Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Co dziś zrobiłeś dla swojego autka?


tomek42007

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj po opuszczeniu szyby w drzwiach prawych przód szyba nie chciała się podnieść ... :( dzwoniąc do mechaników stwierdzili że będą mieli czas w okolicach 25.04 a inny od naprawy podnośników dopiero za tydzień ale twierdzili że do wymiany będzie cały mechanizm ... dojechałem do domu rozebrałem drzwi i naprawiłem , szyba wypadła z prowadnic ponieważ dostała luz na nich z powodu wysunięcia się dodatkowego paska gumowego z prowadnicy. :) Wszystko już chodzi jak trzeba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W moim sceniolu drugim także dziś kompleksowy przegląd klimatyzacji.

Pakiet ze sprawdzeniem szczelności, odciągnięciem czynnika, naładowaniem do pełna i ozonowaniem zakupiony na Grouponie za 50zł. W tej cenie 100g czynnika, jeśli trzeba więcej to dopłata na miejscu.

Całkowity koszt to 80zł. (pakiet + 200g czynnika/30zł)

Do tego oczywiście nowy, już wcześniej zakupiony filtr węglowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poprzednim tygodniu zrobiłem w Megi:

- rozrząd

- pompa wody

- paski

- płyn w chłodnicy

- olej

- filtr paliwa

- filtr powietrza

- filtr oleju

- filtr kabinowy

 

A przedwczoraj:

- nowe żarówki postojowe LED

- wymiana żarówki w tylnej prawej lampie

- wymiana wszystkich żarówek oświetlenia wnętrza w drzwiach i podsufitce na ledowe z canbusem

- porządne wysprzątanie wnętrza oraz mycie całego auta z porządnym wyczyszczeniem felg alu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkąd kupiłem to:

 

- Oczywiście naprawa (blacharka, malowanie, kupno części) bo kupiłem lekkiego rozbitka

- Nowe alufelgi oryginał Renault 17" w raz z oponami Continental + Chromowe wentyle

- Zakupiona mata do bagażnika w raz z dywanikami gumowymi firmy REZERW-PLAST

- Wyprane całe wnętrze samochodu pianką aktywną: podsufitka, fotele boczki, pielęgnacja skóry specjalnymi preparatami

- Wyczyszczenie w miarę możliwości z wierzchu elementów silnika

- Założenie nowych listew chromowanych na progi z napisem MEGANE

- Rozebranie i wyczyszczenie licznika od wewnątrz z paprochów

- Zakupione nowe ramki rejestracji chromowane z połyskiem na tylnej ramce orzełek Polski wygrawerowany

- Pełen pakiet LED wewnątrz (drzwi, podsufitka, schowek) i zewnątrz na rejestrację

- Nowe reflektory przód + dzienne diody LED soczewkowe - tak samo postojowe + h7 z niebieską bańką na długie i krótkie, ładne białe światło

- Wymiana oleju, oczywiście ELF do DPF + wszystkie filtry

- Montaż USB a dokładnie CBOX + dokupiłem dedykowane/fabryczne gniazdo USB zamiast Chinch do Megane oraz aktywacja (kolega z forum: cinas)

- Wymiana przewodów paliwa na solidne gumowo-zbrojone przeźroczyste

- Wymiana bata anteny na dachu na chromowy

- Wymiana ogranicznika drzwi kierowcy

- Wymiana głośnika kierowcy

- Montaż kompletnego okablowania pod subwoofer

- Wyciągnięcie RCA z fabrycznego radia (kolega z forum: cinas)

- Wymiana 2x czujnika Hands Free na nowe + zaślepki

- Wymiana mieszków, ręcznego i zmiany biegów

- Przyklejenie loga koguta wersji limitowanej F.F.R na prawy błotnik

- Wymiana świateł halogenów w raz z żarówkami na nówki

- Nowy akumulator VARTA

EDIT:

No więc chwilę minęło więc odświeżam:

- Wymiana rozrządu INA, pompy wody KWP,  paska alternatora, rolki napinacza alternatora oraz płynu chłodniczego plus jakiś simerring, który przepuszczał olej i kapał na pasek rozrządu

