Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jaka instalacja LPG do Megane II 1.6 16V


ractime

Rekomendowane odpowiedzi

No i jest:) zalozylem landi renzo:) calkowity koszt to 3700. Jak tylko odebralem samochod zrobilem 300 km i jest elegancko. Praktycznie zero roznicy przy jezdzie wzgledem benzyny, moze jedynie to ze max predkosc jaka uzyskalem na benzynie to ponad 200km/h a na gazie ciezko bylo przekroczyc 180, bycmoze to wina wlaczonej klimatyzacji. W kazdym razie jestem bardzo zadowolony i polecam ta instalacje wszystkim. Co do spalania to jeszcze nie wiem dokladnie. W kazdym razie na trasie katowice - wroclaw przy predkosciach 150-180 komputer wyswietlil 10 l/100.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Martini26 napisał/a:

Tak to Lovato było! co o tej elektronice sądzicie?

 

 

To nie elektronika, to reduktor.

 

Tak dla ścisłości to Lovato produkuje również elektronikę (posiadam taką instalację).

 

Martini26, w Twoim przypadku raczej wychodzi tak jak napisał Lewy,, czyli elektronika Bingo, a reduktor Lovato (swoją drogą chyba dobry, bo mój przepompował gazu już na około 60 kkm i nic się z nim nie dzieje).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oby u mnie tez tyle przepompowal :-D

czy za wbicie do dowodu rejestracyjnego LPG sie placi? bo mi mowili ze tylko trzeba zglosic!

no i wlasnie jeszcze jedno czy benzyny w zbiorniku musi byc 1/4? bo cos tam pompka niby potrzebuje benzyny wiecej slyszalem? jak to jest jeszcze mi wytlumaczcie prosze?

no i swiadectwa tez musze dostac z warsztatu co nie? homologacja itd?

sorki ze tyle pytan ale chce byc przygotowany na 100% - a Was - uzytkownikow mozna sie radzic bo wiecie wszystko najlepiej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za wpis do dowodu się płaci i dodam jeszcze, że za przeglądy okresowe też się płaci dużo więcej.

Benzyna w zbiorniku jest odpowiedzialna min za chłodzenie pompy paliwa- więc nie polecam dłuższej jazdy na rezerwie. Jak będziesz miał pusto to zatrzesz lub spalisz pompę paliwa.

Bierz z warsztatu wszystko (świadectwa, homologacje i gwarancję).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pochwal się kto zakładał instalację. Może inni zainteresowani skorzystają :roll:

Gdzie masz zlokalizowaną stacyjkę, (pod dźwignią hamulca ręcznego ?) gdzie wlew gazu oraz czy masz podłaczony wskaźnik GAS na wyświetlaczu?. Jakaś skromna fotka przedziału silnika z zamocowanym reduktorem i listwą wtryskiwaczy plizzzz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobie zrobie, ale jak bede w domu :-D Instalacje zakładalem w Sosnowcu na ulicy Partyzantow w firmie Adamus. Stacyjke mam zamontowana przy lewarku po jego lewej stronie, a jesli chodzi o kontrolke na desce rozdzielczej to takowej nie zauwazylem z racji tego ze mam megane 1. Wlew gazu jest w zderzaku bo pod klapkawu benzyny nie ma miejsca na cos wiecej. W kazdym razie nie wyglada to zle.

 

[ Dodano: 2007-07-03, 17:36 ]

zdjęcia poniżej:)

post-710-1183282810_thumb.jpg

post-1-1183282810_thumb.jpg

post-1-1183282811_thumb.jpg

post-1-1183282812_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o świece to spoko własnie wymieniałem pokrywa schodzi bez problemu ale ta ośmiornica też mi się nie podoba a z tym zamulaniem Danielossss to masz chyba racje własnie musze podjechac do "gazowników" bo troszke mi go zamula a spalanie z właczona cały czas klimą na poziomie 11-12 l, przy jeździe na trasie do 130 km/h spalił mi jakies 10,5 l wydaje mi sie że to troche za dużo.jak do nich pojade to napomknę im o tych dyszach ciekawe co powiedzą. jak zrobią to dam znać.

P.s. i jeszcze jedno czy ma ktoś jakieś zdjecie instalacji jak to powinno wyglądać przy takim silniku jak u mnie.bardzo bym prosił o takie zdjecie chciałem porównac. Z góry dziekuje :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ractime, mam kilka uwag o Twojej instalacji, a raczej montażu.

1. Reduktor jest na wcisk pomiędzy jakąś plastikową osłoną a pokrywą kolektora i głowicy.

2. Listwa wtryskowa jest zamontowana "do góry nogami". Póki jest czysta, to problemów nie ma. Jednak w takim ułożeniu zanieczyszczenia zamiast spływać z gazem do kolektora będą osadzać się w listwie.

3. Osobiście zamontowałbym listwę dyszami w dół (tak jak zalecane) i poprowadziłbym wężyki pod plastikową osłoną do króćców w kolektorze (zamiast wiercić dziury w osłonie).

4. Dopiero jak pokażesz zdjęcie bez osłony, będzie można ocenić, czy króćce są daleko od głowicy czy nie. To co widać to tylko wężyki, które niewadomo gdzie idą pod osłoną.

5. Wygląda ta to, że pod klapą wlewu paliwa było na tyle dużo miejsca, że zamontowany został zwykły zawór zamiast tego pod klapkę. Różnica w cenie rob i swoje :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!