Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

EnD

Użytkownik
  • Postów

    777
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

Kontakt

  • Strona www
    http://www.kuczok.net/

Samochód

  • Auto
    R26
  • Silnik
    2.0
  • Przebieg (tys.km)
    500

Profil

  • Zainteresowania
    Informatyka, Motoryzacja

Ostatnie wizyty

1070 wyświetleń profilu
  1. xenon wyglada na fabryczny, ale nie ma 100% pewnosci bo zdjecie od strony kierowcy wnetrza jest niewyrazne. jeżeli jest pokrętło regulacji wysokości = xenon nieoryginalny. Bardzo fajna opcja wyposażeniowa. Pierwszy raz widzę taki komplet ospojlerowania :)
  2. Przygotowywujesz samochód do sportu i chcesz żeby karoseria mniej się wyginała przy ostrych, szybkich zakrętach? Jeżeli nie, to rozpórka będzie dawała głównie efekt wizualny plus dźwiękowy (zwiększenie ilości trzeszczących plastików)
  3. Nie taka straszna dwumasa, jak ją malują. Można też w przypadku oznak zużycia koła dwumasowego rozejrzeć się za kołem zamachowym "jednomasowym" :)
  4. Awaryjne otwieranie drzwi - są firmy które się tym zajmują, płacisz 150-200zł i Ci otwierają auto. Musisz tylko udowodnić, że jesteś właścicielem.
  5. To nie jest Clip, tylko DS150 - tego nie znam.
  6. Naciskasz stop i powinien się wyłączyć.
  7. Z Clipem dostałeś prawdopodobnie płytę z oprogramowaniem. Co masz na niej? Poza obrazem CLIPa powinieneś mieć jeszcze dokumentacje.
  8. Otwierasz drzwi, wchodzisz do auta, wkładasz kartę, przytrzymujesz na prawej manetce guzik do przełącania funkcji i guzik start - wszystko przez 5 sekund i powinien Ci wejść w tryb testu liczników.
  9. Po wymianie tarcz i klocków dostosowałeś się do standardowych zaleceń, żeby nie hamować gwałtownie by klocki się nie zeszkliły i dopasowały?
  10. Wyślij najlepiej jakąś firmę co zajmuje się profesjonalnie oględzinami samochodów, jeżeli nie jesteś w stanie sam podjechać :) A link od Andrzej-2010 może sugerować, żeby po prostu się przyjrzeć jednak dokładniej samochodowi skoro komis robi czasem wałki.
  11. Jaki klucz do instalacji? 1. Odpalasz plik reg który Ci doda wpisy w rejestrze 2. Instalujesz clipa 3. RSRWin wg instrukcji którą powinieneś mieć 4. Odpalasz i działasz Polecam i tak działanie w maszynie wirtualnej (z xp), aniżeli na systemie który masz w kompie. Aaa sorry faktycznie jest klucz, poszukaj w dokumentacjach :)
  12. No to naprawiaj wszystkie usterki które wychodza i ciesz się jazdą :) Jak geometria jest OK to wszystko inne można naprawić. 200-300um to max dwie warstwy lakieru bez szpachli.
  13. na spokojnie: przed liftingiem - 20-25tyś po lifcie - 25-30tyś na pewno znajdziesz taniej, jednak cena dość często odzwierciedla stan. wtryskiwacze są wrażliwe na jakość paliwa (koszt nowego ok. 200zł sztuka) dwumasa jest elementem amortyzujacym się (2tyś zł nowa + 800zł sprzęgło), można zastąpić kołem jednomasowym ze względu na kontrukcję zawieszenia, układu kierowniczego - łożyska w zwrotnicach mogą odmówić posłuszeństwa (kierownica przestanie sama powracać do pozycji 0), są różne sposoby regeneracji przy tuningu: mało ludzi w Polsce, którzy sobie dobrze radzą z ecu, dużo części nie wytrzymuje plus wszystkie rzeczy na które można narzekać w reszcie modeli
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!