Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Piotr_26

Użytkownik
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

-1 Kiepski

Samochód

  • Auto
    Scenic I ph II
  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    240000
  1. Przeniesiono i scalona z podobnym, już istniejącym tematem. damiar Witam.Chciałem zmienić koło kierownicy w megance II bo jest trochę podrapane.Czy oriętuje się może ktoś czy nada się z meganki III do II,czy poduszka ma takie same kostki? :)
  2. Witam, chciałem się zapytać czy ktoś z forumowiczów wymieniał może już stacyjkę w renault megane IphII? Otóż moje pytanie tyczy się tego czy jak kupie przykładowo taki zwykły zamiennik stacyjki do tego modelu pojazdu który fabrycznie ma imobilaizer to czy nie będzie żadnych problemów? i czy łatwa jest sama wymiana tej stacyjki? Z góry dziękuje za podpowiedzi.
  3. Ja mam w swojej reni z 99 roku 1.4 16v założoną własnie instalację II generacji i mam na tej instalacji przejechane już ponad 100 tys km i chodzi jak trzeba. Jak zakładałem to tez nikt nie chciał się tego podjąć i odradzano mi, ale był taki zakład do którego miałem już wcześniej dobre zdanie i podjął się tego, założył oczywiście na kolektor zabezpieczenie tzn taką klapkę która podczas wystrzału się otwiera ale w przeciągu tych 100 tys km 2 razy tylko mi strzeliło i klapka się otwarła i nic się nie uszkodziło. Także ja ze swego przykładu moge śmiało polecić taką instalację, oczywiście w dużej mierze zależy też od mechaników no i wiadomo trzeba dbać aby świece zmieniać i filtry gazu.
  4. Ja u siebie założyłem takie ledy i nie mam żadnych zakłóceń na nich. Dołączony do nich był także automatyczny włącznik na allegro dałem za nie nie całe 60 zł.
  5. Zakładają ten temat nie liczyłem że stanie się aż tak popularny :D Ale to mnie akurat cieszy bo i dobrze że można poznać bardzo wiele przykładów na zamontowanie świateł do jazdy dziennej ;) Jeśli chodzi o światła dzienne w halogenach to myślę że również dobrze można podłączyć modół SD 2 do halogenów zamiast do drogowych. Ale to oczywiście do zwolenników SD2 ;) Ja osobiście wolę ledy.
  6. Ja tez mam tak samo podłączone ledy u siebie ale u mnie nie ma żadnych zakłóceń radia.Być może zależy to od radia a może od ledów. U mnie jedyny malutki minusik to to że włączają się po przekręceniu kluczyka wraz z kontrolkami a liczyłem na to że zaświecą się dopiero po odpaleniu silnika. A jakie masz te ledy?
  7. W skrzynce przekaźników w komorze silnikowej jak otworzysz tam będzie widoczny gruby żółty kabel z pomarańczowym paskiem przynajmniej u mnie w IphII tak jest i do niego się podłączyłem. łatwo go poznać bo jest grubszy od pozostałych jest od podpięty do białej takiej grubej kostki. Następny plus podłączyłem pod światła postojowe tak żeby po włączeniu pozycji wyłączało mi się dzienne, no i masa gdzieś do obudowy. Najgorzej własnie tez miałem z tym plusem bo ciężko było mi się do niego dostać. Łatwiej było by jakby wypiął ta kostkę ale u mnie było to utrudnione gdyz nie mogłem zdjąć płytki z przekaźnikami ponieważ gazownicy się podpięli z kablami i wolałem tylko naciąć izolacje i się podpiąć. Dodam że jak patrzyłem próbówką przed połączeniem to wychodziło że + pojawia się dopiero po zapłonie ale jak podłączyłem światła to zaświecają się po włączeniu stacyjki jak się zapalają kontrolki tak i światła dzienne a gasną po wyłączeniu zapłonu lub włączeniu świateł pozycyjnych.
  8. Wynik mojej dwu dniowej pracy :D Fotki słabej jakości bo robione telefonem.
  9. Witam, chciałbym podłączyć sobie światła do jazdy dziennej w swojej reni, lecz nie bardzo wiem gdzie mogę znaleźć + po zapłonie najlepiej jakby był gdzieś w komorze silnikowej.Mile widziane było by tez i foto ale zadowoli mnie sama wiadomość. Przyznam się że podłączałem pod alternator ten gruby co idzie taki czerwony ale tam widzę że jest cały czas plus.Z góry dziekuje za odpowiedzi bo drugi plus to podłączył bym pod żarówkę od pozycji ale szukam tego po zapłonie jeszcze.
  10. Witam, jak w temacie chciałbym się zapytać tu obecnych jakie polecacie dobre światła do jazdy dziennej? Chciałem zakupić Vertexa ale poczytałem trochę na necie że potrafią zakłócać radio. A jak to wyglada w praktyce? ma ktoś założone światła do jazdy dziennej czy są jakies zakłócenia z tego powodu?
  11. Witam. Mam problem z hamulcem ręcznym gdy zaciągnę hamulec to bardzo trudno opuścić dźwignię z powrotem .Przycisk ten na niej wydaje mi się jakby był taki drętwy.Myślałem o rozebraniu tej dźwigni ale nie wiem jak się za to zabrać,a może to się nie rozbiera tylko trzeba kupić cały mechanizm z rączkę hamulca ręcznego. Czy ktoś może już miał podobny problem?
  12. Chcąc sprawdzic czy masz podgrzewane to najlepiej włacz ogrzewanie przedniej szyby i chuchnij na lusterko i będziesz widział lub polej je wodą powinno w miarę szybko zejść.Jeśli chodzi o ustawenie to powinno się dać .
  13. Moja megi IphII z 99r ma 206tys km i wszystko w porządku. Olej wymieniany co 20tys po za tym wymieniane klocki i rozrząd a i łożyska jedynie w kołach a tak to tylko jeździć
  14. Najlepiej to sprawdź sobie na bagnecie ale obstawiam że masz poziom ok bo u mnie w megane II mam tak samo czasami a przeważnie jak się zgasi silnik i zaraz odpala to tez potrafi ten komunikat wyzucić. Ale obstawiam że to coś z czujnikiem cisnienia oleju się raczej dzieje bo poziom oleju mam ok.
  15. Zygmunt Małek, są przyciski tylko nie wszystkie wersje je posiadają widocznie twoje służbowe megany najwidoczniej nie posiadaja systemu hands free. Zgadza się zamki nie powinny się zamknąc jeśli w środku znajduje się karta ale najwidoczniej karta będąc ukryta gdzieś głęboko w torebce najwidoczniej po prostu nie została wykryta i stąd samochód się zamknął
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!