Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

[scenic II ] low baterym, nie daje się uruch


Rekomendowane odpowiedzi

niestety obie karty mają dobre baterie (sprawdzone multimetrem 3,0 V )i żadna karta nie odpala, poza tym w którymś poście otrzymałem wiadomość, że bateria służy tylko do zamka centralnego (jest jeszcze opcja włożenia karty do slotu, też nie działa )

pierwszy komunikat to: ,,błąd hamulca parkingowego" i tu jest prawdopodobnie przyczyna, może wypiąć wiązkę do hamulca i sprawdzić czy odpala ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli kręci na krótko to nie może być wina rozrusznika ale może winny jest sam elektromagnes rozrusznika i tu należało by podać +12 na cienki przewód rozrusznika ten ,który jest odpowiedzialny za pracę (włączenie) rozrusznika bo to może być cały problem.Aku ok. tylko brak sygnału do pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie tak zrobiłem i elektromagnes działa po podłączeniu +12 kręci i zazębia bardzo żwawo, ale dzieki za podpowiedź.Podejrzewam, że winna jest elektronika, któryś z komunikatów: ,,błąd hamulca parkingowego" ,,low batery" powoduje odcięcie zapłonu

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd hamula parkingowego nie ma wpływu na uruchomienie silnika, ale low batery tak. Pomimo dobrego stanu akumulatora moduł zabezpieczeń i połączeń odczytuje zbyt niskie napięcie. Szukałbym słabego kontaktu na przewodzie zasilającym moduł (gruby czerwony kabel przykręcony nakrętką na klucz 13), wtyczkach dochodzących do modułu, do komputera wtrysku, może któryś z bezpieczników. Jeżeli nie chcesz by świecił komunikat hamulca ręcznego to wyciągnij bezpiecznik 25A pod fotelem kierowcy, ale wtedy hamulec automatyczny nie będzie działał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

PROBLEM jak w temacie wątku.

LOW BATTERY i zapalająca sie kontrolka P w trójkącie (hamulec).

Alumulator świerzo ładowany ponad dobę.

Nie kręci silnik.

Po wciśnięciu START słychać tylko jedo, delikatne "tyknięcie".

 

Wyglądało to tak: jeździłem autem normalnie, kilka dni wcześniej przejechałem ok 200 km czyli nawet to powinno podładować akumulator. W przeddzień również normalnie odpaliłem auto. Następnego dnia rano już niestety nie mogłem odpalić. Pojawił się problem jak wyżej.

Bardzo proszę o jakieś podpowiedzi.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie od kilku dni Scenic tez nie chce odpalać. Tyle tylko że nie tyka, ale słychać takie dziwne szumienie/wycie. Za 2-3 razem odpala normalnie, a czasem nawet za pierwszym.

Czy jest to oznaka że pada rozrusznik ? :-? A może coś innego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Miałem podobnie, akumulator kupiony we wrześniu, auto nie pali, dyskoteka na wyświetlaczu, samoczynnie włączający się wentylator chłodnicy, awaria hamulca ręcznego. Po sprawdzeniu gęstości elektrolitu okazało się, że jedna cela jest nieżywa. Wymiana aku i po sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!