Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brak radia fabrycznego oraz osprzętu - pytan


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie!

Jestem własścicielem Megane II ph I z '05r. Samochód był zakupinoy w polskim salonie

i nie wiem czy nie miał fabrycznego radia czy poprzedni właściciel je wyrzucił albo mu ukradli, w każdym bądź razie mam jakieś tam inne radio. Chciał bym jednak kupić radio które obsługiwało by wyświetlacz i była możliwość sterowanie przy kierownicy. Poczytałem artykuły na forum i znalazłem post w którym forumowicz pisał że nie miał nigdy pilota orginalnego i zamiast niego zaślepkę. Otóż ja mam tak samo. Jego problem został nierozwiązany na forum. W związku z tym mam kilka pytań:

-jaki powinienem mieć model radia w samochodzie z tego rocznika?

-jeżeli nie było orginalnego pilota to czy można takowy założyć bez konieczności ciągnięcia kabli przez całą deskę

-czy jest sens bawić się w to czy lepiej kupić nieorginalne radio od razu z pilotem i zastosować interfejs do podłączenia go do wyświetlacza w samochodzie (chodzi mi o Wasze opinie oraz o opłcalność zakupu)

 

I jeszcze jedno pytanko:

Czy jest możliwe że samochód wyszedł bez radia oraz bez czujnika temp. zewnętrznej? Pytam ponieważ wyświetlacz pokazuje mi jedynie godzinę nie pokazuje nawet błędu temperatury co by wskazywało na uszkodzony czujnik Nie wyświetla nic oprócz godziny.

Z góry dziękuje za odpowiedź!

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Prawdopodobnie fotki z postu o którym piszesz są z mojego auta . Zamiast pilota mam zaślepkę bez żadnej kostki do podpięcia pilota.Wyswietlacz pokazuje czas oraz temperaturę.Jeżeli dobrze pamietam to czujnik temperatury jest w lusterku od strony pasażera ( wystaje pod lusterkiem ).

-Sam pilot nic nie da jezeli nie masz kostki i kabli bo tak prawdopodobnie jest.

-kupno radia , pilota + przejściówka .Wysoki koszt przejściówki i potrzeba ciągnięcia kabli do wyswietlacza.

Taniej wyjdzie kupno orginalnego radia i pilota i puszczenie kabli a w najgorszym przypadku :radio,pająk z pilotem (gałki pod kierownicą - migacze,wycieraczki) i kablomania. Sprawę kabli musisz sprawdzić !!! :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dzięki za info. Chyba faktycznie to Twój post miałem na myśli. Sprawdzę dzisiaj czy mam puszczone przewody. Z tego co wyczytałem to z wyświetlacza powinny wychodzić dwie wiązki tak? Jedna w stronę radia a druga w stronę pilota. Jeżeli ich nie będzie to chyba dam sobie spokój z tym bo nie bardzo uśmiecha mi rozbieranie deski i ciągnięcie kabli :-| . A jak Ty sobie poradziłeś? Udało Ci się podłączyć jakoś tego pilota?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzyłem wczoraj co mam pod wyświetlaczem. Jest tam wpięta jedna kostka i odchodzi od niej trochę kabli. Wystaje mi też cos pod lusterkiem od strony pasażera więc jest prawdopodobne że mam tam czujnik. Gdzie mogę znaleźć schemat tego złącza tak żebym mógł zobaczyć co to za przewody są tam podłączone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!