Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

MEGANE III


Basenji

Rekomendowane odpowiedzi

WoW no to pare dobrych miesiecy...

faktycznie pierwszy raz nowy samochod... nareszcie mnie stac na to...

 

tzn moze inaczej... nie stac mnie na ciagle naprawy starych samochodow.

Jak sobie uswiadomilem ile w sumie sie wydaje (lub nie wydaje lecz cierpi stuki, puki, niedomogi silnika) na naprawy/usprawnianie, wizyta w salonie renault i przejazdzka megane byla dopelnieniem calosci, decyzja zapadla w ciagu 1 dnia :oops:

 

Mam nadzieje, ze nie bede zalowal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie zanosi się na dłuższe czekanie, czekałem na Coupe TCE 130 ale jak zobacyłem na co zanosi się, w sobote chciałem zamówić TCE 180 nie weszła do systemu i do dzisiaj do 11 godz nie wchodzi. Widać, że Renault zastanawia się nad cenami, jak przywalą cenę to muszę czekać do jesiennych promocji.

 

PS

Pamiętam, jak odbierałem swój pierwszy nowy (Renault 19) to z emocji nie potrafiłem wjechać w brame przez którą przejeżdzały ciężrówki a miałem już wtedy przejechane ok miliona kilometrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no podrozaly o 2000.

 

Natomiast ja mam jedno pytanie.

W konfiguratorze poprzednio bylo do wyboru radio z Bluetooth za doplate 500zl natomiast teraz pojawila sie dodatkowa opcja radio bluetooth z audio connection box.

Sprzedawca zapewnil mnie ze audio connection box zawieraz sie w zamowionym zestawie gdyz nie bylo innej opcji do wyboru, tak samo w prospekcie nie ma mozliwosci zamowienia radia z bluetooth bez audio connection boxa (dotyczy tylko wersji Dynamique).

Oczywiscie chodzi o Megane Coupe w wersji Dynamique

Ktos potwierdzi ta informacje ? :oops:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ciekawe w sumie. Jak ja zamawiałem to bt kosztował +500 PLN, bt i audio connection +1000 PLN. W konfiguratorze na stronie wyglądało to tak samo. Nie ma za to w konfiguratorze opcji lepszego systemu audio Arkamys, który był w cenniku. Pojawił się za to automatyczny hamulec ręczny, którego wcześniej nie widziałem. Za to w konfiguratorze xenony kosztują 4500PLN i nie ma informacji o pakiecie za 990 PLN.

 

A to co mnie irytuje najbardziej to fakt, że w pakiecie z kartą hands free jest czujnik parkowania z tyłu, natomiast nie ma wtedy opcji dokupienia samego czujnika z przodu. No i druga rzecz, ze po dwóch tygodniach od złożenia zamówienia, a przed wejściem samochodu a linię montażową nie było już żadnej możliwości zamówienia dodatkowych opcji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzone dla Coupe

 

Jak zamówimy pakiet z kartą hands free to automatycznie nie możemy skożystać pakietu promocyjnego xenon ani z dokupienia czujnika przód. Działa to też w przeciwną stronę, jak zamówimy pakiet promocyjny xsenon to nie zamówimy pakietu z hands free.Pytania do Pani od Megane w Warszawie zostają bez odpowiedzi. Sytuacja ta nie dotyczy Megane 5d.

 

Brak odpowiedzi z Warszawy świadczy, że zakpili z potencjalnych użytkowników Megane Coupe. Zastanawia mnie taka postawa Renault, Coupe w Europie też sprzedaje się w ilościach śladowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak Arkamysa zezłościł i mnie. Niestety z braku laku zamówiłem NAVI z 4x30W majac nadzieje, ze bedzie to znosnie grac. Dziwne te zmiany cennika. Na pierwszy rzut oka wyglada, ze Coupe z pakietem Xenon potaniało, ale jesli faktycznie jeden pakiet wyklucza inny to Renault cos przekombinowało. Tez mam termin odbioru na 7 kwietnia jak wiekszosc osob nie tylko z tego co zauwazylem z Polski :oops:

Pozdrawiam wszystkich posiadaczy nowej meganki zarówno obecnych jak i przyszłych :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cięcie

U mnie tez mieli opcje na papierze, ale podczas skladania zamowienia nie dalo sie jej zaznaczyc (fabryka nie przewidziala tej opcji).

W koncu wyszlo, ze nie jest dostepna, narazie nie robia tego. Moze kiedys...

Z drugiej strony ten zestaw 4x15 nie gra az tak zle, w razie czego juz jestem wstepnie ugadany w salonie na wymiane glosnikow na cos mocniejszego.

 

:oops: Radzę zapoznać się z regulaminem forum odnośnie cytowania, choć przeczytać całość ze zrozumieniem nie zaszkodzi.

Na forum zalecamy pisanie z polskimi znakami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to dlatego nie chcieli mi przyjąć zlecenia na rozszerzenie na ten system Arkamys...

 

Faktycznie, ja zamawialem classic 4x15 bluetooth+audio connectio box za 500zl, teraz to kosztuje 1000zl, wersja bez boxa 500zl

 

Swoją drogą ciekawe jak będzie z tym audio connection. Formanie zamawiałem tylko BT, na umowie mam tylko BT za +500 PLN. Deeper, jak to wygląda na Twojej umowie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!