Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Mateo1993

Nowy użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane II ph I hatchback 2003 Expression Comfort
  • Silnik
    1.6 16V 83KW 113KM K4M 760
  • Przebieg (tys.km)
    70500
  1. A tego to nie wiedziałem że były 2 rodzaje. Kupiłem wczoraj... Gość przy mnie zdemontował cały kompletny zacisk z jarzmem i nawet nie najgorszymi klockami z tym że ze Scenica II 1.9 dCi (nie zerknąłem na szybę który rok) i podobno ma pasować. Wiem że chyba Scenic ma większe tarcze 300mm a Megi II z tym silnikiem 280 ale chyba zacisk ten sam no ale mogę się mylić... Zrzucę dziś koło w Megi i porównam zakupiony z moim ewentualnie wrócę tam i odmienie
  2. Witam wszystkich. Odkopię trochę temat ale w sumie to chodzi mi właśnie o zacisk. Sprawa wygląda tak... Podczas wymiany płynu hamulcowego i odpowietrzania przedniego lewego koła ukręcił się odpowietrznik i żeby nie bawić się w rzeźbienie i rozwiercania postanowiłem kupić po prostu taki sam tylko że używkę ze sprawnym odpowietrznikiem i podmienić. Autko to Megi II ph I sam koniec 2003r z silnikiem 1.6 16V 113KM. Na razie jeżdżę tak jak jest. Część chce kupić od gościa co ma kupę części z rozebranych renówek i teraz tak... czy we wszystkich Meganach II były takie same zaciski? Oczywiście nie mówimy tu o RS... pytam bo znając gościa to da mi pierwszy lepszy z napisem korektorem Megane II LP. Czy np z 1.4 jak mi da to podejdzie do 1.6? Nie były jakieś większe , mniejsze? Czy da mi coś zdjęcie koła i spisanie danych z zacisku czy go jakoś zmierzyć czy jak bo na zacisku chyba nie ma nr części wybitego? Chciałbym po prostu uniknąć pomyłki i odmieniania itp
  3. Witam. Posiadam megi w sedanie przed liftem i chciałem ostatnio umyć sobie oprawkę od trzeciego stopu (to miejsce od strony szyby) bo jest tam niezły syf :) tylko że nie wiem jak się do niej dostać... zdejmuję osłonę potem odpinam oprawki z żarówkami od reszty i dalej nic nie mogę zrobić czy wie ktoś jak tam się dostać i czy trzeba ewentualnie wyciągać półkę? Witajcie. Odkurzę trochę temat. Nadal nikt nie wie jak zdemontować to ustrojstwo? Naprawdę nikt z forum nie robił tego w classicu? Będę bardzo wdzięczny za porady :)
  4. Hawaii jeśli tak jest jak mówisz to by było git bo sam przegub nowy kolo 100zł a z półosią 300 to już bym miał za ta kasę sam przegub razem z wymianą ;)
  5. Witam. Ja mam Megi z 1997 roku i tez mi słychać przegub zewnętrzny od pasażera jak skręcam lub zjeżdżam z ronda dodając w tym momencie gazu. Silnik to 1.4e (energy) i tu moje pytanie czy ktoś wie na 100% jak tam jest? Sam przegub się wymienia czy razem z półosią? Czy z tego roku i z tym silnikiem da się zbić sam przegub czy całość do wymiany? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!