Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Wymieniałem z tyłu klocki rok temu a z przodu dwa lata temu i jestem z nich zadowolony a kupowałem w sklepie motoryzacyjnym i za jedem kpl i drugi płaciłem około 55 zł czyli razem około 110zł. Fakt że w tym komplecie na tył nie było nowych sprężynek ani nic takiego tylko same klocki ale wymieniłem byz problemu i jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie jak po dłuższym czasie spisują się u użytkowników Recordy?

Powiem Ci, że jestem zaskoczony. Rekordy mam już ~30k km i wszystko ok i to w kombiaku gdzie dupę obciążamy bardziej. Nie powiem tylko czy gazowe czy olejowe bo najzwyczajniej w świecie teraz nie pamiętam.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam.

Przymierzam się do wymiany amortyzatorów na tył w mojej Megance 2002 kombi.

Byłem dzisiaj w IC i koleś w sklepie polecił mi Magnum za 170 lub KYB za 270 oba gaz.

Czy ktoś z Forumowiczów ma doświadczenie z amorkami Magnum i czy warto się w nie pakować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Recordy też chwalili i dupa...... blada. Poszukałem paragon i jest , dzwonię firma z Wrocławia i okazuje się że nowa firma nowy właściciel i po ptakach. Dilera oficjalnego Recordów brak w Polsce a po Francusku pisać i czytać nie umiem żeby pisać do centrali Żabojadów. Zostaje się męczyć na tych co mam a jak będzie mocniej stukać i wkurzać i telepać trza będzie zmienić. W serwisie zaproponowali mi Motrio za 283zł zł komplet. Kolega Megi97 na nich jeździł ale on ostatnio się logował rok temu i nie wiadomo jak się spisywały :)

Dzwoniłem do sklepu i tak Kayaba wysokociśnieniowe (co to znaczy ?) 185zł szt, Krafty 145zł , sachsy 210z i Bilsteiny 145zł szt też wysokocićnieniowe... A co to za model Bilstein B4???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedni nr katalogowy się zgadza Bilstein B4 VNE-4684 nawet wcześniej je oglądałem Bilstein B4 to z tyłem jest problem bo nr jest inny.Ten facet co dzwoniłem co powiedział że wysokociśnieniowe za 145zł pomylił się bo one są firmy Mayle( nie znam jakości) a bilstainy na tył do kombi niedostępne :)

Ale znalazłem nr katalogowy 19-214641 Stronka z danymi na allegro i w sklepie okolicznym brak. A ma ktoś te mayle??? Bo na którymś forum chwalą sobie.

Edytowane przez sebcio76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem w starszym sceniolu KAGER-y kupione w FOTA i też były OK.

A to chyba te same parametry skoro i belka i piasty w Twoim autku i sceniolu I były takie same.

thumb_hosting_zdjec_1390426863__ssa43552.jpg thumb_hosting_zdjec_1390427090__ssa43550.jpg

Fotki robione 30 maja 2009, a wymienione były jeszcze zimą, czyli jakieś 2-3 miesiące wcześniej.

Do grudnia 2012 nadal były sprawne w tym aucie i z nim zostały sprzedane.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sebcio numer moje są do zwykłej meganki, a ten numer co Ty podałeś to rzeczywiście wersja do kombi. napisz tutaj http://www.bilstein.net.pl/ i zobaczysz za ile tobie zaproponują. Ewentualnie bierz KYB, również dobre amorki, a chyba z dostępnością lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Dotyczy Megane I phII.

Ostatnio wjechałem w dziurę i urwałem amortyzator tylny, nie przy kole tylko z drugiej strony.

Muszę wybrać jakiś komplet na tył niezbyt drogi ale w miarę możliwości dobrej jakości, nie najgorsze dziadostwo.

Pierwsza sprawa, czy chcąc wymienić kupuję same amortyzatory, czy trzeba jeszcze osobno dokupowywać jakieś inne części jak osłony, kielichy, mocowania itp... nie znam się zupełnie. Dodam, że z pewnością nic nie było tam wymieniane od nowości czyli kilkanaście lat.

Na poniższej stronie widzę amory Monroe w cenie 129,99 zł, czy to nie podejrzanie niska cena? A może za 118 zł TRW?

 

http://motoneo.pl/czesci-renault/renault-megane-classic_la01_-7496/Amortyzatory_i_sprezyny/Amortyzatory/#tow

 

A co z jakością amortyzatorów Sachs?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tył wystarczą same amortyzatory, ewentualnie możesz pomyśleć o nowych śrubach.

Cena 130zł za sztukę 43095 jest OK. To jest produkt bazowy. Zwróć uwagę że za reflexa E5065 rzadają już ponad 200 zł.

Jeżeli chodzi o jakość to KYB/SACHS/Monroe są porównywalne jakościowo i powiedzmy w miarę odwzorowują charakterystykę OE.

Pozostałe w większości przypadków albo bazują na tych produktach lub są Chińskimi odpowiednikami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze zastanawiam się nad amortyzatorami francuskimi Record, znalazłem za 100 zł za sztukę. Ktoś miał do czynienia lub jakieś informacje jak z jakością?

Edit: czy ta firma wydaje się wiarygodna? Dobra cena KYB po nie całe 140 zł za szt. gdzie normalnie są po 160 zł i wzwyż:

 

http://allegro.pl/amortyzatory-kayaba-tyl-renault-megane-i-classic-i6732632928.html

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem co się stało z Recordami które dostaliśmy do benchmark'u i akurat ich nie polecam.

Firma dość ostro oszczędza na jakości (z tego co pamiętam rezygnują z pokrycia uszczelki amortyzatora), ale nie wiem jak jest w tym przypadku.

Patrząc jednak na zdjęcia konstrukcja słabo przemyślana.

- odbojnik jest połączony razem z osłoną tłoczyska, ale trzyma się tylko tarciowo. Jak dostanie się tam kurz i błoto

to po prostu zjedzie na korpus amortyzatora i będzie tarło przy tłoczysku.

- charakterystyka tłumienia odbiega od OE są dużo miększe.

- zabezpieczenie antykorozyjne zwłaszcza w naszych warunkach jest tragiczne.

 

KYB za 140zł to też dobra oferta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!