Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

chiptuning dci - konkrety


snap

Rekomendowane odpowiedzi

Turbina w mojej lagunie ma zmienną geometrie. Jest Dokładnie tak jak piszesz około 120KM i około 260Nm. Ale Pan z TuneForce mówił że te wartości uzyskiwane są zbyt późno, te niutony powinienem chyba uzyskiwać od 2200 obr. A uzyskuje je gdy mam grubo ponad 3000 obr.Postaram się o scan tego wykresu aby był bardziej widoczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieszczelność w dolocie - chwilę temu przerabialiśmy to samo w Lagunie dCi mojej ex narzeczonej. Była jakaś tam rura pęknięta + wymieniany aktuator na turbinie (gruszka sterująca WG). Auto odżyło <ok>

I tak - w Lagunie jest zmienna geometria łopatek w turbo

Edytowane przez Shymek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cięcie

Nieszczelności nie słychać, przy nie szczelności z reguły jest kopcenie z wydechu u mnie kopcenie brak,dziś sprawdzałem czy sztanga od turbo idzie do góry i po odpaleniu idzie do góry a gdy odpialem podciśnienie od sztangi to opada, już nie wiem co jest grane auto nie przyspiesza jak trzeba.

Regulamin pkt. 5.13 – cytowanie

Nie cytujemy postu w całości odpowiadając bezpośrednio pod nim. damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Po prostu zapiekły CI się łopatki od zmiennej geometrii i tyle. Turbo do regenracji, lub możesz tak jeździć, aż coś więcej nie będzie przy niej do roboty. Żadna nieszczelność. Gdyby była nieszczelność, to przecież by mocy było mniej, a tu widać serię trzyma (no i kopcenie oczywiście)

Ewentualnie poczytaj gdzieś, czy jest jakiś sposób na rozruszanie łopatek.. <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...

No i ja dłączam do szczęśliwych posiadaczy mocniejszego samochodu.

Wynik przed modyfikacjami 126 KM @ 280 Nm

Po chipie 159 KM @ 350 Nm

Sprawa załatwiona w JB Tuning w Kętach, szybko sprawnie. Gorąco polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

eXePL, ile Cie kosztowała ta modyfikacja. Było to coś na styl 'plug'in' czy zupełnie nowe mapki??

Właśnie tak myślę o swojej Megi, głównie mnie moment obrotowy irytuje. Może tak coś mają modele bez FAPu ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Pytanie o Megane III z silnikiem 1.5 90 KM - jest tych aut sporo na rynku, w większości to auta poleasingowe. Ponieważ sam mam zamiar kupić wersję 110 KM na leasing, to się właśnie zastanawiam, czy może jednak warto / można by było kupić taki z motorem 90 KM (zakładam, że taki model musiałby być zauważalnie tańszy i z niskim przebiegiem i/lub w jakiejś deko lepszej wersji wyposażenia) i go zawirusować z lekka?

 

Jakie są dokładnie różnice pomiędzy tymi wersjami 90 i 110 KM?

 

Uprzedzając pytania, o chipowaniu wersji 110 KM też już myślę, ale jeśli po prostu i tak ostatecznie uzyskałoby się (w miarę) taki sam wynik KM i Nm, to ... po co przepłacać za wersję 110 KM?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba w sumie pozamiatane :/

Kurcze szkoda trochę bo tych 90 KM kobiaków z 2011/12 jest od groma, jeden z dilerów ma >30 szt na sprzedaż takich właśnie.

No nic, jeden problem selekcyjny z głowy przynajmniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w MeganeIII 90 moga być jeszcze na Delphi (żywotność tego bardzo słaba) unikał bym tego, 110 wszystkie chyba na Siemens-e czy jego odmianie z pewnością dużej pojeździ choć do układów Boscha i tak daleko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pawel, no właśnie tu na forum kilka osób b mocno chwaliło 6-biegową skrzynię ze względu na zachowanie na trasie. Żona na razie dojeżdża do pracy ok 15 km w jedną stronę, poza miastem, ale też nie jest to trasa gdzie można > 100 kmh jechać. Ale za pół roku się przeprowadzamy dalej za miasto i wtedy będzie popylać 30 km w jedną stronę, z czego większą część po autostradzie i drodze szybkiego ruchu. Być może to dzielenie włosa na czworo, bo na tym odcinku i tak realnie się 120 kmh jedzie bo jest duży ruch, no ale niech już se babka jedzie @ 2000 obr. a nie 2800. Poza tym przez jakiś czas po przeprowadzce, zanim nie okrzepniemy finansowo (eh, budowa domu... gdzie ta kasa znika!??!) to będzie też auto na główne wyjazdy, wakacje itd. Ciężko mi po prostu o argument za wersją 90 KM i skrzynią 5 b. No oprócz tego że są tańsze i jest większy wybór ;)

 

newfsw, o proszę, kolejny argument - dzięki

Edytowane przez kater-acme
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!