Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Radio Tuner List" i podłączenie USB Box


Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o odpowiedź na kilka pytań, mianowicie:

- czy z każdym radiem Tuner List będzie to urządzenie współpracowało /moje jest z roku 2004, i posiada złącze pod zmieniarke/

- co jest wyświetlane na wyświetlaczu radia w momencie używania adaptera

- jakiej pojemności karty i pamięci usb obsługuje

 

pozdawiam

angusta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

angusta, jeżeli masz wyjście na zmieniarke to współpracuje.Na wyśwetlacyu pokazuje Ci na przykład dużą cyfra numer piosenki (1-99) czyli tak samo jakbyś miał płytke CD w radiu i małą cyfrą numer folderu.Ja mam USB 2GB i jest oki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  angusta napisał(a):
Proszę o odpowiedź na kilka pytań, mianowicie:

- czy z każdym radiem Tuner List będzie to urządzenie współpracowało /moje jest z roku 2004, i posiada złącze pod zmieniarke/

Czyli z Twoim tak - moje też jest z 2004r. Na wszelki wypadek przed zamówieniem sobie zobaczyłem czy jest gniazdo zmieniarki i czy nie jest czasami zajęte przez zestaw głośnomówiący. Gniazdo było wolne - więc zamówiłem "zmieniarkę".

  angusta napisał(a):
- co jest wyświetlane na wyświetlaczu radia w momencie używania adaptera

To samo co przy odtwarzaniu muzyki z płyty (tej włożonej do radia) - czyli "TR51 CD3" czyli utwór 51 z płyty 3 (gdyby to była zmiarka prawdziwa, u nas oczywiście z katalogu CD03), przy odtwarzaniu z płyty w radiu pisze samo "CD" bez numerka.

  angusta napisał(a):
- jakiej pojemności karty i pamięci usb obsługuje

Tego nie jestem pewien, więc napiszę, wg. mnie karty SD max 2GB, a dla USB chyba nie ma ograniczeń pojemnościowych, jedynie do ilości plików muzycznych w folderze - do 99sztuk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

angusta, jakość transmitera FM sie nie umywa.Jeżeli chcesz słuchać muzy jak z płyt CD to warto zainwestować pieniążki <piwko>

p.s.u mnie lepiej(szybciej)działa USB niż karta SD, nie wiem dlaczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po kilku dniach użytkowania pierwsze spostrzeżenia:

- czystość dźwięku: rewelacja - szczególnie jak się samemu nagra płyty z wyższym niż 192bps bitrate

- wygoda obsługi - wielki plus

 

Jest jednak wada: nie jestem muzykiem z wykształcenia ani jakimś audiofilem :-P , nawet mogę napisać, że przysłowiowy śłoń nadepnął mi na ucho - jednak wydaje mi się, że dźwięk wyraźnie jest pozbawiony niskich tonów. Z płyty CD/radia jest dużo więcej basów, niż z USB Boxa - nawet nie pomaga ustawienie basów na max. Troche mnie to drażni. Widać musze się do tego przyzwyczaić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Testuje to urządzonko i w związku z tym mam pytanie, może ktoś w sprawdził:

- nagrałem siódmy katalog /CD07 a miało być tylko 6/ i też odtwarza bez problemu, pytanie do ilu katalogów /płyt/ odtworzy to radio, Tuner List z roku 2004

 

poza tym zauważyłem że odtwarza z podkatalogów /dowolnie nazwanych/, można sobie troche porządku wprowadzić.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Nie wiem czy potrzebnie odgrzewam stary wątek, ale jestem świeżo po instalacji Audio Connection Box i pomyślałem że warto byłoby się podzielić kilkoma spostrzeżeniami. Może ułatwią one podjęcie decyzji innym ludziom którzy tak jak ja zastanawiali się co wybrać jeśli chodzi o emulator zmieniarki (ACB czy Xcar link albo inne zamienniki).

Mój samochód to Scenic RX4 z 2002 roku wyposażony w fabryczne radio Tuner List.

Instalacja jest bardzo prosta nie zajęła więcej niż 30 min (razem z rozważaniami jakie miejsce w samochodzie będzie najbardziej odpowiednie).

Wszystko zaczęło działać zaraz po podłączeniu. Po przeczytaniu instrukcji zorientowałem się że ACB potrafi odczytywać dane z podkatalogów, oraz nie ogranicza ich ilości do 6 (tyle ile płyt w normalnej zmieniarce). Przygotowałem na próbę przenośną pamięć z muzyką i posprawdzałem. Poniżej różnice pomiędzy ACB a Xcar link. Zaznaczam że zamienników nie testowałem ale przed zakupem wydzwaniałem do sprzedawców żeby się dowiedzieć jak działają.

1. Katalogi mogą mieć dowolne nazwy (Xcar i inne wymagają nazwania ich CD01 do CD06), więc nie trzeba ich struktury przygotowywać specjalnie pod emulator zmieniarki.

