Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czujnik ciśnienia czynnika chłodzącego, DUŻy


Rekomendowane odpowiedzi

Ja bym postawił że może być coś jeszcze nie tak, może być czynnika za mało, lub jakiś czujnik jeszcze, myślę że diagnostyka komputerowa Ci powie wszystko, tak na forum to nie znajdziesz odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była żona u faceta od klimy czynnika było troche mało wymienił na nowy ale nic nie ruszyła sprawdza dalej i mówi ,że tu jest jakieś "kongo" w kablach ktoś wcześniej coś gmerał i czeka na wizyta u elektryka żeby zrobił z tym porządek uważa , że tu może być problem i tak musimy zakodować nową karte. Mam nadzieje że to bedzie już koniec niespodzianek

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Dioda AC zaświeci się zawsze po wybraniu opcji załączenia klimatyzacji jeżeli tylko sterownik na pulpicie działa prawidłowo. Potwierdza tylko Twoje żądanie. Nie ma nic wspólnego z faktycznym załączeniem klimatyzacji. Mimo uszkodzonego czujnika ikonogram AC zaświeci się.

Edytowane przez aniewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam, muszę wymienić presostat (z wyglądu jest taki sam jak w megane II) i chciałem zapytać o rozmiar oringu, który trzeba do niego zastosować bo widzę u siebie wyciek oleju, więc oring chyba nie jest w najlepszym stanie. Z góry dziękuje za info.

Edytowane przez rob_zaj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam, wymieniłem ostatnio presostat przy próbach podłączania pająka z rezystorów zamiast presostatu wentylator chłodnicy załączał się na 2 biegu i włączało się też sprzęgło sprężarki, po wymianie przy próbie włączenia klimy wentylator załącza się po kilku sekundach na 1 biegu ale nie załącza sprężarki, i zastanawiam się czy przy małym ciśnieniu czynnika może załączać się sam wentylator bez włączania sprężarki?

 

Pozdrawiam Michoxx.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

U mnie Renata wywala błąd P0530 (AC refrigerant pressure sensor - circuit malfunction).

 

Oprócz tego błędu:

 

- ulatuje czynnik w ciągu dwóch miesięcy

- od razu po włączeniu samochodu (klima zawsze na auto) chłodnica wyje (serio jak jakaś motolotnia, to normalne?) na drugim biegu. To wycie nie jest zawsze, czasami grzecznie na pierwszym biegu, ale gdy jest chłodno.

- z jednej kratki leci zimne a z drugiej chłodne

- mimo odgrzybiania wali jakimś zdechłym bobrem przez 5-10 sekund po włączeniu nawiewu - potem powietrze świeżutkie jak w górach

- czasem mam wrażenie, że nie działają wszystkie dmuchawy, przykładowo przy nawiewie na szybę słychać tylko czasem jakiś szum w desce rozdzielczej (przy różnych nastawach temperatur na panelu)

 

Także mam co robić na nadchodzącym urlopie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.08.2023 o 16:30, majk2085 napisał:

chłodnica wyje

To raczej nie chłodnica, to raczej wentylator :) 

Szukaj n nieszczelności. 

W dniu 4.08.2023 o 16:30, majk2085 napisał:

- z jednej kratki leci zimne a z drugiej chłodne

Normalne zjawisko przy małej ilości czynnika w układzie. 

 

W dniu 4.08.2023 o 16:30, majk2085 napisał:

mimo odgrzybiania wali jakimś zdechłym bobrem

 

Jak piszesz to wnioskuje, że nie wyłączasz klimy i nie osuszasz parownika przed zatrzymaniem (wył. auta) auta to się nie dziw, że potem wali. 

Przy obecnej wilgotności powietrza i tak zawsze coś tam zostanie z wilgoci. 

Spróbowałbym ozonowania i koniecznie wymiana filtra. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to standardowa procedura którą powinno się prowadzić z tym wyłączaniem klimy przed końcem podróży? U mnie działa ona cały czas na auto, nikt kogo znam nie robi takiego myku i nie czułem takich "uwodzicielskich" zapachów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, majk2085 napisał:

U mnie działa ona cały czas na auto, nikt kogo znam nie robi takiego myku i nie czułem takich "uwodzicielskich" zapachów.

U mnie podobnie, ciągły tryb AUTO i żadnych niemiłych zapachów, raz w roku psikam parownik specjalnym środkiem grzybobójczym.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!