Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

junior_ksp

Nowy użytkownik
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III PHL
  • Silnik
    1600
  • Przebieg (tys.km)
    62

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Koledzy jaki klucz do tej regulacji jest potrzebny? Zauważyłem dziś że ręczny tak na pierwszy ząbek jest bardzo luźny i chciałem podkręcić
  2. Cześć, nic prostrzego. jedna śruba pod plastikową zaślepką na środku klamki. i ciągniesz za klamkę a cięgło jest w obudowie więc nie trzeba celować
  3. Koledzy dziś wyczyściłem przepustnicę, zrobiłem adaptację poprzez odłączenie aku na 5 minut i po podłączeniu dałem jej pochodzić na wolnych obrotach przez jakieś 10 minut i jest ok. Na dworze 23 stopnie i auto nie zgasło ani raz i zauważyłem, że obroty trzymają się na poziomie 1k obrotów. Zobaczymy co czas pokaże ale jestem dobrej myśli
  4. Faktycznie nie doczytałem. Czy problem dalej występuje? U mnie dzieje się to tylko jak jest gorąco. Teraz jechałem i nic się nie działo... może jakiś czujnik temperatury?
  5. Dzięki koledzy za opinie. W sobotę czyszczę przepustnice i zobaczymy czy to pomoże. Podzielę się informacją na forum. Co do wątku wspomnianego przez kolegę to wy macie auta z LPG, chyba jedna osoba tylko nie miała. Czy do jej czyszczenia użyć benzyny ekstrakcyjnej czy lepiej preparatu do czyszczenia gaźników?
  6. Ok a co z adaptacją? Wyczyścić mogę sam ale co później? Zrobi się sama jak włączę zapłon i chwilę odczekam czy muszę to robić przez kompa? Czy praca przepustnicy jest uzależniona od temperatury zaciąganego powietrza? Wczoraj wieczorem jak jechałem to nie zgasł ani raz a jak jest południami gorąco to go dławi.
  7. Cześć! Mam problem z moją Megi... Auto na włączonej klimatyzacji lubi zgasnąć podczas dojeżdżania do skrzyżowań i ogólnie wysprzęglania, bez klimy problem nie zachodzi, zauważyłem też, że jak jeździłem na włączonej klimie zimą (żeby szyby odparowały szybciej) to też nie było problemu, odkąd jest cieplej to auto gaśnie, im dłużej jadę w trasie tym problem rzadziej występuje. Natomiast jakbym odpalił auto i od razu klimę, to przy pierwszym dłuższym przytrzymaniu sprzęgła auto gaśnie i wyskakuje komunikat "ESP wyłączono" - na czerwono. Auto to Megane III Coupe z 2009 roku benzyna 1.6 16V 110 KM bez gazu, przejechane 90 tyś km. Ps. dziś robiłem serwis klimy i problem nie ustąpił - w sumie nie wiem czego się spodziewałem. Z tego co udało mi się doczytać to mam dwie opcje, albo sprężarka się kończy (ale nie chodzi głośno i podczas serwisu klimy mechanik powiedział, że wg niego sprężarka jest ok, mogę pomierzyć multimetrem obciążenia na aku) ewentualnie czyszczenie przepustnicy lub tylko jej regulacja w kompie. Jeśli czyszczenie by pomogło to myślę, że dam radę sam ale pytanie o jej adaptację? Czy muszę ją wykonać, jeśli tak to jak? POMOCY! Proszę
  8. koledzy: Megane III Coupe1.6 110KM aktualnie - 6,5jx16 ET47 -oem nowe - 8jx18 ET49 - oem Będzie pasować? jaka najszersza guma? ma być bezpiecznie dla opony:)
  9. Hej, mam jeden dekielek na zapasie, mogę za 30 oddać + wysłka listem max 5 zł, jak coś to pisz sms 795 711 180 bo rzadko wpadam na forum
  10. Koledzy pojawił się u mnie problem z czujnikami, auto mam od prawie dwóch miesięcy i do tej pory było spoko ale ostatnio auto w dziwnych okolicznościach zgasło (przy ruszaniu go zdławiło - benzyka bez gazu) ale tak dziwnie, że wyskoczył na czerwono błąd z ESP, że wyłączono a później że włączono i nie mógł przez chwilę odpalić... i tu łączę problem z czujnikami, mianowicie dzień później zauważyłem, że czujniki nie działają. Myślałem o czujniku biegu wstecznego w skrzyni ale światła cofania zapalają się po wbiciu biegu wstecznego ale już wycieraczka nie rusza się jak to miało miejsce wcześniej, w liczniku ta opcja jest włączona. Próbowałem wyłączać i włączać opcję ale to nic nie dało. Dziś rano wycieraczka o dziwo zadziałała, czujniki jednak nie a po ponownym uruchomieniu silnika wycieraczka znowu nie działa... HELP!:)dodam tylko że czujniki dołożone ale w autoryzowanym serwisie Renault więc liczę, że zrobiono to podobnie do ori (bezpiecznik i przekaźnik) BTW, nie świeci mi się lampka drzwi kierowcy, wcześniej świeciła i nagle przestała. Bezpiecznik F32 dobry... Pozdrawiam Edit. Koledzy doczytałem w innym temacie, że oryginalnie moduł od parktroniku jest po prawej stronie w bagażniku, nie wiem czy nie załatwiłem go sobie magnesem od anteny CB... sprawdzę to też ale jakby ktoś się z tym spotkał do proszę o info...
  11. A jak tam się mogę dostać? Mam ją wydłubać czy wykręcić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!