- Pomalowane zostały również zaciski hamulcowe na kolor czerwony połysk na podkładzie przód i tył

- Paski Led w kolorze reszty podświetlenia wnętrza pod nogi dla kierowcy i przedniego pasażera, świecące delikatnie cały czas podczas jazdy tylko wówczas, gdy zapalone są światła mijania i postojowe na dziennych nie

- Podświetlane klamki przód i tył w czasie jazdy również w kolorze podświetlenia wnętrza, świecące delikatnie cały czas podczas jazdy tylko wówczas, gdy zapalone są światła mijania i postojowe na dziennych nie

- Upiększenie wnętrza samochodu czerwonymi paskami z kedry

 

Do roboty zostało mi jeszcze:

 

- Lusterko zwykłe na fotochromatyczne

- Polerka samochodu

- Ustawienie tylnej klapy bagażnika

- Nowe opony zimowe

- Listwa na kratki zderzaka z limitowanej wersji FFR bo taką posiadam, niestety nowa kosztuje 500 zł a używek nigdzie nie ma, ale to ostatni wydatek.

- Kupno licencji nawigacji na rok

- Światła LED H7

 

Jakbym coś zapomniał to dopisze :P

19143823_434423030289887_4939689581614418739_o.jpg

19349190_435498330182357_574292367_o.jpg

19349591_435498273515696_815033357_o.jpg

Edytowane przez blake
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja byłem na przeglądzie rejstr. Załatwione OK.Muszę napisać o swoich uwagach.Uważam,ze to jest skandal.Auto mam z salonu 9 lat ok. 55tys. km tylko ja nim kieruje.Dwa lata temu naprawiana prawa strona sworzeń zwrotnicy i końcówka teraz już diagnosta sygnalizował,że powoli lewa strona -sworzeń do roboty będzie.Trzeba będzie przy okazji i końcówkę drążka zrobić przed zbieżnością. Podkreślam ,że to skandal części oryginalne fabryczne TRW i nowe też TRW więc chyba niema lepszych.Auto jeździ po dobrych drogach nie dziurawych.Taka słaba trwałość zawieszenia SKANDAL. Jeżeli ktoś to czyta przed kupnem RENAULT PRZESTRZEGAM.Poza tym nie powiem auto bardzo wygodne.Miałem dużo różnych marek aut drogi te same przebiegi podobne.NIGDY nie wymieniałem nic w zawieszeniu w zadnym z nich.

ps WY też tak często wymieniacie te części?.Zapomniałem dodać ,że jestem zawodowym kierowcą więc staram się uważać na jazdę i dbać o stan zawieszenia.

Edytowane przez sobiepan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniona turbawka w L II 1.9 dci :) Nie było lekko, poziom trudności jakieś 8/10. Stara turbawka działała w sumie dobrze ale strasznie zionęła olejem. Udalo mi się dostać na szrocie używkę w dobrym stanie i w dobrej cenie. Pompuje ładnie, nic nie gwiżdże. Do regenerowanych nie mam zaufania. Jak ktoś ma pytania odnośnie wymiany to śmiało (przypominam że chodzi o L II, ale znajomy silnik 1.9 dci).

sobiepan

Wszystko się zgadza. Sworznie i elementy układu kierowniczego to słaby punkt M II, a tym samym S II. Moi rodzice mają corolkę e 12, ok 250 tyś. przebiegu ale zawieszenie absolutnie nie tykane. Ma jednak parę innych problemów, o których nie będę tu pisał. Trzeba jednak uczciwie przyznać ze auto zdecydowanie bardziej niezawodne. Dla mnie sworznie i elementy układu kierowniczego to żaden problem, gdyż wszystko wymieniam we własnym zakresie łącznie ze z zbieżnością. Ceny części są przystępne.

Edytowane przez pawlos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dzisiaj, wymieniłem mikrozłącza w drzwiach było trochę zabawy, ale udało się na dodatek zgubiłem jedną zaślepkę klamki z drzwi od kierowcy, jedno naprawie drugie popsuje :)

 

ta pomyłka mikrowłączniki :)

Edytowane przez bolow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!