, MUSISZ go stosować nie mam po prostu takiej wiedzy....
  10. polecam mój wątek: http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=4548&...ighlight=scenic
  11. Takiego komputera jakoś specjalnie się nie włącza. jest on poprostu zintegrowany w wyświetlacz, który pokazuje przebieg. przełącza się tylko jego poszczególne funkcje przyciskając przycisk umieszczony "od czoła" na przełączniku wycieraczek po prawej stronie Wg mnie jeżeli w aucie jest wszystko oryginalne, a nie ma tego przycisku w przełączniku wycieraczek, to auto po prostu nie jest wyposażone w taki komputer
  12. [Cięcie] znalazłem Twój post na temat wtyczki i poleciałem od razu do auta, bo u mnie ta kontrolka po prostu ostatnio zgasła całkiem i nie reaguje na wpięcie lub wypięcie pasów.... .... lecę do auta, kładę się pod fotel, a tam.... niestety wtyczka wpięta a już myślałem, że to może też tylko wtyczka
  13. [ciecie] potwierdzam, filtr po lewej stronie stojąc od przodu przy otwartej masce sprawa prosta, choć wymaga staranności ! podłożyć odpowiednio "szmatki", gdyż przy odpinaniu przewodów od filtra olej leci po pompie ABS. problemu nie ma o tyle, że (przynajmniej u mnie) każdy przewód paliwowy ma swój kolor, kolory sa też na filtrze. po wymianie przekręcić koniecznie sam zapłon, tak aby układ napompował paliwo do filtra dopiero gdy za filtrem pojawi się paliwo, można palić autko Nie cytujemy posta w całości, odpowiadając bezpośrednio pod nim. Naruszasz regulamin. - gojgien
  14. spróbuj zrobić tak: - otwórz maskę i popatrz ma węzyki następnie - obserwując wężyki poproś kogoś żeby przekręcił zapłon - w tym momencie powinno się zacząć brzęczenie - osoba, która przekręciła zapłon, niech Ci powie kiedy zgasła kontrolka od świec - jak zgaśnie kontrolka, dalej obserwuj wężyki i nasłu[ciach] brzęczenia, bez odpalania auta o ile się nie mylę, to brzęczenie ustanie po ok. 15 sekundach. nadmiar paliwa w filtrze paliwowym jest cofany do zbiornika
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!