Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nawigacja lark - warto?


Rekomendowane odpowiedzi

3,5 cala w zupełności wystarczy żeby używać nawigacji.

Co do ceny 249 zł za model 43.1 to chyba Cię poproszę abyś kupił mi 100szt. i będę sprzedawał na allegro, gdyż najtańszy w tej chwili (ten model) widziałem za 279 zł + 20 zł koszty wysyłki (co daje tak jak napisałem 299 zł). 249 zł może jedynie kosztować Lark 35.x lub 43.0 (a to jest duża różnica co do modelu 43.1).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koza, a widzisz, że na allegro nie zawsze jest fajowo? ;-)

249 zł może jedynie kosztować Lark 35.x lub 43.0 (a to jest duża różnica co do modelu 43.1).
tu akurat cię zaskoczę albo zdziwię bo to ja mówię ile bedzie kosztować :-> a mówię, że bedzie kosztować 249,-

model FREEBIRD 43.1.

 

pozdro P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od tygodnia jestem posiadaczem Larka 43.1 (dałem 300zł na allegro). Narazie przejechałem z nim jakieś 300km omijając łącznie ok 30km korków (po prostu jak widziałem korek to zjezdzalem w pierwsza lepsza droge i nawigacja znajdywała alternatywe.). Póki co jeżdzę na Mapamap ale niestety nie ma tam aktualnej listy radarów. Planuję sprawić sobie Automape i myślę że nic więcej nie będzie mi do szczęścia potrzebne:) Dodam ze na Larka producent daje 2 lata gwarancji. Ogólnie moja ocena to 9/10. Odjąłem jeden punkt bo faktycznie bateria trzyma ok 3h co i tak nie jest problemem. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja posiadam Lark'a 43,0 i jak na razie dziala.Kupilem jako nowy za 299pln oczywiscie w sklepie.Jak na razie to raz zgubil sygnal GPS ale szybko go odnalazl oraz po caukowitym wylaczeniu tym wylacznikiem na tylnej sciance urzadzenia po ponownym uruchomieniu dlugi czas szuka sygnalu.Po podlaczeniu do kompa przez USB normalnie sie laduje bateryjka.Ma caukiem duzy wyswietlacz i mam wgrana auto mape oraz glos słynnego CZESIA z wlatcow much i jest git <ok> Troche te plastiki z ktorych jest wykonana navi sa dandetne no ale ona ma dzialac i byc tania a nie pieknie wygladac.Jak dla mnie warta zakupu.

 

2fb7bc8965cee39b84c7f2e903ea2310.jpg - gojgien

Ps. do poprawy dokładnie 30 słów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

nie wiem czy ten temat był poruszany na forum ale w związku ze zmiana oprogramowania satelitów GPS przez Armię US należy sflashować nowy firmware do odbiornika GPS ponieważ teraz większość (a przynajmniej część) Larków ma problemy z łapaniem sygnału z satelitów. Problem może być "dotkliwy" dla osób, które chcą pojechać na wakacje ze swoim Larkiem ale coś padło. Nic nie padło, zmienił się format sygnału z satelitów.

 

Mój kolega dzisiaj w pracy płakał, że jego Lark "is dead" ale problem dzięki mej skromnej informacji rozwiązał i nie łamie sobie głowy jak on za tydzień pojedzie na wakacje bez GPSu :)

 

Tu więcej info i jak się domyślam jakiś firmware + instrukcja jak z tym walczyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego gojgien rozumiem iż Twoje polonistki były bardzo surowe dla Ciebie i sam sie teraz czepiasz garbatych.A wiesz co to jest dysleksja ?

 

Kolego SoundWave wielkie dzieki za info bo właśnie miałem iść zareklamować navi bo uważałem iż Lark "is dead" :)

 

Kol. ANDRU, za niedoczytanie Regulaminu paseczek o wartości 1, za pyskówy i dalsze olewanie wymaganej pisowni w języku polskim z wszystkimi jego rygorami, podwyższam do wartości 2, za nie zastosowanie się do poleceń moderatora i nie poprawienie postów także przewidziane w regulaminie ostrzeżenie, to już 3. Ponadto pisanie uwag i pretensji w poście a nie przez PW to już 4. Wystarczy tego byś miał forum w wersji demo czyli tylko do czytania. Mam dalej wyliczać i zliczać :) Dojdziemy do 6 czyli zablokowania dostępu do forum. Zresztą jeśli nie zgadzasz się z postanowieniami regulaminu, sam powinieneś to zaznaczyć w czasie rejestracji, wówczas nie miałbyś tu konta, a my jednego olewatora mniej do poprawiana.

Daję Ci jednak, jako zły mod, ostatnią szansę i otrzymujesz ostrzeżenie punktowe o wartości 2. Mam nadzieję, że nadrobisz zaległości w czytaniu, albo dasz komuś przeczytać i przetłumaczyć treść regulaminu, tak by była dla Ciebie zrozumiała. - gojgien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SoundWave, to raczej z armią US mało ma wspólnego. Jeśli tak by było to wszystkie odbiorniki, we wszystkich nawigacjach miały by te problemy. Chyba to wyjaśnienie jest bardziej prawdopodobne: http://megane.com.pl/viewtopic.php?p=121126#121126

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!