Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II Problemy z zapalaniem


Kimmi

Rekomendowane odpowiedzi

We Wrocławiu w każdym serwisie inna cena, chociaż wszyscy mają je z tego samego źródła. A im mniejsze miasto, tym walą wyższą cenę, trochę tych salonów obdzwoniłem, lecą w kulki po mistrzowsku.

U mnie to koło wytrzymało 87 tys km, widzę, że mamy tę samą wersje silnika, ile bujało u Ciebie i czy po wymianie masz już spokój?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie przy ok 50tys sie pojawily objawy a jezdzilem z tym ok. pol roku bo kasy szkoda bylo na wymiane ale za to doczekalem sie nizszej ceny na kolo zmiennych faz i wiekszej znizki od RP.

teraz jest jak narazie ok. zrobilem ok. 1-1,5tys km od wymiany - zobaczymy co bedzie latem - objawy nasilaly sie gdy bylo goraco...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zupelnie inaczej niz u mnie, zawsze jak bylo chlodno lub wilgotno i dopiero tej "zimy" padlo tak, ze ledwo jedzie. Wlasnie je dzis kupilem, wyprodukowane 06.2006, to podobno juz po modernizacji, zobaczymy czy pochodzi tyle co pierwsze.

pozdro

 

[ Dodano: 2008-01-26, 10:44 ]

Wczoraj wymieniłem koło zmiennych faz rozrządu (razem z resztą rozrządu).

 

Nie to Auto!!!

 

Nawet nie sądziłem jak duży wpływ i na ile różnych rzeczy miał ten defekt:

- przestawiony rozrząd

- odpalanie za trzecim razem

- metaliczne zgrzyty i terkotanie podczas rozruchu

- po zrzuceniu na luz w czasie jazdy przygasały światła a na klimie gasł silnik

- szarpanie przy redukcji lub gwałtownym dodaniu gazu

- spadek mocy

- dziura od 1700 do 2200 obrotów

- zwiększone spalanie

- szarpanie silnikiem i całą budą na wolnych obrotach podczas postoju

 

Teraz jeździ jak powinien, silnik pracuje równomiernie i płynnie przyspiesza, wszystkie wyżej wymienione objawy ustąpiły.

Oby jak najdłużej.

Dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam. ;-) ;-) ;-)

 

[ Dodano: 2008-01-26, 10:45 ]

Zwłaszcza Sornatowi. :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witajcie,

 

Ja odebrałem wczoraj autko po wymianie koła rozrządu. Musze powiedzieć, że w moim przypadku Renault Polska zgodziło się na całkiem pokaźne dofinansowanie (auto z 2004 roku) więc jestem zadowolony.

 

U mnie koło nie było jeszcze tak zniszczone, i z objawów które opisał kolega powyżej miałem tylko czasami gaśnięcie na zimnym silniku, ale zauważyłem, że moje auto po naprawie lepiej się zbiera z niskich obrtów i płynniej przyspiesza.

 

Mam nadzieję, że zobaczę też różnicę w spalaniu :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witajcie - właśnie stałem się "szczęśliwym" posiadaczem Megane II 2002 1.6 16V i już pierwszego dnia rano pojawił się problem z odpalaniem, a mianowicie samochód odpala i zaraz gaśnie - za drugim razem nie ma najmniejszego problemu - trzyma obroty i chodzi równiutko - nadmienię jeszcze, że przy kolejnych odpaleniach wszystko jest OK - samochód był już na sprawdzeniu u znajomego na kompie - wyczyszczona i ustawiona jest na nowo przepustnica - co może jeszcze być nie tak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie - o ile mnie wzrok nie myli, to było pytanie o problem z silnikiem 1.4 (bo właśnie w takim dziale zostało zadane) a wy nagle o problemach dla 1.6 mówicie ....

Może zmieńcie dział, co ?

Albo kontynuujcie problem kolego od 1.4 ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!