Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pyt o przycisk Start/Stop i inne


Rekomendowane odpowiedzi

a wiec bylem w ASO i lipa...

przy okazji zalatwiania innej sprawy wspomnialem o wspomaganiu co nie dziala bez silnika wlaczonego, oni mi na to niemozliwe :) ja mowie ze jednak chyba mozliwe no i sie przekonal ze niemozliwe jest jednak mozliwe...

to podpinamy pod kompa...

45min czekania i przychodzi, mowi mi ze... auto ma uboga wersje wyposazenia i w tej wersji nie przewidziana jest taka opcja, smiac mi sie zachcialo, mowie mu coby katalog sobie przejrzal i lux d... to raczej troszke bogatsza wersja, chyba tylko lux privilege jest wyzej...

on na to ze nie ma ESP i dlatego :) to juz mnie rozlozylo na lopatki, twierdzi ze sprawdzal wg wszystkich mozliwych sciezek serwisowych i nie moze odkryc skad sie to bierze, to jest kwestia konfiguracji auta, jakas opcja wyposazenia ktora jest (badz jej nie ma) powoduje ze wspomaganie nie dziala bez silnika, a tak wogole to przeciez to nie przeszkadza w jezdzie normalnej przeciez, ja mu na to, ze potrzebuje wyzerowac katy bo lubi ciagnac delikatnie w lewo.... tu nastapila chwilowa konsternacja, panowie stojacy obok ktorzy sobie wesolo rozmawiali spojrzeli na mnie jakbym z marsa byl...

po chwili ciszy odpowiedz PAN o TYM NIE POWINIEN WIEDZIEC, a ja mu "ale wiem", potem zaczal sie tlumaczyc ze przy wlaczonym silniku tez da sie to zrobic i ze wogole "w czasie jazdy to on sobie sam koryguje".

Gdyby nie to ze goscia tego kojarze jako raczej dobrego specjaliste ale mechanika, a teraz full elektroniki i panowie sie sami z tym gubia, to parsknalbym smiechem...

takze z mojej strony sytuacja nierozwiazana, moze komus innemu uda sie to kiedys wytlumaczyc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam L Dynamique. A DR NO ma SPORT NO WAY bez ESP i tez mu działa więc głupoty gadają...

 

Btw poważnie powiedzieli że Pan o tym nie powinien wiedzieć?? Szok. :shock:

Nie wiem czy sobie koryguje bo wcześniej czułem że wyraźnie w jedną stronę kierownica chodziła lżej niż w drugą a teraz nie.

Sornat. Trzeba będzie jeszcze tą sprawę wybadać. Może Raq pokaże klasę swojego ASO! i przekaże nam tu brakujące informację!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LOL... :] "PAN o TYM NIE POWINIEN WIEDZIEC" no padlem...

 

a co do wersji... ja tez nie mam ESP ;P

 

co masz na owalnej? ja mam tak:

 

   CM0F	 Exxxxxx

EA1	 VOL1	EPACK

NV676   DRAP11  HARMO1

TLPOLO  ACHT	XY4W

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bo pracuje tam znajomy brata i podlaczenie kompa mam free...

poprostu drze zlecenie naprawy i nara :)

aha obok stala taka sama meg LUx dynamique i sami podobno z ciekawosci sprawdzali i w tej tez nie dzialalo, podobno bo przez szybe tylko widzialem

jutro sprawdze owalna to napisze bo dzis pozno juz, zimno a nie chce mi sie przed dom wychodzic :)

przegladam MRy i znalazlem cos podobnego, duzo pisza o napieciu aku, moze w tym tkwi problem ,poporstu komp ma info ze malo power-a i nie pozwala wlaczyc wposmaganie...

ale to tylko takie moje skromne przemyslenia

 

a co ja sie w tym ASO nasluchalem to moje:) podjezdza panna z poznanskimi tablicami, mowi ze jej sie SERV pali i komunikat po francusku jest i ze nie zna francuskiego i nie wie czy dojedzie do Poznania, a oni na to ze "oni tez nie znaja", dziewczyna stala 45min i czekala az laskawie ktos pojdzie do auta, jak wyjezdzalem to zajrzalem i jej powiedzialem ze przeglad chyba ma niezrobiony bo kluczyk sie palil, a miala nabite ponad 120 tys, ostatni przeglad przy 90k miala, troche dlugi odstep jak na 1,9dci, ale nie wiem co dalej bylo bo do domu pojechalem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do aku... ja mam 72Ah 700A i raczej ciagle jest naladowany... moze rzeczywiscie w tym problem. moze daloby sie podpiac testowo jakis nowy aku i sprawdzic szybko czy jest wspomaganie...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też kiedyś gościa wyśmiałem jak mi powiedziałm, że pan nie powinien się do tego dotykać, a chodziło o słynny silniczek krokowy. Wtedy było dopiero co po kupnie auta (dwa dni) i się zawiesił gnojek i z wiadomym efektem się zetknąłem czyli na luzie mi gasł.

Jak go zjechałem, że chyba coś mu się poprzestawiało bo to moje auto a nie ASO itd. i poprosiłem o rozmowę z kierownikiem serwisu to mi grzecznie wyjaśnił co i jak ;-)

Też bym w waszym przypadku podpiął dodatkowy aku i wtedy zobaczył czy zadziała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, po zachecie Hadsona rowniez sprobowalem zmierzyc sie z ukladem wspomagania i sposobem na jego uruchomienie bez wlaczania silnika. O efektach mozecie przeczytac na pierwszej stronie watku Tips&Tricks ( tam po raz pierwszy przeczytalem o tym tricku, stad moje tam wrazenia):

 

http://megane.ruzam.pl/viewtopic.php?p=10438#10438

 

Podsumowujac jednak mysle ze to kwestia rocznika i Softu w aucie, stad np. w starszych wersjach jak moja ('02) i kolegi Tomka_TT (tez '02) trick nie dziala.

 

Czy wobec tego ktos zna inny sposob na regulacje katow w naszych wersjach, czy moze jak twierdza "znawcy" same sie reguluja w trakcie jazdy?

 

 

I na koniec pytanie troche zwiazane z tematem - jak zresetowac bledy komputera w trybie awaryjnym bez odlaczania akumulatora (ktos sugerowal wcisniecie przycisku "grzybka" miedzy zegarami, ale taki zabieg po prostu wylacza ten tryb).

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzyłem się na instrukcję w pdfach pisze tam bardzo ogólnikowo. Włączyć zapłon i obrócić w jedną stronę a potem w drugą stronę z prędkością obrotu poniżej 3 sek i ustawić na wprost!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!