2. Katalogów może być więcej niż sześć - ja miałem 18 i każdy z nich był traktowany jak osobna płyta

3. Można mieć też podkatalogi (przełącza się pomiędzy nimi tak jak pomiędzy płytami)

4. Wg instrukcji utworów może być 32000 - ja tyle nie miałem ale w niektórych katalogach było blisko 200 mp3 i wszystkie były odtwarzane (Xcar ma ograniczenie do 99 utworów na katalog).

5. mp3 są odtwarzane w kolejności alfabetycznej (nie wiem jak jest w Xcar)

6. ACB pamięta w jakim momencie zakończyło się odtwarzanie i wznawia je po kolejnym włączeniu (można więc bez problemu słuchać audiobooków).

 

Jeśli chodzi o sterowanie to kontroler przy kierownicy pozwala regulować głośność, przełączać się pomiędzy radiem a zmieniarką, zmieniać katalogi/płyty w zmieniarce. Dodatkowo pokrętłem przełączamy się pomiędzy utworami. Umieszczony na panelu radia przycisk < > pozwala przewijać utwór (należy przytrzymać wciśnięty wybrany kierunek przewijania).

To na razie wszystko nie wiem czy komuś się to przyda, wiem natomiast że mi tych informacji brakowało w momencie dokonywania wyboru. Jeśli chcielibyście żebym sprawdził dodatkowe właściwości ACB to proszę piszcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Dycha napisał(a):
5. mp3 są odtwarzane w kolejności alfabetycznej (nie wiem jak jest w Xcar)

Nie wiem czy ja mam Xcar czy inny - w każdym razie ten z ograniczeniem plików do 99 w katalogach nazwanych CDXX - u mnie pliki z tego co zauważyłem są odtwarzane wg. kolejności ich nagrywania na kartę. Jeżeli mam powiedzmy 24 utwory w katalogu i nagram kolejny nazwany ABBA to odtworzy się jako 25-ty.

  Dycha napisał(a):
6. ACB pamięta w jakim momencie zakończyło się odtwarzanie i wznawia je po kolejnym włączeniu (można więc bez problemu słuchać audiobooków).

Ten mój też z tego co pamiętam

  Dycha napisał(a):
Jeśli chodzi o sterowanie to kontroler przy kierownicy pozwala regulować głośność, przełączać się pomiędzy radiem a zmieniarką, zmieniać katalogi/płyty w zmieniarce. Dodatkowo pokrętłem przełączamy się pomiędzy utworami. Umieszczony na panelu radia przycisk < > pozwala przewijać utwór (należy przytrzymać wciśnięty wybrany kierunek przewijania)

Działa tak samo - ale podczas przewijania nie słychać np. w przyśpieszonym tempie przewijanego utworu, a mógłby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Cytat
Działa tak samo - ale podczas przewijania nie słychać np. w przyśpieszonym tempie przewijanego utworu, a mógłby.

U mnie coś słychać ale raczej kolejne fragmenty niż szybsze tempo.

Optima - fajnie że dopisałeś co i jak działa u Ciebie, im więcej informacji tym lepiej dla innych.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro już o tych niuansach temat się rozwinął, to u siebie na Xcar... zauważyłem pewną niedogodność.

Mianowicie: gaszę silnik, nie wyjmuję karty z czytnika, czy też nie opuszcza ona wnętrza, bo nie wysiadam z auta (HF), utwory nadal są odtwarzane. Po kilku minutach odpalam silnik ponownie, przy rozruchu radio, a tym samym odtwarzanie się wyłącza czyli jest normalnie. Jednak po ponownym samoczynnym włączeniu radia po rozruchu silnika, zamiast dalszego ciągu odtwarzania słychać BIP ostrzegawczy i wyskakuje ERROR, by po chwili radio przełączyło się na wcześniej ustawioną stację radiową. W tym momencie by dalej było odtwarzanie z XCAR... muszę radio manualnie wyłączyć z przycisku na panelu, włączyć ponownie i ponownie wybrać źródło sygnału czyli XCARLINKA. Choć to trochę upierdliwe już się do tego przyzwyczaiłem, interesuje mnie jednak czy taka sytuacja się u kogoś przytrafia <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też się tak przytrafia od czasu do czasu. Po przekręceniu kluczyka radio rusza normalnie (pojawia się napis TR 1 CD 1 - bo na początku prawdopodobnie sprawdza pendrivea - potem już rusza ostatnio odtwarzany utwór). Przekręcam na rozruch radio wyłącza się i włącza tak jak poprzednio, ale jeśli szybko zgaszę silnik lub puszczę kluczyk za wcześnie radio wyłączy się i włączy po raz trzeci. W tym momencie zazwyczaj pojawia się napis TR 1 CD 1, a po sekundzie radio przełącza się na stację radiową i nie da się już przełączyć na zmieniarkę. Pomaga tylko manualne wyłączenie i ponowne włączenie radia. Co ciekawe zmieniarka nadal pamięta ostatnio odtwarzany utwór.

Sprawdzę czy po kilku minutach od wyłączenia silnika ponowny rozruch spowoduje ten sam błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!