Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kontrolka SERVICE i komunikat BŁĄD WTRYSKÓW


Rekomendowane odpowiedzi

Szczerze to co to za mechanik??? który w trakcie naprawy pompy i wtrysków nie sprawdził opiłków w układzie?? dziwne! z tego co piszesz to mam wrażenie, że fachman ciebie naciął na dobrą kasę za nic.... Ciekawa jak naprawił tobie wtryski? i pompę regenerował? pewnie kupił jakiś używany komplet i tyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Szanowni Państwo.

zapalenie się komunikatu EINSPRITZUNG UBERPRUFEN to nic strasznego!

czytałem wypowiedzi różnych osób i aż mnie brzuch rozbolał ze śmiechu.

przypadki opisywane miały miejsce gdy temperatura otoczenia spadła grubo na minusie.

przyczyną jest spalona jedna ze świec żarowych!

proszę wymienić komplet świec nie jedną!! bo sama wymiana jednej świecy żarowej nic nie daje, bo za kilka dni spali się następna, która była obok tej nowej.

przyczyną tego jest inna oporność świec.

więc wymiana tylko 4 sztuk na nowe jest gwarancją sukcesu.

jeśli mieliście paliwo tzw. letnie i zastały Was mrozy, proponuję filtr paliwa wymienić, bo parafina, ktora zgęstniała zatkała filtr.

to jest najtańsza i pierwsza operacja z problemem EINSPRITZUNG UBERPRUFEN.

reasumując

filtr paliwa

świece żarowe

i problemu nie ma!

 

bo jeśli autko odpala i jedzie nie tracąc mocy to tylko to co opisałem.

życzę powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Injection fault to co najmniej kilka powodów, m.in.

świece żarowe,

skrzynka podgrzewacza,

filtr paliwa w wersjach z czujnikiem wody

przepływomierz,

egr (nie zawsze traci moc przy błędzie egr)

czujnik ciśnienia doładowania

czujnik temperatury turbiny w nowszych dci

stycznik pedału sprzęgła

stycznik pedału hamulca

 

i na pewno jeszcze co najmniej kilka przyczyn by się znalazło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

WITAM, niewiem czy dobrze trafilem w temat ale mam nastepujacy problem.

jestem swiezo po wymianie 4 wtryskow oryginalne delphi dedykowane do 15 dci i filtra paliwa .Wtryski sa zalozone zestrojone z komputerem i autko pieknei pali jezdzi nie ma zadnych klopotow po za jednym ze zaswiecila sie kontorlka SERWIS i sie swieci caly czas .Niem azadnych objawow straty mocy wszytsko dziala idealnie co moze byc przyczyna tego ze sie swieci to owo swiatelko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy co rozumiesz przez pojęcie "zestrojenie" i czym owo strojenie robiłeś. Po wymianie, zastąpieniu wtryskiwaczy w 1,5 dci należy je zakodować do pamięci auta. Robimy to profesjonalnym interfejsem jakim jest CLIP. Jeśli jest napis service, to zczytaj błąd clipem i już masz odpowiedź o co kaman. I jeszcze jedno, czy masz pewność co do wtryskiwaczy które zamontowałeś, czy są nowe, czy to używki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski sa funkiel nowki sprowadzane z francji delphi oryginalne - bo takie byly stare .I sa zakodowane do auta CLIP`em A kontorlka serwis zgasla po przepatrzeniu wszytskich kostek pradowych- docisniete zostaly kostki n a wtryskach w poduszkach powietrznych - te kostki do kotrych jest w miare prosty i latwy dostep - przypuszczam ze jedna kostka byla niedopchnieta .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam ,

bylem dziś u mechanika z tym problem check injecton troche czytałem o tym na forum wiec jechalem do niego z jakąś wiedzą, podłaczylismy kompa i wyszedł bląd podgrzewanie świec ( dwie w miare nowe dwie stare świece troche dziwnie mi to zrobi jakies poł roku temu jak robilem przegład gruntowny samochodu),mechanik cos tam pomierzyl i wyszło ze nie ma pradu na świece ze jakis przekażnik jest walniety czy jest to mozliwe dodam ze samochód odpala normalnie chodzi normalnie nie kopci , mówił żebym normalnie z tym jeździł a przed mrozami sobie wymienil ten przekaźnik , macie jakiespropozycje czy wymieniać?czy to z tym jest akurat problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź kolego bezpiecznik. Znajduje się po prawej stronie akumulatora. Trzeba wyciągnąć jego półkę. Jest tam centralka bezpieczników (m.in od świateł) ale to jeszcze nie są te. Musisz całkowicie wypiąć tą centralkę i pod nią zobaczysz duże bezpieczniki mocy(chyba tak się nazywają). Jak dobrze pamiętam to ten właściwy jest drugi od przodu - 70A. Jest też w serwisówce proces sprawdzania czy jest połączenie przekaźnika z ECU - mogę podrzucić jak trzeba będzie po polsku. Gdyby okazało się że to przekaźnik to mam na zbyciu jeden - tylko muszą się numery zgadzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...

Miałam identyczną sytuacje..auto mi gasło coraz częściej.. komputer pokazywał błąd wtrysku..aż wkońcu przy wjeździe na rondo nie ruszył wcale.. byłam już umówiona na wymianę wtrysków...niestety nie dojechałam..i całe szczęście! Okazało się że uszkodzny był przewód z pompy paliwa do wtrysku.. niestety.. mechanik myślał że mnie naciągnie.. a tu figa :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam

Mam ostatnio następujący problem. Otóż podczas cofania i ostrego skrętu w prawo oraz redukcji biegu na niższy wyskakuje mi błąd usterki wtrysku po czym za dwie sekundy gaśnie.

Samochód pracuje bez problemów nie traci mocy nie kopci co to może być. Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam mam problem z moim reno scenikiem II 1.9dci 120 w którym po zapaleniu wyświetla się błąd abgassystem defekt natomiast kiedy samochód rozgrzeje się zapala się einspritzung defekt i silnik gaśnie odpali dopiero gdy ostygnie. Proszę o pomoc bo już nie mam sił do tego samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obstawiam czujnik ciśnienia na rampie. Najlepiej by było, gdybys podpiął clipa i odczytał błędy.

Jeżeli gaśnie przy ostrzejszym wciśnięciu gazu i wkreceniu na wyższe obroty to raczej bym się skłaniał własnie ku czujnikowi ciśnienia na ramipie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale silnik samoczynnie gaśnie gdy się rozgrzeje nie trzeba wciskać gazu żeby zgasną. I coś rzezi w okolicy pompy wysokiego ciśnienia słychać dopiero jak silnik się rozgrzeje.

Edytowane przez rafal9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!