Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Akumulator


Rekomendowane odpowiedzi

Mam mały problem ze swoja meganka II 1,5dci chodzi o to ze za szybko rozładował mi sie akumulator i nie wiem czemu a jest nowy ma jakies 3miesiące. objawy to takie ze czasami jak wychodze z auta i totykam dzwi (częsi metalowych)to kopnie mnie lekko prąd czy da sie to jakoś sprawdzić gdzie jest jakas zawara czy coś i czy mozliwe ze przez taki objaw moze sie rozładowac akumulator?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pepik, jeśli jest na gwarancji, to go reklamuj.

objawy to takie ze czasami jak wychodze z auta i totykam dzwi (częsi metalowych)to kopnie mnie lekko prąd
To normalne i czasem się zdarza - elektryczność statyczna i raczej nie ma nic wspólnego z aku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pepik, ale jakie są objawy? Poza tym, że kobie.

A tak w ogóle to jeździsz do sklepu czy na dłuższe trasy? Tzn robisz krótkie odcinki, czy raczej dłuższe trasy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pepik, ja ostatni robie dziennie 5-7 km ;) , Aku ma prawie rok i działa bez zarzutu. A kopanie w rekę też czuję czasem. Jest gdzieś o tym temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopanie jest związane z rodzajem ubrania ,ażeby się ustrzec nieprzyjemnych doznań należ przed opuszczeniem kabiny położyć rękę na dach samochodu lub dotknąć zewnętrznej powłoki lakieru w innym miejscu .Sprawdzone działa .Rozładowywanie aku nie jest związane z kopaniem(ładunek elektrostatyczny) i jest to związane z tapicerką i ubraniem ,a 30 km powinno wystarczyć na doładowanie aku. po rozruchu silnika ja też tyle dziennie jeżdżę i u mnie starcza ,więc przyczyny szukaj raczej w układzie ładowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można samemu sprawdzić układ ładowania ak. tylko trzeba mieć zwykły miernik napięcia i po uruchomieniu silnika sprawdzamy napięcie na zaciskach aku.powinno być 14,5V następnie włączyć pełne obciążenie tj.światła ,ogrzewanie tylnej szyby napięcie na zaciskach aku. nie powinno spaść poniżej 14,0 V. Jeżeli spada to wtedy przyczyną może być alternator . A jeżeli nie spada to przy problemach z rozruchem silnika można sprawdzić gęstość elektrolitu lub pojemność aku. ale to już u elektryka samochodowego lub w serwisie. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!