Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kvbvs

Nowy użytkownik
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Scenic phI
  • Silnik
    2.0 16V
  • Przebieg (tys.km)
    150000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. - Rozrząd wymieniony w ASO przy tym przebiegu - tamta ma 6 biegów ( może megane III z tym silnikiem miała 5 biegów)? - co do dwumasy - było by miło gdyby jej nie było ale informacje w internecie są różne
  2. Dziękuję. Szczerze liczyłem na taką informację:) Pozdrawiam
  3. Witam Mam do kupienia sprawdzoną z pewnego źródła megane 1.5 dci 90 km z 2017 roku. Auto jest naprawdę zadbane, tylko martwi mnie to że właściciel serwisował go zgodnie z książką. Chodzi o oleje głównie- reszta dobrze ze wszystko w ASO:) Martwi mnie interwał olejowy. Pierwszy zrobił po 20 tys km, kolejne jak w zegarku co pół roku i 30 tys km. W taki sposób serwisował do końca do 150 tys km. Naczytałem się o tych wymianach. Jak myślicie bać się takiego egzemplarza? Na ten moment auto nie budzi zastrzeżeń chodzi jak nowe. Znam właściciela, wiem ze nie bierze oleju itd. Proszę o Wasze zdanie.
  4. Witam Czy jest metoda wymiamy bezpiecznika (tego za akumulatorem ) bez demontażu aku i tych wszystkich części?? Znajomy wspominał o jakiś długich szczypcach ale nie wiem czy to możliwe. W załączniku zaznaczyłem który bezpiecznik mam spalony.
  5. Można jaśniej? Bo mi stuka przy skręceniu w prawo. Słychać tylko metalowe "bum" nic się nie przenosi na kierownicę, a ta nie posiada luzu.
  6. Witam Zacznę od podzielenia się patentem na stukanie metaliczne przy kręcenia kierownicą w miejscu szczególnie głośno stukało pod koniec obrotu kierownicą (objaw nasilał się w upalne dni oraz gdy auto miało "ciężko " np. Na drodze posypanej piachem przestawalo stukac). Jestem 30 tyś po wymianie magla z tego powodu nie zdecydowałem się na kolejną naprawę jak zalecalo 5 "mechaników" Przypadkiem przeczytałem na jakimś forum że trzeba dokrecic śrubę 13 wewnątrz auta na samym dole kolumny za pedałami. Przed chwilą to zrobiłem po ciemku w 30 sekund. Stuki minęły ale zostało jedno walniecie kiedy lekko skręcam i jadę powoli. Np. Rondo wjazd w ulicę. Cały czas myślałem że to maglownica sypie się coraz mocniej, ale teraz mam jeszcze większe wątpliwości. Tak jak powiedziałem jak stoję zero stuków, wystarczy że auto toczy się 2 km na godzinę odrazu jest mocno słyszalny hałas. Co sprawdzić? Myślę że to nie są łożyska mc persona bo stukalo by też na postoju.
  7. Witam Odebrałem samochód od mechanika, oczyszczony był wentylator dmuchawy ponieważ bardzo hałasował. Udało się to zrobić poprzez demontaż podszybia, jednak zauważyłem że odpadła zaślepka od czujnika nasłonecznienia na środku deski przy szybie. W środku brak czujnika, oczywiście nic nie widać. Pytanie - czy to urządzenie jeśli odpadło to wpadło w kanały wentylacyjne? Czy umieszczone jest poza. Jeśli drugą opcja to chyba można z tym jeździć? A może ktoś ma patent jak się do tego dostać bez demontażu całej deski?
  8. Tak z ciekawości, jest to moje drugie renault z silnikiem 2.0 i w obu przypadkach zauważyłem że przy prędkościach 140-160 silnik bierze trochę oleju tj. 100-200 ml / 1000 km ( przy takiej prędkości) O ile poprzedni miał przebieg nieznany myślę że ok 300 tys. to ten obecny ma na 100% potwierdzone 180 tys i sytuacja wygląda identycznie. Przy normalnie jeździe ubytków brak , na autostradzie lubi sobie wypić :) Zaznaczam że i w jednym i w drugim przypadków wycieków brak.
  9. Bardzo chętnie auto matrans Starachowice. Najgorsze w tej histori jest to , ze miała być nowa, mało tego, po odbiorze dzień po wymianie pojawiły sie te trzaski(takie same jak teraz) i juz wtedy miałem problem z reklamacja bo oni muszą pokryć koszty naprawy.. wtedy wymienili na niby kolejną którą działała 15 miesięcy... żal. Nie polecam. Sprawdzane krzyżaki.. to niestety to jest przekładnia. REGULAMIN 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  10. Lewa strona od kierowcy. REGULAMIN 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  11. xxx 12 miesięcy i mają w nosie reklamację. Niestety robiłem to w fatalnym jak się okazało zakładzie. Przekładnia miała być nową orginalna, o tym że założyli regenerowana dowiedziałem się z faktury. Oczywiście według ich wszystko jest ok, a ze stukaniem można jeździć. REGULAMIN 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  12. Dziękuję za sugestie, ale to jest 1000% przekładnia. Sprawdzone wszystkie opcje.
  13. Witam 15 miesięcy po regeneracji przekładni pojawiły się trzaski przy kręceniu kierownica na postoju. Luzu brak, słychać tylko to strzelanie. Na 100 % to maglownica sprawdzane u kilku mechaników, sprawdziliśmy dokrecenie, wymieniłem stworzenie wahacza, oczywiście bez poprawy. Reszta elementów sprawdzana i na ścieżce i u mechanika , wszystko jest ok. Pytanie - czy póki nie ma luzu na listwie można z tym bezpiecznie jeździć ? Chociaż kilka miesięcy aż minie moją flustracja
  14. Do filtra zajrze właśnie jutro,ale jak sprawdzić czy jest dobrze założony ? Są jakieś strzałki czy coś w tym stylu? Nigdy tego nie ruszyłem zawsze robił to mechanik. co do klimy - nabijana była 2 tygodnie temu - razem z wymiana sprężarki osuszacza i chłodnicy klimy i od tej pory zaczęło sie coś stopniowo psuć - myślałem że to coś z czujnikami od klimy, ale problem występuje i na wlaczonej klimie jak i bez.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!