Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Woda w schowku w podłodze po stronie kierowcy


Rekomendowane odpowiedzi

Dobrze jest przyklejona na brzegach?

Pancernie, właściwie nie da się jej oderwać nie niszcząc (trzeba chyba wyciąć). U siebie też trochę zniszczyłem i mam sucho.

Mimo wszystko drzwi na zdjęciu wyglądają sterylnie, więc ciężko sobie wyobrazić, własnie żeby tamtędy płynęła woda.

 

Obserwuję temat, bo pewnie niedługo też mnie to spotka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj suszenie u mnie ;(, dobrze zebrać pewne elementy. Jeśli po myjce lub deszczu mamy efekt bulgotania z przodu, zwłaszcza na zakrętach. Należy bezwzględnie sprawdzić odpływy (instrukcja na początku wątku). Niestety dałem się namówić na zdjęcie całej wykładziny i kontrolę stanu podłogi. Ogólnie nie było źle (ale ze dwa litry to były) bardziej leci górą i woda zbiera się po dywanikiem kierowcy. Dziwnym efektem jest zwarcie na czujniku temperatury zewnętrznej pokazuje dokładnie 10 stopni mniej (no ale to może być przypadek i może nie dotyczyć zalania).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam Panowie, jak mieliście zatkane te odpływy to czy ten czarny filc co znajduje się pod podszybiem tzn.tymi plastikami tez był mokry? Pytam bo właśnie sprawdzałem i stoi mi trochę wody w okolicy odpływów i ten filc pod spodem jest cały mokry, jak ho dotykam to leci z niego woda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Po co mnie przedrzeźniasz :?:

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Wczoraj po ulewie miałem wodę od strony pasażera i zalany filtr kabinowy , rozebralem dzis podszybie i woda po obu stronach stała, dopiero jak zacząłem drutem grzebać w tych odpływach wielkich to wtedy woda zeszła .

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Co do mokrego wyciszenia to tu obstawiam uszczelkę ta mala ok 1,5cm ( pod filcem ) bo u mnie jest cala z błota i juz rozpada sie , muszę ja wymienić bo tez cały materiał mokry az sie leje z niego , tylko czy wie ktos jak ta uszczelka sie nazywa ?

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Musze i tak jeszcze raz to rozebrac bo musze to dokladnie wydmuchać i uszczelkę wymienić tylko pytanko czy ten duży odpływ co jest ten gumowy do idzie w nadkole to czy on ma tam tylko taka klapke ktora sie otwiera i leci woda na ziemie, czy trzeba sciepać nadkola i jeszcze tam coś wyczyścić ?

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.9 oraz 5.13 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to wygłuszenie robi się mokre bo woda przedostaje się też przez śruby którymi cały ten plastik jest przykręcony. Uszczelka też nie jest tutaj bez winy, ale nie wiem jaką kupić żeby wymienić na nową bo stara zachowuje się jak gąbka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja szukam tej uszczelki ale nie mogę jej nigdzie znaleźć, jedynie chyba zostaje ASO bądź użycie podobnej uszczelki, bądź silikon. Zastanawiam się też właśnie czy silikonem nie uszczelnic potem tych śrub w razie czego tylko wtedy ta woda tam będzie stać bo nie splynie że środka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już wolę żeby woda tam stała niż kapała mi na dół. Przy ciągłym przemakaniu to wygłuszenie pewnie w niedługim czasie mi zgnije ;) i dopiero będzie problem. Nie wiem czy uda się kupić taką oryginalną uszczelkę dlatego zastanawiam się nad uszczelką podobną co uszczelnia się okna w domu plus jakiś silikon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie dobry pomysł z tą uszczelka, ja myślę jeszcze o wycięciu tych klapek gumowych w odplywie co idzie do nadkola bo niby nie miałem tam brudu a woda stała, nic kompletnie nie splywalo, dopiero jak drut tam wsadziłem to woda zeszła, widać te klapki co się Maja otwierać dobrze nie działają. Muszę z tym na dniach zrobić ale bez sprężonego powietrza się nie obędzie bo dużo tam brudu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też jedna klapka się nie otwierała. Wydaje mi się że woda w tym plastiku nie powinna stać bo będzie splywac podczas jazdy np. na zakrętach. Na chwilę obecną u mnie wygląda to tak że to wygłuszenie jest po to żeby odprowadzić wodę z plastikowego podszybia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze oczyściłem wszystko. Śrub nie uszczelniałem. Uszczelka wchodzi w całości, na całej szerokości po wewnętrznej stronie grodzi (od mechanizmu wycieraczek). Przyklejona do podstawy. Element plastikowy śrubami ją dociska. U mnie lekko ta cześć po skręceniu wygięła się w stronę silnika. Można to poznać po luzie plastiku dociskanego do szyby. Po podłożeniu kawałka pianki nic już nie hałasuje.

 

Robiłem to w zeszłym roku i przez zimę plama się nie powiększyła. Więc raczej nie przecieka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

U mnie ten sam problem. Odpływy z podszybia oraz z klimy udrożnione, więc prawdopodobnie cieknie przez drzwi. Miałem wymieniany czujnik uderzenia w drzwiach pasażera, przy tej okazji były demontowane te białe pianki (membrany uszczelniające) - podejrzewam, że nie zostały wystarczająco starannie zamontowane powtórnie. Powiedzcie - lepiej uszczelnić ich mocowania jakimś klejem, czy wystarczy podgrzać opalarką i stary klej chwyci na nowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij tapicerkę z drzwi.

W drzwiach powinna być taka folia- fartuch . Jest to po to żeby woda dobrze spływała spod szyby i nie zalewała głośnika i nie wlewała się do kieszeni w drzwiach.

Może jak były rozbierane te drzwi to "fachowcy " to wywalili lub źle założyli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!