Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Co dziś zrobiłeś dla swojego autka?


tomek42007

Rekomendowane odpowiedzi

Założone nowe opony zimowe, tym razem Hankook Winter i*cept evo2 W320 na stalowych felgach. Dzięki temu wygląda jeszcze obleśniej niż zwykle ;) czyli tak:

thumb_hosting_zdjec_1478788255__dsc_0123maly.jpg

 

Po kilkunastu kilometrach uważam że opony sensowne, ciche, na suchym są dobre (zobaczymy jak coś popada), cena rozsądna.

 

Edit: wczoraj przejechałem ok. 50 km ekspresówką i autostradą, wrażenia bardzo dobre, trzymają dobrze, są bardzo ciche, subiektywnie mam wrażenie że cichsze od letnich ;) Na pewno bardziej miękko-lato mam 17, zima 16 więc wyższy profil, zatem i w tyłek wygodniej ;)

 

Dzisiaj wymienione żarówki oświetlenia wnętrza (górne), tyle że okazało się że kupiłem o zimnej barwie... Spokojnie się poprzyglądam i zobaczymy, najwyżej wymienię na inne.

Edytowane przez pizza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczeniaczek dostał nowy rozrząd, pompę wody, pasek osprzętu oraz nowy płyn chłodzący.

Ponadto wykonano czyszczenie przepustnicy.

Pasek osprzętu DAYCO 7PK1127

Rozrząd INA 530063810

Pompa HEPU P955

Płyn DYNAGEL 2000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc tak, odkąd kupiłem Megane 3 - 2009 rok (mam ją już pół roku) zrobiłem bardzo wiele, nie będę pisał o jakichś myjkach czy coś w tym stylu, tylko istotne, przydatne i techniczne sprawy.

 

-Wymiana wszystkich filtrów, pyłkowy, powietrza, oleju, paliwa

-Wymiana oleju

-Wymiana akumulatora (VARTA) 360zł

-Wymiana reflektorów przednich + żarówki H7 Night Breaker Unlimited x4

-Wymiana klocków/tarcz hamulcowych, przód i tył

-Wymiana 2 diod podświetlenia licznika (padły)

-Kupno dywaników gumowych wraz z matą do bagażnika, REZERW-PLAST-pachną przyjemnym zapachem przez jakiś czas

-Wymiana lewego i prawego łącznika stabilizatora

-Nabicie wraz z odgrzybieniem klimy

-Wymiana standardowych żarówek, gdzie się tylko da na LED białe (tj. św.dzienne(soczewka),postojówki(soczewka), rejestracje, całe wnętrze + oporniki, żeby nie żarzyły w środku)

-Wyciągnięcie z fabrycznego radia 2-ch kanałów RCA w celu podłączenia suba

-Subwoofer + Wzmacniacz (MAGNAT)

-Kupno Tableta SAMSUNG GALAXY TAB 4 (800zł) + solidnego chwytaka (100zł) w celu MP3/TELEDYSKÓW/NAWIGACJI/INTERNETU i czego się tylko chce oraz zautomatyzowanie go do pełnej mobilności w samochodzie (co zajęło mi jakiś 1 tyg czasu po troszkę) + schowanie kabli pod plastikami, wiadomo, estetyka musi być. Generalnie chodziło mi o MP3 w radio, zawsze miałem wejście w radiu na pendrive, tutaj żadnej opcji, jedynie radio z BT dało mi jakąś opcję ,więc ją wykorzystałem, jeśli ktoś jest zainteresowany, mogę podesłać foty/filmik jak to wygląda, a mój pomysł jest naprawdę spoko, nie jeden chwalił jak wsiadł do fury.

 

W planach jeszcze:

-Wymiana rozrządu + pompy wody

-Na lato, oryginalne alusy 17 cal wraz z oponami continental

-Lusterko wsteczne fotochromatyczne

-Wymiana środkowego tunelu (strasznie porysowany mam obecnie)

-Wymiana fabrycznych głośników 13, na jakieś sensowne 16 + tweetery (przód)

 

I takie tam eksploatacyjne sprawy:)

 

PZDR!

Edytowane przez eyf1992
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, należy zastosować oporniki 1k OHM, przylutować do + z - , 15 minut roboty, żarzenie zniknie. Do wnętrza należy dobrać stonowane diody LED, zależy jak kto lubi ;) pozdrawiam

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za radę, wiem co trzeba zrobić. Podałem to jako ciekawostkę, w poprzednim GSII miałem takie żarówki i tam problem nie występował. Tutaj głównym problemem była zbyt zimna barwa światła. Wcześniejsze LEDy miały przyjemniejszą, cieplejszą barwę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Megi dostała nowy kompletny rozrząd z pompą wody, dwie nowe poduszki silnika marki "sasic" nowy olej, płyn chłodzący, płyn hamulcowy, komplet filtrów i nową żarówkę stop :mrgreen: W przyszłym tygodniu wpadnie jeszcze nowa linka od ręcznego hamulca, bo coś mi ostatnio zamarzała. Różnica po wymianie poduszek nie do opisania :notacrook:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Megi dostała nowy kompletny rozrząd z pompą wody, dwie nowe poduszki silnika marki "sasic" nowy olej, płyn chłodzący, płyn hamulcowy, komplet filtrów i nową żarówkę stop :mrgreen: W przyszłym tygodniu wpadnie jeszcze nowa linka od ręcznego hamulca, bo coś mi ostatnio zamarzała. Różnica po wymianie poduszek nie do opisania :notacrook:

Chciałem zapytać jaka jest różnica po wymianie tych poduszek i jaka cena takiego zabiegu ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stare poduszki były od nowości w aucie, jedna miała pękniętą gumę druga była też mocno zużyta, czuło się wibrację a aucie i ogólnie auto sobie całe drżało <_< po wymianie czuję się jakbym nie miał diesla tylko benzyniaka, żadnych drżeń, wibracji dosłownie nic, coś pięknego :notacrook: A koszt? jedna poduszka kosztowała 462zł, druga coś koło 200zł obie marki "sasic" kosztu wymiany nie znam bo było robione razem z rozrządem i innymi rzeczami.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7

Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana kratek zderzaka i przy okazji uzupełnienie brakującej prawej (pozdrawiam przy okazji nowego właściciela mojej starej kratki, który stał się jej posiadaczem bez mojej wiedzy i zgody).

Wymiana tylnej wycieraczki (sprężyna już nie dociskała jej do szyby).

Wymiana lewego szkła lusterka zewnętrznego (w pierwszym padło ogrzewanie, a drugie było kupione szybko i było od Megane I i było ciut mniejsze)

 

Ps. W związku z w/w pracami mam do oddania kilka części za przysłowiową czekoladę Wedla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!