Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z alarmem


Rekomendowane odpowiedzi

Tommi3737 nie doczytałem Twojej wypowiedzi do końca. A co do wywołania alarmu to pod maską jest taki przycisk do zwierania układu z masą. Przynajmniej u mnie jest chociaż widziałem także meganki bez niego a miejsce to było zaślepione. Znajduje się na pasie przednik jakieś 5-10cm w stronę akumulatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie mam dwa alarmy "fabryczny" i SEO Perfect.Ale czujniki mam tylko przy fabrycznym.Po niechcącym uszkodzeniu jednego z czujników "fabrycznych" ,wymieniłem je na te kupione z alarmem SEO .Przeciąłem przewody i przylutowałem te uniwersalne.Przewody są + i - więc musisz je połączyć kolorami.Czujniki mam jedne, bo jak początkowo podłączyłem również do SEO ,mając już zamontowane "fabryczne" to uruchamiał się alarm "fabryczny". Więc odłączyłem te od SEO (przydały się później).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1)Dobra to pierwsze pytanie-dlaczego czujniki dodatkowe masz przy cobrze a nie seoperfect? Dlaczego ich nie zostawiles przy seo?

2)Czy alarmem seoperfect wpiales sie tam gdzie alarm fabryczny?

3)Czy orientuje sie ktos czy z alarmu fabrycznego wychodzi dodatkowy kabel moze na krancowke maski? bo mam jeden wolny kabel....

4)Czy ktos ma jezscze jakis pomysl dlaczego moj alarm wywoluje sie sam za kazdym zaraz chwile po uzbojeniu (okolo 1 minuty) pomimo tego ze nie ma wogole podlaczonych czujnikow dodatkowych? Czy to jest jakos konfigurowalne w centralce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Mam fabryczne bo są lepiej umieszczone i nie muszę montować dodatkowych przewodów. Od SEO odłączyłem, bo jak pisałem wcześniej "gryzły się z fabrycznymi"

2,Też pisałem mam wpięte w kostkę alarmu fabrycznego (równolegle)

3.tak do czujnika maski wychodzi przewód z centralki

4.a masz wyprowadzone przewody z centralki do czujników ruchu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzilem i wolny kabel faktycznie wzbudza alarm przy podaniu masy. Wtyczki od czujnikow dodatkowych do niczego nie dotykają.

4)tak mam 2 wolne wtyczki do podlaczenia czujnikow ruchu, ktore zreszta dostalem razem z alarmem ale byly uszkodzone. Alarm wzbudza sie natychmiast po przejsciu w stan czuwania (czyli chyba 30 sekund po załączeniu). Wyglada na to ze alarm rozpoznaje ze nie ma czujek ruchu i w zwiazku z tym wyje... teraz zastanawiam sie czy mozna to jakos oszukac chwilowo poki nie mam czujek ruchu.... Moze polaczyc na kazdej wtyczce jeden pin z drugim... hmmm ma ktos pomysl? Nel kojarzysz czy u ciebie po odlaczeniu czuje od orginalnego alarmu, ten wzbudzal sie samoistnie?

5)Orientuje sie ktos czy do cobry mozna podlaczyc czujnik uderzeniowy?(pewnie nie)

Edytowane przez Tommi3737
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nel nie bardzo wiem odnosnie czego ta twoja ostatnia wypowiedz.... Jesli piszesz ze odlaczasz czujnik (jedna z czujek ultradzwiekowa) po to aby zostawic psa w aucie to powiedz dlaczego nie korzystasz z wylaczania czujnikow ruchu poprzez pieciokrotne naciskanie START przed wyjsciem z auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo to trwa dłużej i zawsze zapominałem ile razy mam wcisnąć.Ponadto mając podłączone SEO to wciskając START też włącza się różne funkcje.Więc aby nie mieć z tym problemu - jak piesek zostaje to robię pstryk i po problemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!