Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

ogrzewania a raczej jego brak choc nie do kon


Rekomendowane odpowiedzi

biegi I i II dmucha ale bardzo słabo,

Zacznij od wymiany filtra pp.

 

wielkie dzięki, właśnie wróciłem z garażu, gdzie "wyszarpałem" filtr pp. ważył chyba z kilogram i pełno w nim było dobra wszelakiego.

Czy bez filtra pp można jeździć - przynajmniej chwilę - ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ja tępy-taki wstyd :mrgreen: miałem pokrętło skręcone' date=' bo w trasie gorąco było. Dziś przy -17 nie było problemu z ogrzewaniem :mrgreen: . Ale problem słabego nadmuchu na nogi ciągle mnie nurtuje- czy tak mają sceniki?

 

[ Dodano: 2009-01-06, 23:36 ]

jutsu1000 ziomal-jesli przewody idące do i z nagrzewnicy masz gorące to musi być wina nagrzewnicy-innego wyjścia nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kammat1, nie jestem pewien, (nie jestem specem od LPG) ale czy w "sekwencji" masz ogrzewany cieczą parownik :mrgreen: Może to właśnie jest przyczyną, że gdy spadają obroty silnika, pompa podaje niższe ciśnienie, a płyn nie dociera pełnym strumieniem do nagrzewnicy bo jest obejście na tej nitce właśnie przez parownik. To tylko takie moje przypuszczenie w próbie wyjaśnienia problemu. Dopuszczam, że jestem w błędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo brak ciepła a temp. silnika prawidlowa .Prosta sprawa byla u mnie odkrecilem zaciski od nagrzewnicy przyplyw i odplyw do jednego wąż ogrodowy i pod wcisnelem wode pod cisnieniem przelecialo bez problemu. Spuścilem cały płyn i nalałem nowy , odpowietrzyłem i o dziwo zaczeło grzać :mrgreen: moze komuś to pomoze jak mi :mrgreen: Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kammat1, masz prawdopodobnie pęcherz powietrza w obwodzie nagrzewnicy, który przy niższych obrotach blokuje pełny przepływ przez nagrzewnicę. Przy wyższych obrotach pęcherz powietrza trochę się przemieszcza pozwala to na większy przepływ cieczy, ale też niepełny. Jak masz dostęp to zsuń przewód zasilający z króćca nagrzewnicy i sprawdz czy jest tam powietrze, jak pojawi się ciecz przewód nasuń na króciec nagrzewnicy i sprawdz czy będzie ogrzewanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam inny problem z ogrzewaniem i niewiem co to może byc.... Działa mi jedynie 1 i 3 bieg dmuchawy. 2 i 4 niechce ruszyć :/ Dodam że jeden z mechaników stwierdził że skoro mam bsi walniete to może to jest właśnie jakoś powiązane i dlatego niedziała 2 i 4 bieg ogrzewania. Ma ktoś pomysł co to może być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam!już myślałem,że skończył się problem z ogrzewaniem,i połowicznie tak jest...ciepłe powietrze leci z nawiewu,przewody odchodzące od termostatu gorące...ale temperatura wskakuje max na pierwszą kreskę poczym raptownie spada na dół i już nie wstaje.Czyżby termostat?Czy coś przy liczniku?Wczoraj padł prędkościomierz,ale po odgięciu bolczyków we wtyczce licznika chodzi pięknie,tylko temp. silnika wciąż na ''zero'' :cry:

c4d8f5585fc6f261med.jpg

Dziś znowu dobrałem się do licznika,okazało się,że jeden z zacisków we wtyczce był podgięty,i dlatego wskazówka opadła całkiem.teraz po zrobieniu 20 km jest tak:

3764b678bb3d89e4med.jpg

Czy tak już może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś po wymianie termostatu,i płynu chłodzącego stwierdzam,że temperaturka,jest na takim samym poziomie jak wyżej na zdjęciu.Odpowietrzałem układ,z nawiewu jest ciepełko.Piłowałem trochę silnik,wentylator się załączył,i temperaturka utrzymuje się nieco powyżej trzeciej kreski.Niemam narazie okazji zrobić stu kilometrów ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli temp. jest taka jak na zdj.2 to jest OK, i tak ma być, przynajmniej u mnie tak się utrzymuje. Generalnie wentylator powinien się włączyć gdy wskazówka dojdzie do 4 kreski, przynajmniej moje tak się zachowuje. Z tym, że te 20 km to trochę dużo, u mnie , 3 kreska osiągana jest po przejechaniu max 5 km, w takich warunkach jak obecnie czyli ok 0-2 °C.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem z ogrzewaniemw mojej megane coupe rocznik 96

problem polega na tym ze raz ogrzewanie jest działa kilka dni czasami tylko jedno właczenie a potem znowu po właczeni ogrzewania nic sie nie dzieje

dodam ze zgasło podswietlanie panelu grzewczego rozkrecilem go i spalone sa dwie zarówki te co podswietlaja przełacznik z regulacja siły nawiewu (liczby od 0 do 4)

moze ktos wie co to moze byc i mi podpowie zebym wiedział jak sie za to zabrac

 

Z mojego doswidczenia to powiem ci ze to nagrzewnica....po prostu ma za maly obieg czyli jest czesciowo zapchana. ja wyleczylem swoja bez wyciagania. Odkrecasz przwody doprwadzajace plyn potem proboj "przedmuchac" nagrzewnice kompresorem( na przemian wlot i wylot plynu z nagrzewnicy)....mnie pomoglo...to napisalrm co wiem.... <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam. Mam podobny problem. Moje megane też nie grzeje na postoju a w trasie grzeje pięknie. Wymieniłem pompę wody, termostat ale nadal problem pozostaje. Czujnik temperatury też jest jakiś dziwny. Jak autko się nagrzej to wskazówka jest gdzieś na środkowej kresce a później spada na drugą i tak chodzi. Pomocy.

 

Proszę stosować się do zasad pisowni określonych w regulaminie forum.

Proszę też czasem zastosować kropkę, przecinek czy też inny znak przestankowy :!:

Poprawiłem aby było bardziej zrozumiałe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!