Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kontrolka SERVICE i komunikat BŁĄD WTRYSKÓW


Rekomendowane odpowiedzi

psychol1983, Witaam mniałem ten sam problem zapalała się kontrolka serwis i komunikat awaria wtyskiwacza jezdziłem po rużnych mechanikach aż wreście wtrafiłem do pompiaża sprawdził wtryski i okazało się że jeden leje wymieniłem wtryskiwacz i jak ręką odjoł wszystko pogasło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, mi ten komunikat zapalił sie przedwczoraj rzadnych zmian mocy i takich tam, tylko spalanie większe i przy przegazowaniu na poztoju albo na wysokich obrotach czarny dym

pojechalem na kompa i okazalo sie ze swiece i jeden wtrysk ma obnizone parametry.

Wiec mam pytanie co teraz robic oprocz wymiany swiec czy zrobic ten wtrysk czy regenerowac wszystkie??

 

Proszę doczytać w regulaminie forum o zasadach pisowni postów. :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam problem ze swoim autem Megane II 1.9 dci, dziś po południu zaraz po uruchomieniu silnika i po ruszeniu pojawił mi się komunikat "defekt wtrysku" połączony ze "stopem".. silnik w tym czasie nieznacznie inaczej pracował.. dodam, ze auto stało 8 godzin na mrozie poniżej 20 stopni... po 5 minutach dojechałem do zakładu, podłączenie do komputera nic nie wykazało, po ponownym uruchomieniu wszystko było ok.. dolałem płynu do diesla do baku.. i po przejechaniu 80 km nic się nie działo...

Pytanie: czy jest możliwe, że wszystko jest w porządku?

Pozdrawiam

wojpil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opisywane przypadki najczęstszą przyczynę mają jak trochę wyżej "lejący wtrysk"

często równocześnie ze świecą żarową- niekoniecznie tego samego garczka.

Robiłem taki niedawno, komunikaty podawały na raz błąd komputera/wtrysku/świecy.

Na jednym z wtryskiwaczy po uruchomieniu silnika było stałe napięcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Serdecznie

Dokonałem zmiany akumulatora i nic się nie zmieniło przypomnę na zimnym silniku zapala się komunikat błąd wtrysków i kontrolka servise po nawet minimalnym podniesieniu się temperatury silnika można wyłączyć go zapalić ponownie i lampki już się nie palą według serwisu wtryski są Oki tak jak i świece

 

ma ktoś jakiś pomysł ???? <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja mialem tez taki problem przy zimnym silniku sie zapalalo check

injection plus service ale jak juz byl cieply i go gasilem i na nowo zapalalem

to znikalo, ale od wczoraj zapala sie podczas jazdy i gasnie przyczym traci

moc okolo 1500-2000rpm gdy jest komunikat i wraca do normy gdy wszystko

znika. Co moze byc przyczyna? Swiece? Czy wtrysk? Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Egr byl czyszczony niedawno. Ale moze i masz racje? Tylko pojawia sie i znika i dostaje kopa na nowo, z tym ze jak jest zimny i jest ta kontrolka to mocy nie traci!!!Dziwne. Plus caly czas lampka spalin sie swieci i tez nie wiem czemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukasz sobacki, to,że był czyszczony o niczym nie świadczy.Może być uszkodzona elektryka sterująca jego pracą.Odepnij...przynajmniej coś wyeliminujesz.Tylko nie wiem czy w MIIphII nie będzie błędu na wyświetlaczu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

kilka dni temu miałem to samo wizyta u mechanika i pierwsze co sprawdził to świece okazało się ze jedna jest padnięta wymienił i wszystko jak ręką odjął tak więc proponuje zacząć naprawę od najbardziej oczywistych rzeczy a zarazem najtańszych czyli świece pierwsze a potem wtryski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podbijam temat

Pokrótce opiszę moją sytuację - może ktoś miał podobne objawy...

Po dłuższej jeździe ok (400km wracałem z Zakopanego) zaświeciła się kontrolka oleju o raz STOP

Mimo to kontynuowałem jazdę (ok 45km)

Okazało się że na obrotach ok <1500 kontrolka pojawiała się ponownie a na niższych gasła tak koło 900.

Następnego dnia z rana próbowałem odpalić i pojawił się komunikat CHECK INJECTION SERVICE,,,,a potem DEAFULT INJECTION

Samochód odpala ale po około 5-10 sekundach gaśnie :)

NIE WIEM CO ROBIĆ?? Macie jakieś rady

Dodam jeszcze że na następny dzień w ogóle zaczął świrować - przy włączeniu zapłonu zamiast odpalić załączał się wentylator... Odłączyłem AKU i pomogło ale co z wtryskami?? a może to świeca??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wentylator sie wlaczyl bo to tak sie robi kiedy kom przechodzi w tryb awaryjny o ile dobrze pamietam. Takie zabezpieczenie gdyby cos zlego dzialo sie z silnikiem zeby sie nie przegrzal.

Dziwne jest to, ze kontrolka cisnienia oleju sie zapalila, obejrzales czy nie masz zadnych wyciekow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podbijam temat

Pokrótce opiszę moją sytuację - może ktoś miał podobne objawy...

Po dłuższej jeździe ok (400km wracałem z Zakopanego) zaświeciła się kontrolka oleju o raz STOP

Mimo to kontynuowałem jazdę (ok 45km)

Okazało się że na obrotach ok <1500 kontrolka pojawiała się ponownie a na niższych gasła tak koło 900.

Następnego dnia z rana próbowałem odpalić i pojawił się komunikat CHECK INJECTION SERVICE,,,,a potem DEAFULT INJECTION

Samochód odpala ale po około 5-10 sekundach gaśnie :)

NIE WIEM CO ROBIĆ?? Macie jakieś rady

Dodam jeszcze że na następny dzień w ogóle zaczął świrować - przy włączeniu zapłonu zamiast odpalić załączał się wentylator... Odłączyłem AKU i pomogło ale co z wtryskami?? a może to świeca??

 

wentylator sie wlaczyl bo to tak sie robi kiedy kom przechodzi w tryb awaryjny o ile dobrze pamietam. Takie zabezpieczenie gdyby cos zlego dzialo sie z silnikiem zeby sie nie przegrzal.

Dziwne jest to, ze kontrolka cisnienia oleju sie zapalila, obejrzales czy nie masz zadnych wyciekow?

 

Wrzucam kilka fotek na których widać wyciek oleju...

Jeden znajomy sugeruje że skoro na wyższych obrotach świeciła się kontrolka oleju to może to być uszczelka pod głowicą ????

Nie wiem co o tym myśleć.

 

 

32216280111033722203.jpg

99718417906786805469.jpg

77958855942082123986.jpg

23498625669628265598.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam. W moje Reni mialem nastepujacy problem. Pewnego dnia gdy jechalem zapalil sie service, stop i einspritzung uberprufen. Zaprowadzilem do serwisu Diesla, panowie stwierdzili awarie pompy wtryskowej oraz wtryskow. Koszt naprawy po naprawie pompy oraz wtryskow to 4670 po odebraniu samochodu przejechalem okolo 100 km ponownie wyswietlil sie service oraz stop i samochod nagle zgasl. Zaprowadzilem ponownie do serwisu diesla, mechanik poinformowal nas. ze trzeba wymienic zbiornik, przewody paliwowe i rozdzielacz, poniewaz moglo to byc spowodowane opilkami znajdujacymi sie w zbiorniku na przewodach. Musialem kupic te czesci ale okazalo sie ze pompa byla zle naprawiona. Za naprawe nic nie zaplacilem ale ponioslem koszty za te czesci. W sumie taka naprawa kosztowala mnie w granicach 6000. Zapytalem jak dlugo mozna jezdzic po naprawie, mechanik usmiechnal sie powiedzial sprzedac jak najszybciej bo pompy wtryskowe delphi sa bardzo wadliwe. Od naprawy jezdze 5 miesiecy na razie nic sie nie dzieje, ale boje sie zeby ponownie nie miec takiej awarii bo jest ona bardzo kosztowna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!